Fitness Seller

Groep jongens mishandelt opa en kleinzoon

wij hoeven toch ook niet te weten dat hij geen wijf kan versieren

titel van topic is 'Angelus grote PU log', nergens wordt geimpliceerd dat ik geen wijven kan versieren, pas nadat je VRIJWILLIG het topic doorleest, zie je dat dit het geval is;)

helemaal anders dan dit nieuwsverhaal dus:)

Huh? Je moet het nog eens lezen ...

"meer dan de helft van de Marokkaanse jongens voor hun 22e"

Gewoon van alle jongens dus. Bij meisjes ligt het veel lager.

Volgens mij wil jij weten hoeveel % van alle Marokkanen op dit moment crimineel is? Dat is een heel andere statistiek natuurlijk.

En zelf roepen ze het hardst om invoering van de sharia, choppie choppie zeg maar dag tegen je handje als je een diefstal hebt gepleegd... o irony!

Dan had ik regelmatig de grap gemaakt of ze een "handje" willen helpen, of de "hand" boven het hoofd houden,,,, of ze nog een beetje "handig" zijn :D:D:D:D

en daarom stem ik PVV, weg met die k*tjong

Voor dit soort gevalletjes zou de DBB-Knockploeg opgeroepen moeten worden. En ook verkrachten die jongens aub.

Schandalig natuurlijk indien dit nieuwsbericht op waarheid berust.

En als je er dan eentje verrot schopt , zit jij wel een paar dagen vast.. k*t land (politie) :mad::rolleyes:

Is het wel waar?
Telegraaf he?

Ik ken veel 'normale' 'allochtonen' maar goed, dan is de discussion snel afgelopen.

....

Laatst bewerkt:
Volgens mij wilden ze alleen maar helpen met de boodschappen, dat doe je door even wat mensen in elkaar te slaan.

Net zoals wanneer je een vrouw wilt helpen door haar te onderhouden, je kunt dan met haar trouwen door haar te verkrachten.

We doen net alsof zij een achterlijke cultuur hebben maar er zit een diepzinnige gedachte achter, misschien zijn WIJ wel achterlijk?

Zeker nog nooit hier bij stilgestaan? Volg de haat van Wilders niet blindelings.

... wrs taakstraf-je van 20uur, als ze al gepakt worden.
En dan wordt rekening gehouden dat zij weer maatschappij in moeten, dat zij school hebben, het moet niet "traumatisch" voor deze jongens zijn, BS etc etc.. het moet hen gunstig uitkomen.

Als het aan mij lag: nekschot.

Ze zouden hen beter helpen, tenslotte zijn het zelf slachtoffers. Je gaat mij niet vertellen dat mensen voor hun plezier op het slechte pad gaan, is kwestie van een slechte jeugd en gebrek aan aandacht/opvoeding. Deze jongeren moeten geholpen worden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of je genen zijn gewoon verrot natuurlijk

Ik gok Antwerps :)

Terug
Naar boven