Fitness Seller

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Wat denken jullie dat de rol van het koningshuis hierin is? Ik denk eerlijk gezegd dat dit al op de planning staat sinds het overlijden van prins Bernhard.

Ik denk dat de arrestatie van Micha Kats hier ook mee heeft te maken, hij wist te veel.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bevat iig. de midget die je op de beelden ziet.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn gewoon 5 allochtonen of links nou van 2 Nederlandse ouders afkomt of niet. 't Zal je zoon maar zijn..

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 17:00 ----------

Wat denken jullie dat de rol van het koningshuis hierin is? Ik denk eerlijk gezegd dat dit al op de planning staat sinds het overlijden van prins Bernhard.

Ik denk dat de arrestatie van Micha Kats hier ook mee heeft te maken, hij wist te veel.

Prob ook de reden waarom Beatrix nu plots aftreed.

Lijken mij gezellige jongens. Zou wel eens een biertje met ze willen drinken.

Tjeez, wat een k*tkoppen :rolleyes:

Zijn gewoon autochtonen die het gedaan hebben, die middelste is gewoon in de schoorsteen gevallen en heeft zich daarna niet meer gewassen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nfk0b6.jpg

20p7za1.png

35l505u.jpg

qqbi1h.jpg

Echt zo triest was ook bij mij gebeurd vroeger denk zo een 4 jaar geleden. Ging toen geld pinnen kwamen ze ff kijken hoor snel pasje op geborgen en precies toen links recht onder boven xD echt niet normaal. Heb gelukkig de grootste wel een paar gegeven. Verder niets aan overgehouden gelukkig.

is wel een trend aan het worden de laatste tijd.
:(

spijtig weer. hopelijk gaat het goed met het slachtoffer..

Zou zo die tuinkabouter pakken om de rest mee kapot te slaan. Yes bad ass.

hopelijk gaat ook pownews, hier weer achteraan rennen en wordt het net zo'n media heissa :)

Wtf zeg, wat een lelijke mong*len :roflol::roflol:

Je kan zeggen wat je wil, maar die 8 van Eindhoven zien er qua uiterlijk nog deftig uit. Meeste zien er gewone, normale pubers uit.

Maar die 5 van Oosterhout zou ik nog niet willen aanraken met een stok, bah

Wtf zeg, wat een lelijke mong*len :roflol::roflol:

Je kan zeggen wat je wil, maar die 8 van Eindhoven zien er qua uiterlijk nog deftig uit. Meeste zien er gewone, normale pubers uit.

Maar die 5 van Oosterhout zou ik nog niet willen aanraken met een stok, bah

zegt meer iets over u, G A Y

Zat daar nu een griet tussen?

Terug
Naar boven