GrowHard
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Goedenavond allemaal!
Vanaf heden zal ik hier een trainingslog gaan bijhouden, puur om op terug te kijken hoe ik vorder met al het harde werk.
Mijn doel: massa bouwen en een paar procent droger komen te staan.
Zal even een korte intro over mijzelf geven. Ik ben 21 jaar jong, kom uit Zuid-Holland ( omgeving Rotterdam ) en train nu een half jaar serieus ( inclusief trainings en voedingschema.) Had van mijn 17e tot mijn 19e al wat rond gekloot in de sportschool maar dit was meer de klassieke beachboy workout van armen, borst, buik en schouders. Had toen wel wat massa opgebouwd maar stond voornamelijk zeer ecto-droog^^(75kg) Heb nu besloten om er serieus voor te gaan en ben ook zeer gemotiveerd. Ik lees nu al ongeveer een jaartje stiekem mee op dit forum en heb daardoor al de nodige kennis opgedaan.
Stats nu:
Lengte: 200 cm exact^^
Gewicht: 97-98kg.
Vet% 15-16% gokje
Toen ik een half jaar geleden begon met trainen woog ik ongeveer 84kg.
Stond toen iets droger maar was ook de meeste vorm kwijt in mijn lichaam. Heb dus flink gewicht zitten gainen de laatste 6-7 maanden, wat uiteraard niet allemaal vetvrij is jammer genoeg
Trainingsschema:
Ma: Borst+Triceps
Di: Rug+Biceps
Woe: Rust
Do:Benen+buik
Vrij:Schouders+Traps
Weekend: Rust ( soms een drie kwartier cardio workout )
Stay tuned for training number one!
Vanaf heden zal ik hier een trainingslog gaan bijhouden, puur om op terug te kijken hoe ik vorder met al het harde werk.
Mijn doel: massa bouwen en een paar procent droger komen te staan.
Zal even een korte intro over mijzelf geven. Ik ben 21 jaar jong, kom uit Zuid-Holland ( omgeving Rotterdam ) en train nu een half jaar serieus ( inclusief trainings en voedingschema.) Had van mijn 17e tot mijn 19e al wat rond gekloot in de sportschool maar dit was meer de klassieke beachboy workout van armen, borst, buik en schouders. Had toen wel wat massa opgebouwd maar stond voornamelijk zeer ecto-droog^^(75kg) Heb nu besloten om er serieus voor te gaan en ben ook zeer gemotiveerd. Ik lees nu al ongeveer een jaartje stiekem mee op dit forum en heb daardoor al de nodige kennis opgedaan.
Stats nu:
Lengte: 200 cm exact^^
Gewicht: 97-98kg.
Vet% 15-16% gokje
Toen ik een half jaar geleden begon met trainen woog ik ongeveer 84kg.
Stond toen iets droger maar was ook de meeste vorm kwijt in mijn lichaam. Heb dus flink gewicht zitten gainen de laatste 6-7 maanden, wat uiteraard niet allemaal vetvrij is jammer genoeg
Trainingsschema:
Ma: Borst+Triceps
Di: Rug+Biceps
Woe: Rust
Do:Benen+buik
Vrij:Schouders+Traps
Weekend: Rust ( soms een drie kwartier cardio workout )
Stay tuned for training number one!

)