AndroidHealthClinic

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie reclame actie. Iedereen weet nu van thuigsbezorgd.nl en niemand krijgt gratis eten.

Scammers :fuu:

Hoezo is die site nogsteeds offline je kan toch alleen van 19.00 -19.09 of zijn er mensen die proberen nog ff gratis eten binnen te halen

Nou, om 19:20 oid kreeg ik nog steeds aan het einde van m'n bestelling dat het gratis was. Alleen ja, toen klikte ik op bestellen en was de site weer plat :roflol: Maar ik ken wel mensen die er door zijn gekomen en waarbij het gratis was.

Kwam er ff op, stond nog dat 't gratis was maar zodra ik plaats bestelling druk valt ie weer offline :roflol:

had ik ook eerst een paar keer.
zou zeggen, gewoon blijven proberen.. zolang het logo er nog staat dat het gratis is.. is het meegenomen :P

ach hun vallen maar lekker dood fl**kers

heb mijn mixed grill besteld, er stond nog wel bij het naam etc invullen dat t gratis was (heb printscreen gemaakt met tijd erbij)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou, bestelling is geplaatst lol.. Ben benieuwd of het gratis is :P

Het is me gelukt een bestelling te plaatsen maar ik weet nou nog steeds niet of ik er wel of niet voor moet betalen.

Zul je gewoon zien dat die Pizza bezorger superdude zometeen lekker 9,85 vraagt:p

Bij mij staat er inderdaad ook nog dat het gratis is! Echter staat in de voorwaarden wel:

'Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden. '

Hmmz.. :o

Net gratis besteld spareribs 14.75 bij spareribs express met alles erop en eraan! ik ga nu trainen laterrr

kan de bestelling niet plaatsen

Het is me gelukt een bestelling te plaatsen maar ik weet nou nog steeds niet of ik er wel of niet voor moet betalen.

Zul je gewoon zien dat die Pizza bezorger superdude zometeen lekker 9,85 vraagt:p

moeje ff je bevestiginsmail checken.. als daar staat de baas betaald zit je goed.

en jahoor, heb gebeld en er stond op de bon dat t electronisch betaald was!

en idd, baas betaal"d :P

Heb ik net tosti's in het tostiijzer gegooid kan je nog steeds bestellen.

Uber:fuu:

Ik denk dat je bij bestellingen na 19.09 gewoon moet betalen. Kwam er ook doorheen net, lees je de voorwaarden.. en dan heb je dus pech ;)

actie is nu voorbij.
heb ff gekeken .. als je nu besteld moet je gewoon betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven