Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
OKe, zal er voortaan een beetje op letten. Zo ben ik dan ook wel weer. Moet in de ochtend maar niet meer reageren als ik ut ergens niet mee eens ben want bak er dan niet zoveel van geloof ik. Ach ja, verschil moet er wezen toch haha

ik ben op het punt om te bestellen , maar welke smaak ik heb coocies en cream nog niet gehad is die lekker ?

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?

waarschijnlijk hebben jullie allemaal de zelfde smaak:Dhet is heel erg persoonlijk maar het op deze manier zeggen schiet ook niet echt op daar ben je nu geloof ik wel achter.dit had je ook eerder kunnen bedenken en zeker omdat er samples weggegeven werden is het helemaal niet zo slim van je.het is een leer voor de volgede keer (en niet gelijk 4.5 kilo kopen van een smaak die je niet kent)

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

hmm ik heb nu fressberyy maar wil voor aardbei gaan of cookies cream godver nu twijfel ik

ik heb de oplossing gevonden:ik heb een pot op het werk staan met aardbei (die ik nu aan het drinken ben)en een pot cookies thuis werkt ideal :rolleyes:

jinkazama1, Wat lul jij er nou weer onnozel in om dan? ik geef mijn MENING toch of niet dan! Ut lijkt wel of mag je hier alleen maar positieve berichten plaatsen en doe je dat niet dan komen kontlikkers zoals jouw even zeggen hoe het zit. Laat iedereen zijn mening uitten en ben je het er niet mee eens, hou dan gewoon je bek.
Je mening zou geen probleem zijn.. Maar als je dan woorden zoals opgelicht gaat gebruiken begint het eerder op smaad te lijken IMHO

ik ga tog maar voor cookies and cream

vond ik mierezoet...
ben bijna door mijn 4,5 kg aardbeismaak heen, blijft lekker
Hey we hebben vergelijkbare smaak :D

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha.
U bent vergeven! ;)

ff nog 1 vraag snel

kan je perfeect protein matrix voor het slapen gaan gebruiken of moet je perse caseine protein hebben? want die matrix is ook langzaam

kan iemand dit aub snel antwoorden ga nu bestellen

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

deze bedoel ik dus http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix
kan iemand hier antwoord op geven please

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?

Jezus man typ gewoon nederlands met je ut.

Als je het niet te zuigen vind heb je gewoon pech, je kon gratis samples krijgen voor elk smaak als je dan gewoon eentje koopt die je niet lekker vind ben je raar bezig!

Smaken verschillen toch. Iemand moet toch gewoon kunnen zeggen dat hij het smerig vindt.

ik vind eigenlijk coockies en cream een whey voor 10 uur ipv rijstkoeken fso :D je hebt de smaak vn koekjes drmee :D hehe :D en wat die gast zegt van opgelicht,,, het is alsof hij coockies en cream heeft ,, als hij zegtd at de nasmaak naar koekjes smaakt :D

• Topic Starter Topic Starter
ff nog 1 vraag snel

kan je perfeect protein matrix voor het slapen gaan gebruiken of moet je perse caseine protein hebben? want die matrix is ook langzaam

kan iemand dit aub snel antwoorden ga nu bestellen

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

deze bedoel ik dus http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix

Perfect Protein Matrix is een goede keuze voor het slapen. Van een snelle tot 7-8 uur opname van aminozuren. Met een zeer hoog gehalte aan Micellar. (dat merk je aan de volheid:cool:

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

kan iemand hier antwoord op geven please

Gedaan:D Excuses, late reactie. Moest vanmiddag even weg..:cool:

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

ik ben op het punt om te bestellen , maar welke smaak ik heb coocies en cream nog niet gehad is die lekker ?

Zeker:) Samen met de Berry mijn persoonlijke favoriet:zuip:

hmm ik heb nu fressberyy maar wil voor aardbei gaan of cookies cream godver nu twijfel ik

Ik vond de aardbei het minst. Cookies en Cream is echt heerlijk; jammer dat ik die Berry niet had om eens te proberen :(
Die choco vond eigenlijk het beste; had het niet verwacht :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond de aardbei het minst. Cookies en Cream is echt heerlijk; jammer dat ik die Berry niet had om eens te proberen :(
Die choco vond eigenlijk het beste; had het niet verwacht :)

:D Je hebt wat gemist. Nee, serieus de Berry vind ik persoonlijk erg lekker. Maar eigenlijk alle smaken zijn gewoon goed en iedereen heeft een persoonlijke voorkeur.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven