- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey, ik ben 15 (bijna 16) en ik ben 1.85m. Ik doe aan kickboksen en drm is lengte erg belangrijk. Is het nog mogelijk om rond de 1.95m-1.97m te eindigen? Thanks![]()
Nee, dat gaat em niet meer worden.. Ik schat dat je rond 1.87,59m komt. 185:15x21= 259, komma twee plaatsen verplaatsen optellen bij de start lengte.
Zonde man, beter stop je met kickboksen.

Neem aan dat je een tabelletje met de data bij de hand heb? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.Je zit nu op een standaarddeviatie van +1. Waarschijnlijk groei je niet zo gek veel meer en eindig je op 21 jarige leeftijd op dezelfde deviatie op een lengte van 1,91-1,92.
Je zit nu op een standaarddeviatie van +1. Waarschijnlijk groei je niet zo gek veel meer en eindig je op 21 jarige leeftijd op dezelfde deviatie op een lengte van 1,91-1,92.
Had ik toch gelijk he!
Kan je ook effe voor mij in de toekomst wanneer ik rijk ga worden?
Jij kan niet in de toekomst kijken zoals Broodje Aap (verhaal)!

Neem aan dat je een tabelletje met de data bij de hand heb? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Had ik toch gelijk he!
Kan je ook effe voor mij in de toekomst wanneer ik rijk ga worden?

Maare... verklaar eens hoe het komt dat ik na me 18e niet meer door ben blijven groeien?
Op me 18e was ik 1.88m lang en toen ineens stopte me groei, dat terwijl de GGD uit kwam op 1.95 ofzo.
Maare... verklaar eens hoe het komt dat ik na me 18e niet meer door ben blijven groeien?
Op me 18e was ik 1.88m lang en toen ineens stopte me groei, dat terwijl de GGD uit kwam op 1.95 ofzo.
Shit... dus me opa gaat overlaten voor mij. Hij heeft veel uit te leggen!