MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Dit alles doet me vrij weinig eigenlijk. shit gebeurd elke dag.

Zag dat powned gister al druk bezig waren de daders op te sporen. Dat belooft nog heerlijke tv te worden want ik schat deze daders nog dommer in.

Pfff wat een triesten figuren zeg. Waarschijnlijk mad omdat ze met die incesthoofden niets kunnen scoren, dan maar 5 op 1.

Hoop dat ze een keer de verkeerde tegenkomen, kunnen ze tandjes tuffen.

Iedereen is opgepakt, behalve de zwarte, die is terug naar z'n thuisland

Alle vijf verdachten van een schokkende mishandeling in het Nederlandse Oosterhout zijn gearresteerd. De vijfde en laatste verdachte kon vanochtend worden opgepakt, maakt de Nederlandse politie bekend. De overige vier verdachten meldden zich dinsdag vrijwillig bij de politie.
De Nederlandse politie toonde maandagavond in het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant beelden van de mishandeling in het uitgaansgebied in Oosterhout op 19 januari. Daarop is te zien hoe vijf jongens een 25-jarige man slaan en schoppen. Het slachtoffer blijft bewusteloos achter op straat.

De Nederlandse politie kreeg tientallen tips over de mishandeling binnen. Na de uitzending ontstond op internet een uitgebreide zoektocht naar de daders. De politie kreeg diverse (foute) namen door en die gingen ook op internet rond.

Tevredenheid
"We zijn tevreden dat we zo snel na het tonen van de beelden de verdachten van straat hebben kunnen halen", reageerde een politiewoordvoerder. De politie noemt het een negatief bijeffect dat ook onschuldige jongens in verband zijn gebracht met de mishandeling.

Alles afwegend was het dat wel waard, antwoordde de woordvoerder desgevraagd. "Er is recht gedaan aan het slachtoffer. Ik kan me voorstellen dat je daar anders over denkt als je naam ten onrechte circuleert op internet maar wij hebben mensen gevraagd om óns te informeren", aldus de politie.
Alle verdachten komen uit Oosterhout. Vier zijn minderjarig (17 jaar) en één is meerderjarig (18 jaar). Ze worden waarschijnlijk vrijdag voorgeleid.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ndeling-Nederlandse-Oosterhout-opgepakt.dhtml

Politie wilt wel graag nu altijd de hulp inroepen van de amateurdetectives maar roept tegelijkertijd om niet als Charles Bronson de vigilante uit te hangen.

minderjarige verdachten, hier komen milde straffen aan :(

even boos aankijken en ze mogen weer gaan.

minderjarige verdachten, hier komen milde straffen aan :(

Moeten gewoon voor poging doodslag vervolgd worden, zelfs een minderjarige mag dan ff zitten hoor. Nadeel alleen is dat de jeugdgevangenis eerder een opleidingsschool is voor straatvechters voor zover ik gehoord heb.

Wat terug sturen naar Nederland? :roflol:
Net zoiets als dat vorige filmpje met die belgen, straf zal wel weer veel te laag zijn als ze gepakt worden.
En of ze nou zwart, geel, wit of paars zijn het is gewoon tuig.

Ze zijn misschien hier geboren maar hun ouders komen waarschijnlijk van ergens anders. In mijn ogen en waarschijnlijk gaan weinig mensen hiermee akkoord zijn belgen of nederlanders, blanke mensen die in NL of BE geboren zijn. Kleurlingen die hier geboren zijn, zijn voor mij geen nederlanders of belgen. En als ze willen stelen, moorden, enz, dan moeten ze het maar eens in hun eigen land proberen en zien wat de straffen daar zijn, denk dat ze dan wel eens twee keer zullen nadenken voor ze in hun eigen land iemand bij elkaar slaan.

Opsluiten in Belgie en een Bijzonder Bijstandsteam op bezoek laten komen.

Ik ben wel voor een "3 strikes you're out"-methode. Flik je 3x iets wat onder zware mishandeling/criminaliteit valt, dan krijg je een spuitje naar de eeuwige jachtvelden. Klaar. Geen gevangenisstraf, maar gewoon weer de staat op (hooguit schade betalen). Ben je de 3e keer het haasje: game-over. Parasieten als dit soort figuren of die gasten in Eindhoven kunnen we in deze samenleving missen als kiespijn. Hier zal nooit iets van terecht komen en kosten de samenleving levenslang een hoop geld en ellende. Oh ja, en helaas mama en papa van de dader, u heeft gruwelijk gefaald in uw opvoeding en dit is het resultaat.

Terug
Naar boven