XXL Nutrition

Groei op Test-e stagneert

Bezoekers in dit topic

Geeft ook een beetje vertekend beeld denk ik want na 4 weken groei je nog wel in spiermassa maar dit wil niet zeggen dat je dit ziet op de weegschaal. Je vetpercentage word stilletjes minder maar je gewicht blijft stabiel.

Als je start bouw je altijd vocht op en na 4-5 weken verminderd dat vocht een beetje, dus val je eigenlijk af, maar je gewicht blijft stabiel dus ja dan ga je wel vooruit...

Ik ga ook een beetje mee met IxXxI dat als je je voeding maar blijft verhogen je toch op een gegeven moment te veel vet gaat gainen op plaatsen waar je dat bijna niet merkt zoals benen, onderrug of de volledige rug.... Armen en borst en schouders blijven wel droog dus dan denk je ow ik kom bij en ik blijf scherp.... dus het is goed maar eigenlijk niet zo goed want want heb je nu aan vet gainen?

Als je bevoorbeeld een kickstart doet met dbol voor 3-4 weken tijdens een test E kuur is het gainen HELEMAAL over vanaf dat je stopt met je d-bol omdat je daarna enkel maar vocht verliest....


Dit.

Zal er niet ver naast zitten ;)


Daarom dat ik altijd opteer om als eerste kuur toch één compound toe te voegen. Dit brengt je ALTIJD veel betere en mooiere spiermassa dan een Test only...
 
Dit.

Zal er niet ver naast zitten ;)


Daarom dat ik altijd opteer om als eerste kuur toch één compound toe te voegen. Dit brengt je ALTIJD veel betere en mooiere spiermassa dan een Test only...

Bullshit. Je kunt prima gainen op TestE alleen moet je dan niet proberen om 150 kcal boven onderhoud te eten omdat je anders misschien wel een procentje vet bijkomt. Of je gaat bulken en accepteert 1 of 2 % vet erbij of je gaat recompen maar zeik dan ook niet dat je niet veel gaint.
 
Bullshit. Je kunt prima gainen op TestE alleen moet je dan niet proberen om 150 kcal boven onderhoud te eten omdat je anders misschien wel een procentje vet bijkomt. Of je gaat bulken en accepteert 1 of 2 % vet erbij of je gaat recompen maar zeik dan ook niet dat je niet veel gaint.

1 of 2 % procent erbij met een kuur?
Kan je ook gewoon de frituurpan aanzetten.
 
Bullshit. Je kunt prima gainen op TestE alleen moet je dan niet proberen om 150 kcal boven onderhoud te eten omdat je anders misschien wel een procentje vet bijkomt. Of je gaat bulken en accepteert 1 of 2 % vet erbij of je gaat recompen maar zeik dan ook niet dat je niet veel gaint.

Doel je hiermee op mij? Want dan heb je m'n Posts niet goed gelezen
 
Bullshit. Je kunt prima gainen op TestE alleen moet je dan niet proberen om 150 kcal boven onderhoud te eten omdat je anders misschien wel een procentje vet bijkomt. Of je gaat bulken en accepteert 1 of 2 % vet erbij of je gaat recompen maar zeik dan ook niet dat je niet veel gaint.


+1
Als je niet groeit op een halve gram test wanneer je nog nooit gekuurd hebt doe je wel iets fout.
 
Ik zelf stagneerde ook 2 weken geleden in mijn kuur (Test-e 500mg pw) Zat al op 3800 kcal waar 3100 toen mijn onderhoud was, zit nu op 4500kcal en groei weer lekkheurrr!:lifter:

Dus ik zou als ik jou was wat meer gaan eten;)
 
Iedereen vergeet hier blijkbaar dat super fysiologische hoeveelheden hormonen je lichaam inramen iets doet met je stofwisseling??
 
Iedereen vergeet hier blijkbaar dat super fysiologische hoeveelheden hormonen je lichaam inramen iets doet met je stofwisseling??

Verklaar je nader?
Bedoel je hiermee te zeggend dat als je een snelle stofwisseling hebt je meer moet eten en als je een slome stofwisseling hebt juist minder?
 
Verklaar je nader?
Bedoel je hiermee te zeggend dat als je een snelle stofwisseling hebt je meer moet eten en als je een slome stofwisseling hebt juist minder?

Ik gok zo dat ie bedoelt te zeggen dat je stofwisseling omhoog knalt door ladingen AAS in je flikker te spuiten en je dus meer moet eten dan dat je netjes uitgerekende onderhoud via de weet ik veel welke methode voorschrijft.
 
Precies.

Zodra je on gaat stijgt je onderhoud.

Hoeveelheid hangt van 3000 factoren af, maar stijgt wel.
 
Je hartslag stijgt altijd een beetje tijdens je kuur, dus op 24uur tijd verbrand je idd wel wat extra kcals.

Maar als je op je onderhoud eet en je kuurt dan ga je echt geen extra vet gainen maar val je af (vet) + bouw je spiermassa op zolang je eiwitinname goed is.

Je komt dus wel spiermassa bij ondanks de zeer geringe gewichtstoename.

De kilo's die je bijkomt tijdens de eerste 2-3 weken tellen niet want die ben je even snel kwijt na je kuur.
 
Ik sta met mijn stats stil op 4500kcal en vraag me ook af hoeveel meer te moeten gaan eten? En dat terwijl ik student ben en dus geen actieve dagindeling heb naast overal naar fietsen en trainen.
 
Meer eten en eten. Beetje vet voor lief nemen... Is nog geen zomer heur...
 
Meer eten en eten. Beetje vet voor lief nemen... Is nog geen zomer heur...
Beetje vet heb ik voor lief genomen. Maar heb de indruk dat de massatoename stagneert en ik meer vet dan zuivere massa zal bijkomen. Ik volg ook meer mijn meetlint wat ook hetzelfde blijft. Ik blijf gwn steken op die 95kg. Heb nu nog 1maand bulk te gaan. Maar wil ook niet te ver boven de 12% uitkomen. Ik heb nog nooit een cut gedaan naar een zomer toe maar altijd om % terug omlaag te krijgen. Dit is nu 1e keer dat ik naar een reis toe zo droog mogelijk wil uitkomen.
 
Je kan proberen met je verhoudingen te werken en kijken wat het beste voor je werkt. Misschien iets meer carbs of juist niet. Maar je zult het echt in je voeding moeten zoeken en na je kuur verlies je toch nog een boel vocht en krijg je wel een wat drogere look... Dus ook niet te veel zorgen maken.
 
Je kan proberen met je verhoudingen te werken en kijken wat het beste voor je werkt. Misschien iets meer carbs of juist niet. Maar je zult het echt in je voeding moeten zoeken en na je kuur verlies je toch nog een boel vocht en krijg je wel een wat drogere look... Dus ook niet te veel zorgen maken.
Ik maak me zeker geen zorgen, maar ik zou het gewoon jammer vinden niet het maximum uit de kuur te halen. Ook financieel zou het jammer zijn dat wat je er in investeert niet echt terug krijgt. Ik neem naast de test ook 5iu HGH dit houdt me natuurlijk ook wel droog. En ik ga nu wat meer de proteïne omhoog gooien en wat meer snelle suikers na het trainen. En zo wat de kcal omhoog halen met 200kcal
 
Ik merk zelf dat ook dat het gewicht inderdaad stagneert. Maar de keerzijde is wel dat de spiegel en de kracht tijdens trainingen een heel ander beeld geven. Gewicht zegt niet alles en je moet natuurlijk ook geen wonderen verwachten van test-only.
 
Ik merk zelf dat ook dat het gewicht inderdaad stagneert. Maar de keerzijde is wel dat de spiegel en de kracht tijdens trainingen een heel ander beeld geven. Gewicht zegt niet alles en je moet natuurlijk ook geen wonderen verwachten van test-only.


Is geen test only.
Maargoed, voeding is weer opgekrikt. 4000kcal nu. We gaan het mee maken.
 
Boven de 4000 kcals begint de magie :eek::eek: :D
 
Back
Naar boven