- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Geen sociale netwerken-dingen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb ik ook nooit gehad, en zal ik ook nooit hebben! Vind dit maar dwaas. Als mijn echte vrienden mij nodig hebben moeten ze maar smsen of bellen 
Whey Perfection, Protein Perfection Mix... Bescheidenheid, realiteit = 0
besides, ga echt geen hyves acc aanmaken voor een gratis portietje whey, maar ik wacht op een gelijkaardige facebook actie 
hahaha! hard maar waar jabesides, ga echt geen hyves acc aanmaken voor een gratis portietje whey, maar ik wacht op een gelijkaardige facebook actie
![]()

De hyves pagina is pas sinds vandaag online, of doel je op iets anders?

Lid geworden van jullie hyves en een mailtje gestuurd naar jullie![]()

Lid geworden van jullie hyves en een mailtje gestuurd naar jullie![]()

My 2! Krijg je nog een reactie of wordt ie gewoon verstuurd?![]()

Mochten er vragen in je bericht staan dan worden deze uiteraard beantwoord. Als je alleen je naam en adresgegevens hebt gestuurd dan ontvang je de sample!
-Vincent
.. achteraf had ik de vraagjes ook wel gewoon hier kunnen vragen, haha, als je zelf de berichtjes leest dan weet je vast wel wie ik ben 

Hmmm, Klopt het dat jullie 2 hyves hebben?1 is niet zichtbaar. Maar ik kan geen bericht sturen...
![]()

Dan heb je je instellingen op prive staan. De andere 'hyve' is een 'gebruiker' zoals jij ook bent, even de link van beheerder: body en fitshop aanklikken en dan aan de linkerkant staat ergens 'stuur een bericht'. Daar heb ik het igg naar toe gestuurd!![]()

Zo, ik heb m'n gegevens even door gegeven. Wat een moeite pfff![]()

De moeite waard!