Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denken jullie dat de rol van het koningshuis hierin is? Ik denk eerlijk gezegd dat dit al op de planning staat sinds het overlijden van prins Bernhard.
Ik denk dat de arrestatie van Micha Kats hier ook mee heeft te maken, hij wist te veel.
Dit is een complot van de regering, en een beetje van de overheid. Ze huren autochtonen in die zich kleden als allochtonen om dit soort shit uit te halen, vervolgens publiceren ze de beelden en denkt iedereen dat het allochtonen zijn door de kleding. Daarna blijken het autochtonen te zijn, en dat keer op keer opnieuw, waardoor de stigmatisering van allochtonen komt te vervallen, en de autochtoon de nieuwe allochtoon is.
Wel humor dat de helft alweer autochtoon blijkt te zijn. En er nu alweer mensen zijn die zeggen 'ja dat zijn verkapte Marokkanen'. Seriously, cognitieve dissonantie is hard aan het werk hier.

Wel humor dat de helft alweer autochtoon blijkt te zijn. En er nu alweer mensen zijn die zeggen 'ja dat zijn verkapte Marokkanen'. Seriously, cognitieve dissonantie is hard aan het werk hier.
jezus wat een incestkoppenIk zie toch echt 2 Nederlanders en 3 allochtonen.
Door dit soort filmpjes duiken altijd de minder intelligente mannetjes weer op, vingerwijzend naar Marokkanen.
Valt wel op dat de meeste racisten niet verder komen dan VMBO.
Ik zie toch echt 2 Nederlanders en 3 allochtonen.
Door dit soort filmpjes duiken altijd de minder intelligente mannetjes weer op, vingerwijzend naar Marokkanen.
Valt wel op dat de meeste racisten niet verder komen dan VMBO.
Waar zie je de 2e Nederlander dan ?
En ga maar eens uitzoeken wat racisme is...
De vierde jongen ziet er toch Nederlands uit vind je niet?
Ik weet wat racisme is, ga jij maar uitzoeken hoe je minder moet haten en hoe je minder boos door het leven kan gaan. Zal je goed doen.
No thanks jeff, ben al in me eigen land.
Let even goed op bij levensbeschouwing misschien kom je verder dan vmbo.
De vierde jongen ziet er toch Nederlands uit vind je niet?
Ik weet wat racisme is, ga jij maar uitzoeken hoe je minder moet haten en hoe je minder boos door het leven kan gaan. Zal je goed doen.
weet niet, kan een mocro zijn maar ook een nederlander
mss een halve?

Is hetzelfde als ik jou zou zeggen niet zo boos te doen op mensen die zogenaamd boos doen.
Ik doe boos op mensen zoals die 5 hierboven die boos doen.
We doen eigenlijk dus hetzelfde alleen op andere groepen...
Maar die gast Nederlands ? Hahahahahahaha. Jij moet een cursus rassenleer gaan volgen bij je lokale NVU afdeling. Totaal minieme kans dat die gast Germaans is.