AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Protein Perfection Mix sample voor de eerste 500 hyves leden bij Body En Fitshop!

zo ik ben maar ff lid geworden. nog 480 samples over, haha

Aangemeld. Gul dat ze zijn! :D

Whey Perfection, Protein Perfection Mix... Bescheidenheid, realiteit = 0

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt ook niet verwacht dat er speciaal een account wordt aangemaakt door mensen uit België (of Nederland) voor een portie Protein Perfection Mix. Wel leek het ons leuk om dergelijke groepen op te zetten en vervolgens (in dit geval) de eerste 500 leden een extratje te geven. Momenteel zijn we bezig met iets voor Facebook, nog even geduld s.v.p!

-Vincent

Lid geworden van jullie hyves en een mailtje gestuurd naar jullie:D

My 2! Krijg je nog een reactie of wordt ie gewoon verstuurd? :D

Mochten er vragen in je bericht staan dan worden deze uiteraard beantwoord. Als je alleen je naam en adresgegevens hebt gestuurd dan ontvang je de sample! :)

-Vincent

Super actie!
Leuke manier om zo eens andere supplementen te gebruiken dan je standaard keuzes.

Mochten er vragen in je bericht staan dan worden deze uiteraard beantwoord. Als je alleen je naam en adresgegevens hebt gestuurd dan ontvang je de sample! :)

-Vincent

Okey top! Ik had een bericht gestuurd wat iets langer werd dan verwacht :eek:.. achteraf had ik de vraagjes ook wel gewoon hier kunnen vragen, haha, als je zelf de berichtjes leest dan weet je vast wel wie ik ben :p

Igg leuke actie! ik wou sowieso weer eens eiwit bestellen dus wie weet wordt het de protein p. :D

Hmmm, Klopt het dat jullie 2 hyves hebben?:eek: 1 is niet zichtbaar. Maar ik kan geen bericht sturen... :mad:

Hmmm, Klopt het dat jullie 2 hyves hebben?:eek: 1 is niet zichtbaar. Maar ik kan geen bericht sturen... :mad:

Dan heb je je instellingen op prive staan. De andere 'hyve' is een 'gebruiker' zoals jij ook bent, even de link van beheerder: body en fitshop aanklikken en dan aan de linkerkant staat ergens 'stuur een bericht'. Daar heb ik het igg naar toe gestuurd! :cool:

• Like
Waarderingen: B&F
Dan heb je je instellingen op prive staan. De andere 'hyve' is een 'gebruiker' zoals jij ook bent, even de link van beheerder: body en fitshop aanklikken en dan aan de linkerkant staat ergens 'stuur een bericht'. Daar heb ik het igg naar toe gestuurd! :cool:

Dat is inderdaad de bedoeling, je gaat naar http://bodyenfitshop.hyves.nl. Je meldt je aan op de hyves pagina, vervolgens ga je naar de hyves van de beheerder. Deze stuur je een bericht met je naam en adresgegevens, et voila! :)

-Vincent

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb m'n gegevens even door gegeven. Wat een moeite pfff:P

Terug
Naar boven