TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah er zijn een paar slinkse idealisten gefrustreerd dat het toch om allochtonen blijkt te gaan.....
Nosje mooie avatar trouwens.
Ah er zijn een paar slinkse idealisten gefrustreerd dat het toch om allochtonen blijkt te gaan.....
Nosje mooie avatar trouwens.
Lul nou niet zo stom, je ziet toch zelf dat het niet allemaal allochtonen zijn. Dr zijn nu al een paar keer vergelijkbare matpartijen geweest en elke keer zitten er nederlanders bij, marokkanen, belgen, turken, afghanen, kenianen, wat dan ook. Volgende keer misschien wel een halve chinees of een hele aap, who cares, het gaat om het gedrag en je kan elke keer om het hardst roepen dat het die k*tallochtonen weer zijn geweest maar eerst even de feiten afwachten is er niet bij.
Wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen? Bij jou is iedereen die niet "Germaans" is een allochtoon en daarmee minderwaardig? Zullen weinig autochtonen overblijven dan.
Het lijkt toch te gaan om meerderheid allochtonen en mogelijk 1 of 2 Nederlandse jongens.
je begint al fout met thread title.Waar zeg ik dat het allemaal allochtonen zijn dan ?
Maar die gast Nederlands ? Hahahahahahaha. Jij moet een cursus rassenleer gaan volgen bij je lokale NVU afdeling. Totaal minieme kans dat die gast Germaans is.
Dat Germaans is misschien wat vreemd gesteld maar ging erover dat ik de 4e jongen geen Nederlands uiterlijk vond hebben wellicht plaats JIJ dat in een verkeerd idee maar komt dat mede door mijn vage aanduiding.

Hoeveel smeergeld moet ik betalen om dat beest te laten bannen?
Ja hele vage aanduiding, gelukkig heb je die lap tekst gecorrigeerd want sloeg eerst nergens op. Misschien beter opletten op school en je minder opwinden over wat de Allochtonen toch allemaal uithalen hier in jou Nederland. Sjongejonge als ik zo naar je gestarte topics kijk![]()
Not trueDit is uitgaan op vandaag. Beetje zuipen, chickies proberen te hosselen en daarin falen. Omdat je niks hebt te nken dan maar met z'n 5en (of 8 zoals in eindhoven) een voorbijganger in mekaar trappen. Zo heb je tenminste nog iets aan je avond gehad.

Not true
als dit waar was zou ik echt heel agressief moeten zijn![]()

Is hetzelfde als ik jou zou zeggen niet zo boos te doen op mensen die zogenaamd boos doen.
Ik doe boos op mensen zoals die 5 hierboven die boos doen.
We doen eigenlijk dus hetzelfde alleen op andere groepen...
Maar die gast Nederlands ? Hahahahahahaha. Jij moet een cursus rassenleer gaan volgen bij je lokale NVU afdeling. Totaal minieme kans dat die gast Germaans is.
Ik zie net filmpje van geenstijl en dat er 3 al gepakt zijn. Is het al bekend wat hun afkomst is? Zag iig wel een turk en een zwarte op die foto's en die met die ster op zn onderarm NL's?