AwesomeSauce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
achterlijke theorieen hiero...Waarom zou je door kolydraten eten sneller vet gainen dan als je inplaats meer vetten eet?
leg maar uit kom met studiesJa, maar niet optimaal.
Weinig/minder koolhydraten is goed. Géén koolhydraten eten is geen goed idee.
Dat is onzin.Doe wat onderzoek naar targeted/cyclic ketogenic diet (SKD/CKD/TKD). Zonder koolhydraten gainen is volgens mij per definitie wel mogelijk (weet ik niet zeker), maar koolhydraten rond je trainingen hebben een positief effect.
Bouwstenen voor spiergroei: glycogeen (ketonen kunnen dit dus mogelijk vervangen, dat is de vraag), proteïne en wat andere 'bijzaken'.
http://www.reddit.com/r/ketogains/wiki/index
FAQ over keto gebaseerde diëten en krachttraining
Deze vraag valt eigenlijk in dezelfde categorie als:
Kun je een marathon lopen met je linkerhand aan je rechtervoet gebonden?
Deze vraag valt eigenlijk in dezelfde categorie als:
Kun je een marathon lopen met je linkerhand aan je rechtervoet gebonden?
Onmogelijk, je krijgt altijd koolhydraten binnen, hoe minimaal dat ook is.
En de gemiddelde leeftijd van die gasten (ik neem aan dat je inuit bedoelt) ligt momenteel nog steeds ergens eind 50 tot begin 60.
En de gemiddelde leeftijd van die gasten (ik neem aan dat je inuit bedoelt) ligt momenteel nog steeds ergens eind 50 tot begin 60.
Verder aten ze onder andere ook knolgewassen, bessen en zeewier om maar even wat koolhydraathoudend voedsel op te noemen. Ook zitten in zeevruchten carbs.
Verder drinken ze ook veel bloed en ook in het bloed zitten carbs.
Per stuk allemaal niet erg veel carbs maar bij elkaar zit je toch al op niet verwaarloosbare hoeveelheden.
Verder aten ze onder andere ook knolgewassen, bessen en zeewier om maar even wat koolhydraathoudend voedsel op te noemen. Ook zitten in zeevruchten carbs.
Verder drinken ze ook veel bloed en ook in het bloed zitten carbs.
Per stuk allemaal niet erg veel carbs maar bij elkaar zit je toch al op niet verwaarloosbare hoeveelheden.
Want? Als je 5000 kcal aan eiwitten en vetten eet val je af?
Denk dat het wel kan maar volgens mij moet je heel veel groenten dan eten om aan je vezels te komen lol. maarja dan kan ook niet als je HELEMAAL GEEN kolydraten in je schema wil dus potz heeft wel deels gelijk![]()
Ligt er maar net aan hoe goed je lichaam in staat is om vet te gebruiken voor (intense) training. Ik heb persoonlijk nauwelijks carbs nodig om zwaar/intens te trainen maar dat is voor veel mensen anders.