Fitness Seller

Groei ik nog?

Spoel je je mond na het tandenpoetsen?

Nee, je zal zo'n kleine manlet blijven.

huh wacht

Hey, ik ben 15 (bijna 16) en ik ben 1.85m. Ik doe aan kickboksen en drm is lengte erg belangrijk. Is het nog mogelijk om rond de 1.95m-1.97m te eindigen? Thanks;)

Nee, dat gaat em niet meer worden.. Ik schat dat je rond 1.87,59m komt. 185:15x21= 259, komma twee plaatsen verplaatsen optellen bij de start lengte.

Zonde man, beter stop je met kickboksen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dat gaat em niet meer worden.. Ik schat dat je rond 1.87,59m komt. 185:15x21= 259, komma twee plaatsen verplaatsen optellen bij de start lengte.

Zonde man, beter stop je met kickboksen.

Stoppen? Never. Ookal was ik 1.70;)

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ik zeg dat je max 1.92 zal zijn.

Tot over 6 jaar.

Haha ik denk/hoop ook zoiets. Tot over 6 jaar!

Als je pindakaas onder je voeten smeert zul je wel wat cm's pakken!

Nee, dit is niet mogelijk.

iemand was me voor laatmaar

hm ik zou toch maar vast beginnen met het smeren van pindakaas op je benen

Je zit nu op een standaarddeviatie van +1. Waarschijnlijk groei je niet zo gek veel meer en eindig je op 21 jarige leeftijd op dezelfde deviatie op een lengte van 1,91-1,92.

Je zit nu op een standaarddeviatie van +1. Waarschijnlijk groei je niet zo gek veel meer en eindig je op 21 jarige leeftijd op dezelfde deviatie op een lengte van 1,91-1,92.
Neem aan dat je een tabelletje met de data bij de hand heb? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Had ik toch gelijk he!

Kan je ook effe voor mij in de toekomst wanneer ik rijk ga worden?

Neem aan dat je een tabelletje met de data bij de hand heb? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Groeitabel jongens 1-21jaar

2u44t21.png

Had ik toch gelijk he!

Kan je ook effe voor mij in de toekomst wanneer ik rijk ga worden?

Nee je wordt niet rijk, snel bekeken ;)

Maare... verklaar eens hoe het komt dat ik na me 18e niet meer door ben blijven groeien?

Op me 18e was ik 1.88m lang en toen ineens stopte me groei, dat terwijl de GGD uit kwam op 1.95 ofzo.

Nee je wordt niet rijk, snel bekeken ;)

Shit... dus me opa gaat overlaten voor mij. Hij heeft veel uit te leggen!

Maare... verklaar eens hoe het komt dat ik na me 18e niet meer door ben blijven groeien?

Op me 18e was ik 1.88m lang en toen ineens stopte me groei, dat terwijl de GGD uit kwam op 1.95 ofzo.

Zoals je ziet is de lijn vanaf het 18de jaar redelijk afgevlakt. Waarschijnlijk groei je nog een paar centimeter en dan stop je, bij de een is dat wat eerder dan de ander.
Heeft ook te maken met het sluiten van je groeischijven door geslachtshormonen (testosteron e.d.).
Door krachttraining maak je ook meer testosteron aan.

Ik zou ook 1.88m worden, maar dat is niet helemaal goed gekomen...

• Like
Waarderingen: Ot92

Shit... dus me opa gaat overlaten voor mij. Hij heeft veel uit te leggen!

door de aas zijn je groeischijven dichtgaan zitte

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven