MuscleMeat

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik maar zo'n shirtje die ik aan kon doen tijdens het eten straks :(

i_love_spare_ribs_heart_t_shirt-p235980212296533627qqvw_400.jpg

Momenteel bekijken: 51 (41 leden en 10 gasten) gebruikers dit onderwerp
jimbooo, 2Peet8, animaljako, Anoniem, Barryy, bquiroga, cutler, cwM, Dannyman, dennis 76, Dennisik, falconetty, Felo, Getinthecar, Gosha, Hermaniak, Japie, JzN, kazamafury, killerbee-one, Klaas2, Loca, maikbos, Mbeki, MennoNMGN, Mikki, Mitchje, pantrofl, patmuscle, Peoples, popey88, Pumped, robocop, Royze, RWD ecto, sam1993, Silver, Svensson, thomastog, TongPo

**** it, ik blijf het gewoon proberen. Als die k*tsite tenminste een keer gaat openen.

dood aan die hoerensite

straks hebben die pizzeria's en shit hoop extra personeel ingeschakeld vanwege verwachte drukte.. zijn er 3 bestellingen binnen gekomen ofso :roflol:

Haha wat een wankers bij thuisbezorgd.nl, maar was natuurlijk te verwachten. Ook echt mooi dat er mensen zijn die verder geen eten in huis hebben gehaald omdat ze echt geloofden dat het smooth ging werken...

Wie kan er trouwens een mooie :fuu: cartoon van maken?

MENSEN!!! BLIJF PROBEREN!!

Het is mij zojuist gelukt!!! ik heb besteld zonder te betalen!!!!!

Ik zal er een screen van maken anders geloven jullie me niet!!

Haha wat een wankers bij thuisbezorgd.nl, maar was natuurlijk te verwachten. Ook echt mooi dat er mensen zijn die verder geen eten in huis hebben gehaald omdat ze echt geloofden dat het smooth ging werken...

Wie kan er trouwens een mooie :fuu: cartoon van maken?

ja dan valt er nog wat te lachen

Heb ook wat gratis weten te bestellen! Heb alleen wel een fake naam+tel.nummer gegeven :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven