Fitness Seller

Breaking News Gratis Protein Perfection Mix sample voor de eerste 500 hyves leden bij Body En Fitshop!

Gister aangemeld en berichtje gestuurd.

Ben erg benieuwd naar deze protein shake ! :D

aangemeld , goede actie weer

Jammer dat ik niet aan sociale netwerken meedoe. :). Ach ja, heb hier nog een bijna volle pot Perfection staan :D.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat ik niet aan sociale netwerken meedoe. :). Ach ja, heb hier nog een bijna volle pot Perfection staan :D.

Gelukkig hebben we zo nu en dan ook privileges voor DBB members zonder je ergens voor aan te melden. Zoals die NoxiPro van de laatste tijd, deze vind je hier! We proberen onze klanten op zoveel mogelijk manieren tegemoet te komen mede met gratis samples, prachtige aanbiedingen en een geweldige service!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is binnen, cookies en cream nog wel. Had ik net nodig :D Thanks!

Hier ook de cookies & cream ontvangen, morgen eens ff wegslurpen. Hopelijk geeft de koerier de overige bestelling bij de buren af.

had ook de cookies en cream..
in 1 woord: GEWELDIG!

1 van de lekkerste shakes die ik ooit gehad heb!

eergister aangemeld maar heb nog niks.. ongeduldigheid (A)

• Topic Starter Topic Starter
Hier ook de cookies & cream ontvangen, morgen eens ff wegslurpen. Hopelijk geeft de koerier de overige bestelling bij de buren af.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! :)

had ook de cookies en cream..
in 1 woord: GEWELDIG!

1 van de lekkerste shakes die ik ooit gehad heb!

Goed om te horen!:) Ik zit momenteel aan de Protein Perfection Mix chocolade smaak, een heerlijke traktatie! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eergister aangemeld maar heb nog niks.. ongeduldigheid (A)

Je hebt ook je naam plus adresgegevens doorgestuurd naar de beheerder van de hyves? Als je dat nog niet hebt gedaan moet je dat nog even doen, als je dit al hebt gedaan stuur dan je naam en adresgegevens even naar me toe via PM. Dan kijk ik even voor je wat er loos is! Het kan overigens prima zo zijn dat het twee dagen duurt alvorens je de sample binnen hebt! :)

-Vincent

Zo heb het ook even doorgegeven via hyves :)

Aangemeld!

Binnen! Bedankt!!

ik heb niks binnen gekregen en heb gister aangevraagd :(

Terug
Naar boven