AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Helemaal mee eens... :o
Als ik zie op school, zeker 30-40% van de jongens doet wel aan fitness nowadays :) In het begin van schooljaar waren het er nog maar een paar... is echt aan het opkomen laatste tijd :)

Een goede zaak:) Alleen jammer dat tegenwoordig de sportschool nogal overbevolkt is:D

Nog gratis samples te vinden?
Je zou een pol moeten maken voor de smaken, kijken welke DBB het lekkerst vindt.

Nog gratis samples te vinden?
Je zou een pol moeten maken voor de smaken, kijken welke DBB het lekkerst vindt.

We hebben nog samples....

De Poll is een leuk idee, kan ik wel doen:)
(ik wacht dan wel even tot we ook de samples voor de nieuwe komende smaken hebben)

Syntha 6 cookie cream versus Whey Perfection Aardbei milshake.. wat word het? hmmmmmmmmmmmmmmm

(ik wacht dan wel even tot we ook de samples voor de nieuwe komende smaken hebben)

Wat voor smaken staan er nog op het programma dan?

Heb nu alle 4 de samples gehad en moet zeggen dat ze top smaken!!! Vond tot nu toe vanille het beste. was net een milkshake. (zelfs met water)
Binnenkort even een bus bestellen, alleen nu kiezen welke smaak het wordt ???

Heb nu alle 4 de samples gehad en moet zeggen dat ze top smaken!!! Vond tot nu toe vanille het beste. was net een milkshake. (zelfs met water)
Deze 4:

-Fresh orange Milkshake
-Coconut Cream Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Sweet Apple milkshake

Top actie! Heb deze post nodig, anders kan ik niet PM'en lol...

Mij favorieten zijn de Berry en Cookies maar eigenlijk elke smaak is:zuip:

weten jullie al wanneer die nieuwe smaken komen mijn bus op het werk is bijna op en da wil ik graag een nieuwe smaak en die nieuwe smaken lijken me best lekker

Vandaag bestelling gedaan voor oa whey perfection berry blast.
Monsters bevielen erg goed,goede actie!
Ben benieuwd naar de nieuwe smaken.

hebben jullie het al geprobeerd en zoja wat zijn jullie bevindingen.ik hoop dat het net zo lekker is als de andere smaken :)

We wilden eerst maar 1 of 2 nieuwe smaken brengen. We waren echter zo onder de indruk van de smaken (:thumbs:en de vraag naar Whey Perfection) dat we besloten hebben direct 4 smaken toe te voegen.

De Fresh Orange Milkshake is zelfs de lekkerste :zuip:die ik ooit gehad heb en ik heb al heel wat shakes gedronken. Ook de Sweet Apple is een traktatie, echt heerlijk. Coconut en Peach zijn bekendere smaken maar ook deze heb je nooit zo lekker gehad:D

De nieuwe smaken;
-Fresh Orange Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sweet Apple

Het klinkt in ieder geval overheerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven