Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Daarom dat ik ook geen aangifte bij de politie doe. Anders zouden ze zien wie er een motief heeft.
Ik heb momenteel een drie tal mensen die nog iets mogen verwachten van me. Dat klinkt kinderachtig en er zullen mensen zijn die zeggen: "dat haalt niks uit, daar win je toch niks bij", maar sommige zaken dat mag je gewoon niet pikken. Een brandweerkolonel die me, net voor de politie aankomt, zegt dat hij toch gelijk zal krijgen daar hij ze allemaal goed kent, en ik daarna een boete moet betalen terwijl hij me in dronken toestand aan 40 per uur van de baan rijdt. Nou, ik betaalde de 15000 belgische frank, en 5 jaar later heeft hij zijn heel mooie mercedes volledig uitgebrand teruggevonden op zijn mooie oprit. Een maand later zag ik hem bij de bakker en zei ik hem bij het naar buiten gaan. "Weet je nog wie ik ben? " Hij zei smalend en grijnzend "ja", en toen zei ik heel stil: ik heb er van genoten. Je wagen gaf een gezellige warmte af". Ik heb gezien dat je nu met een Peugeot rijdt?" Hij liep rood aan, ik stapte in mijn wagen en vertrok. Case closed. Next.
.

Wat?

Ik ben xyzyx niet hoor.
Net even m'n benen gecontroleerd en ik zie geen injectiesporen.
Hoezo? Het is niet alsof hij een random auto in de fik heeft gezet van een onschuldige burger. Als het verhaal klopt is die brandweerkolonel een ontzettende kl***zak, die hem veel geld heeft gekost. Hij verdient het dus. Ik zou ook zoiets hebben gedaan als het rechtssysteem mij niet had geholpen.Je hebt toch een dochter yasmine? Als mijn pa dat soort dingen zou flikken, auto's in de fik zetten en shit zou ik dat echt nooit kunnen respecteren. Wat als je gepakt wordt of zo
Wahaha oke, dan ist goedNet even m'n benen gecontroleerd en ik zie geen injectiesporen.

Na het controleren van m'n bankrekening kan ik je bevestigen dat er geen 1,7 miljoen op staat.

Jij doet gelijk spastisch over een visuele grap, niet ik. Lighten the **** up zou ik zeggen maar dan vrees ik dat je straks weer ergens een auto in de fik zet.
grappig dat het uit jouw mond komt..
De mod die zelf altijd mee trollt, maar op het moment dat hij zelf getrolled wordt het topic delete.
Na het controleren van m'n bankrekening kan ik je bevestigen dat er geen 1,7 miljoen op staat.
Volgens mij ben ik toch Tatt.
Groetjes,
Ray

Volgens mij ben ik toch Tatt
Nijjjzzzzz topic gaat goede kant op thumbsup.jpg
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 11:53 ----------
Wat zeg je?? Wat zeg je??
houd je bek, HOUD JE BEK!!!
Echt voorzichtig ben je dan toch niet door hem na zoveel tijd te insinueren dat jij het was. Of door het hier nu openbaar te maken.