- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat we de persvrijheid moeten inperken, ok het heeft wat nadelen, maar dan is Angelus tenminste niet geïrriteerd.
Wees blij man dan kom je nog eens wat in contact met de realiteitik herinner me toch niet dat ik actief op zoek ben gegaan naar 'mishandelingen in nederland' en toch ben ik op de hoogte gebracht van dit incident...

Wees blij man dan kom je nog eens wat in contact met de realiteit![]()

ben het er wel mee eens dat als ze strenger opgevoed waren dat ze dan hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn geworden.Ze zouden hen beter helpen, tenslotte zijn het zelf slachtoffers. Je gaat mij niet vertellen dat mensen voor hun plezier op het slechte pad gaan, is kwestie van een slechte jeugd en gebrek aan aandacht/opvoeding. Deze jongeren moeten geholpen worden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
waar staat het dat t marokkanen zijn ten eerste?
ten tweede; hahahah zware psyco'sss in deze wereld moet niet gekker worden!!!!
juistt andersom pik als het een marokkaan is staat het er 100% in zo niet zetten ze er niks bijSommige dingen zijn zo duidelijk dat je het er niet bij hoeft te zetten.
De enkele keren dat het geen marokkanen zijn zetten ze het er wel bij.

) bewust worden van hun daden. Maar ook de oorzaak moet aangepakt worden...waar staat het dat t marokkanen zijn ten eerste?
ten tweede; hahahah zware psyco'sss in deze wereld moet niet gekker worden!!!!
Ok:Spijtig dat een kleine minderheid het weer voor de rest verpest
come at me DBB
Ok:
"Zo is meer dan de helft van de Marokkaanse jongens voor hun 22e al in aanraking geweest met de politie. Bij een derde van deze groep was dat zelfs vijf keer of meer."
Bron: http://www.criminologie.nl/tvc/Inhoud.htm.
U mad?

Huh? Je moet het nog eens lezen ...de vraag is: hoeveel % van de marokkanen zijn jonger dan 22, kom maar eens met DIE statistieken
als dit 1% is, betekent dat nog steeds dan iets minder dan 99,5% van de marokkanen gewoon goed zijn![]()