AndroidHealthClinic

groeien zonder carbs

nee
closed

Denk dat het wel kan maar volgens mij moet je heel veel groenten dan eten om aan je vezels te komen lol. maarja dan kan ook niet als je HELEMAAL GEEN kolydraten in je schema wil dus potz heeft wel deels gelijk :)

Tuurlijk wel, veel vet eten.

Kijk maar hoelang je het volhoud ;)

Doe wat onderzoek naar targeted/cyclic ketogenic diet (SKD/CKD/TKD). Zonder koolhydraten gainen is volgens mij per definitie wel mogelijk (weet ik niet zeker), maar koolhydraten rond je trainingen hebben een positief effect.

Bouwstenen voor spiergroei: glycogeen (ketonen kunnen dit dus mogelijk vervangen, dat is de vraag), proteïne en wat andere 'bijzaken'.

http://www.reddit.com/r/ketogains/wiki/index
FAQ over keto gebaseerde diëten en krachttraining

Doe wat onderzoek naar targeted/cyclic ketogenic diet (SKD/CKD/TKD). Zonder koolhydraten gainen is volgens mij per definitie wel mogelijk (weet ik niet zeker), maar koolhydraten rond je trainingen hebben een positief effect.

Bouwstenen voor spiergroei: glycogeen (ketonen kunnen dit dus mogelijk vervangen, dat is de vraag), proteïne en wat andere 'bijzaken'.

http://www.reddit.com/r/ketogains/wiki/index
FAQ over keto gebaseerde diëten en krachttraining

Ligt er maar net aan hoe goed je lichaam in staat is om vet te gebruiken voor (intense) training. Ik heb persoonlijk nauwelijks carbs nodig om zwaar/intens te trainen maar dat is voor veel mensen anders.

waarom zou je geen carbs eten wat is dit toch een achterlijke nutteloze thread starters...

Ligt er maar net aan hoe goed je lichaam in staat is om vet te gebruiken voor (intense) training. Ik heb persoonlijk nauwelijks carbs nodig om zwaar/intens te trainen maar dat is voor veel mensen anders.

Dat heet ketose.. hij heeft het over geen carbs, trainen in ketose < trainen met een beetje carbs

imho niet zonder na elke training meer last te hebben van spierpijn dan iemand die wel carbs binnen heeft

Mogelijk, eiwitten en vetten zijn ook energiebronnen. Of het voor maximale gains zorgt? Weet ik niet.. Wel erg zwaar en lastig, als ik jou was zou ik ze wel innemen.

retarded en sub-optimaal.. maar misschien. Ik voorzie echter truly sucky workouts.

maar gooi er een paar carbs in en doe af en toe een refeed en you're golden.

Ja maar echt minimum. Heb 2,5maand geen carbs gegeten. Cut ging er erg lekker door.

Eskimo's zitten anders ook regelmatig stevige lui tegen en die zitten hele leven in ketose

Als je een spuit test in je reet zet, ja hoor. En dan nog is het suboptimaal

Geen koolhydraten betekend namelijk dat je op een gegeven moment in ketose raakt, en ik betwijfel of je in die modus veel spiermassa kan aanzetten (naturel). Bovendien:
- Insulinepieken (van carbs bijvoorbeeld) zijn anabool
- Alleen eiwitten en vetten gaat je heel snel je keel uithangen waardoor je minder graag veel ervan eet, ideaal voor te cutten dus en niet ideaal om massa aan te zetten.

Waarom zou je het willen eigenlijk?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Om zoveel mogelijk spier bij te komen en zo weinig mogelijk vet

Waarom zou je door kolydraten eten sneller vet gainen dan als je inplaats meer vetten eet?

Terug
Naar boven