MuscleMeat

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
MENSEN!!! BLIJF PROBEREN!!

Het is mij zojuist gelukt!!! ik heb besteld zonder te betalen!!!!!

Ik zal er een screen van maken anders geloven jullie me niet!!

Ben benieuwd. Maar **** it ik bestel gewoon. Ik merk het wel als ik wat moet betalen

Site doet het nu weer verrekte h**ren

whahaha gelukt idd !!! ... Rossini pizza on his way ;):D

GEWOON BESTELLEN

Heb het restaurant na m'n bestelling geplaatst te hebben gebeld, het is idd 100% gratis. :p

Haha mooi is dit... nu kom ik eindelijk op die site, komt de gratis bestelling alsnog niet door omdat er daarnet al een bestellingspoging vanaf mijn adres is gedaan (die natuurlijk mislukt is).

FAIL.

fotos ! !!!!!!!onenoenoeneon11!!!!!

41 (32 leden en 9 gasten)

:roflol: te mooi.
Net gegeten dus ik pas maar.

cholera!!!!

Kun je nu nog gratis bestellen dan??

site ligt alweer plat voor mij, serieus WTF!

Goeie reclame actie. Iedereen weet nu van thuigsbezorgd.nl en niemand krijgt gratis eten.

Scammers :fuu:

Hoezo is die site nogsteeds offline je kan toch alleen van 19.00 -19.09 of zijn er mensen die proberen nog ff gratis eten binnen te halen

Site doet het alweer niet :roflol:

site werkt nog steeds half hier

Goeie reclame actie. Iedereen weet nu van thuigsbezorgd.nl en niemand krijgt gratis eten.

Scammers :fuu:

Hoezo is die site nogsteeds offline je kan toch alleen van 19.00 -19.09 of zijn er mensen die proberen nog ff gratis eten binnen te halen

het werkt schijnbaar nog steeds. ik heb ook na 19.09 pas besteld en was gratis.
gewoon proberen. er staat bij dat het gratis is. als dat er niet meer staat moet je betalen.

misschien maken ze er een uur van ofso vanwege de mega drukte, en gooien ze em dicht na een X aantal bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven