MuscleMeat

Groep jongens mishandelt opa en kleinzoon

Ik vind dat we de persvrijheid moeten inperken, ok het heeft wat nadelen, maar dan is Angelus tenminste niet geïrriteerd.

Wow, Angelus heeft weer zijn ''thinking cap'' op

Ze zouden hen beter helpen, tenslotte zijn het zelf slachtoffers. Je gaat mij niet vertellen dat mensen voor hun plezier op het slechte pad gaan, is kwestie van een slechte jeugd en gebrek aan aandacht/opvoeding. Deze jongeren moeten geholpen worden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ben het er wel mee eens dat als ze strenger opgevoed waren dat ze dan hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn geworden.

maar een straf is niet voor revenge maar alleen om te zorgen dat een persoon het niet meer doet. dus hoop daarom voor ze (en alle omstanders) dat ze flink gestraft worden.

waar staat het dat t marokkanen zijn ten eerste?
ten tweede; hahahah zware psyco'sss in deze wereld moet niet gekker worden:haha:!!!!

lol Angelus, vaak volg ik je wel in je onnozele crap, maar deze redenering is echt debiel.
toch mooi zitten trollen

ten tweede; hahahah zware psyco'sss in deze wereld moet niet gekker worden:haha:!!!!

Sommige dingen zijn zo duidelijk dat je het er niet bij hoeft te zetten.
De enkele keren dat het geen marokkanen zijn zetten ze het er wel bij.

Sommige dingen zijn zo duidelijk dat je het er niet bij hoeft te zetten.
De enkele keren dat het geen marokkanen zijn zetten ze het er wel bij.
juistt andersom pik als het een marokkaan is staat het er 100% in zo niet zetten ze er niks bij;)

Ergens is het toch belangrijk dat er via bepaalde wegen bewust gemaakt wordt dat lang niet alles in onze maatschappij op rolletjes loopt, en dat er soms erg veel plaats voor verbetering is... Want deze jongeren zullen, ookal is er waarschijnlijk wel een hoekje af, toch wel een bepaalde reden gehad hebben om hun daad uit te voeren. Wat absoluut niet wil zeggen dat ze geen straf verdienen, ze mogen zich zeer zeker op een niet al te aangename manier (en daarbij doel ik niet op fysieke ;) ) bewust worden van hun daden. Maar ook de oorzaak moet aangepakt worden...

Moet kunnen vind ik, deden we vroeger ook altijd bij voetbalwedstrijden. Zo'n vader en zoontje van 10 jaar ofzo. Gaven we dat jochie een paar klapjes kwam die vader tussenbeiden en sloegen we die helemaal de t*fus in het bijzijn van dat zoontje. En natuurlijk tegen dat ventje zeggen dat dat zijn schuld was.
Die vader jankte en schreeuwde maar dat was niet zo gek we braken zijn vingers en dat voel je wel. Die zagen we nooit meer in het stadion.

• Topic Starter Topic Starter

Dat is duidelijk.

Het staat ook bij de reacties. De meeste Marokkanen in Nederland hebben nou eenmaal geen ziel, Nederlanders doen dit soort dingen niet.

Spijtig dat een kleine minderheid het weer voor de rest verpest :(

come at me DBB

Ze hebben de jongens opgepakt en na een goed verhoor hun tickets gegeven voor een reisje naar de V.S. en geld voor het gemeenschapshuis in de buurt.

Thee drinken. Gewoon thee drinken, dan komt alles goed. Liters

Ok:

"Zo is meer dan de helft van de Marokkaanse jongens voor hun 22e al in aanraking geweest met de politie. Bij een derde van deze groep was dat zelfs vijf keer of meer."

Bron: http://www.criminologie.nl/tvc/Inhoud.htm.

U mad?

de vraag is: hoeveel % van de marokkanen zijn jonger dan 22, kom maar eens met DIE statistieken;)
als dit 1% is, betekent dat nog steeds dan iets minder dan 99,5% van de marokkanen gewoon goed zijn:)

En als elk Marokkaans gezin nou geen 10 kinderen had dan zou je misschien gelijk hebben Anus.

de vraag is: hoeveel % van de marokkanen zijn jonger dan 22, kom maar eens met DIE statistieken;)
als dit 1% is, betekent dat nog steeds dan iets minder dan 99,5% van de marokkanen gewoon goed zijn:)
Huh? Je moet het nog eens lezen ...

"meer dan de helft van de Marokkaanse jongens voor hun 22e"

Gewoon van alle jongens dus. Bij meisjes ligt het veel lager.

Volgens mij wil jij weten hoeveel % van alle Marokkanen op dit moment crimineel is? Dat is een heel andere statistiek natuurlijk.

Terug
Naar boven