Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben op het punt om te bestellen , maar welke smaak ik heb coocies en cream nog niet gehad is die lekker ?
hmm ik heb nu fressberyy maar wil voor aardbei gaan of cookies cream godver nu twijfel ikvond ik mierezoet...
ben bijna door mijn 4,5 kg aardbeismaak heen, blijft lekker
Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?
het is heel erg persoonlijk maar het op deze manier zeggen schiet ook niet echt op daar ben je nu geloof ik wel achter.dit had je ook eerder kunnen bedenken en zeker omdat er samples weggegeven werden is het helemaal niet zo slim van je.het is een leer voor de volgede keer (en niet gelijk 4.5 kilo kopen van een smaak die je niet kent)hmm ik heb nu fressberyy maar wil voor aardbei gaan of cookies cream godver nu twijfel ik

Je mening zou geen probleem zijn.. Maar als je dan woorden zoals opgelicht gaat gebruiken begint het eerder op smaad te lijken IMHOjinkazama1, Wat lul jij er nou weer onnozel in om dan? ik geef mijn MENING toch of niet dan! Ut lijkt wel of mag je hier alleen maar positieve berichten plaatsen en doe je dat niet dan komen kontlikkers zoals jouw even zeggen hoe het zit. Laat iedereen zijn mening uitten en ben je het er niet mee eens, hou dan gewoon je bek.
Hey we hebben vergelijkbare smaakvond ik mierezoet...
ben bijna door mijn 4,5 kg aardbeismaak heen, blijft lekker

U bent vergeven!Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha.

heb 'm ook 2,5 kilo pot vorige week besteld.kan iemand hier antwoord op geven pleaseff nog 1 vraag snel
kan je perfeect protein matrix voor het slapen gaan gebruiken of moet je perse caseine protein hebben? want die matrix is ook langzaam
kan iemand dit aub snel antwoorden ga nu bestellen
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------
deze bedoel ik dus http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?
Ja, althans dat staat ook op de pagina die je zelf linkt!

ff nog 1 vraag snel
kan je perfeect protein matrix voor het slapen gaan gebruiken of moet je perse caseine protein hebben? want die matrix is ook langzaam
kan iemand dit aub snel antwoorden ga nu bestellen
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------
deze bedoel ik dus http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-matrix

Excuses, late reactie. Moest vanmiddag even weg..
ik ben op het punt om te bestellen , maar welke smaak ik heb coocies en cream nog niet gehad is die lekker ?
Samen met de Berry mijn persoonlijke favoriet
hmm ik heb nu fressberyy maar wil voor aardbei gaan of cookies cream godver nu twijfel ik

Ik vond de aardbei het minst. Cookies en Cream is echt heerlijk; jammer dat ik die Berry niet had om eens te proberen
Die choco vond eigenlijk het beste; had het niet verwacht![]()
Je hebt wat gemist. Nee, serieus de Berry vind ik persoonlijk erg lekker. Maar eigenlijk alle smaken zijn gewoon goed en iedereen heeft een persoonlijke voorkeur.