MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Laatste zinnetje in het filmpje klopt niet. Moet zijn: "Veel mensen hebben dit gezien, dan moet je je ogen uit je graf**p schamen dat je daar met je tyfusharses met een aantal andere slapzakken een beetje vrolijk hebt staan kijken hoe iemand voor je ogen kapot werd getrapt en zou ik me maar eens heel gauw gaan melden bij de pliesie voordat we jou gaan zoeken."

Ik begrijp wat je wil zeggen. Ik haat dergelijk tuig en ze zouden ze moeten opsluiten en de sleutel weggooien; Ik weet dat iedereen die me hier vaak ziet, als een "linkse" ziet, maar dat wil echt niet zeggen dat ik dergelijk gedrag goedkeur. Ik zou zelf een stap verder gaan. Dit heeft niks met de Marokkaanse of Turkse cultuur te maken. Ik ken de Marokkaanse gemeenschap in België maar ook in Marokko heel goed. Heel goed! En ik verzeker je, dergelijk gedrag wordt echt niet getolereerd in de straten van Marokko.
Maar wanneer er 1 wordt neergeschoten omdat hij een mes trekt op een agent, dan staat de hele gemeenschap op straat te janken dat de jongen zo'n lieverdje was en nooit iets kwaad deed.

Die hele gemeenschap is zo rot en hypocriet als de daders zelf. Van mij part mogen ze allemaal verrotten. K*t volk, k*t geloof, k*t cultuur.

Typisch met die geiten nkende rassen... Alleen durven ze niks, alleen als er mede geiten neukers bij zijn.
je kunt beter een mes op zak hebben, zoals velen tegenwoordig doen, door dit soort streken.
In hun eigen land durven ze dit niet, omdat ze weten wat daar de gevolgen zijn. Maar in Belgie en Nederland zeggen ze "tja,dit zijn kansarme jongeren, ze kunnen hier niets aan doen, en we kunnen ze beter helpen, want straffen lost niets op".

Ik geef toe dat ik, als ik met mijn vrouw en kind op stap ga, ik steeds een mes op zak heb. Ik zou het nooit gebruiken als ze ons geld willen, maar als mijn gezondheid of die van mijn vrouw of kind in gevaar zou zijn dan zou ik niet aarzelen.

Laatst bewerkt:
Wat een achterlijke mong*len die er ook gewoon bij staan daar op de achtergrond. Geloof niet dat zij bij die k*t marokkanen horen, waarom grijpen ze niet in..

Niet gedacht dat ik dit ging moeten uitleggen

zal het dan toch maar doen

Door het idiote links(extremisme) in Nederland, en het afdoen van de PVV alsof het een onnozel carnavalsclubje is, is het zover kunnen komen. Dus direct is yasmine niet verantwoordelijk, maar indirect wel
Tbeest, beschouw dit niet als negatieve kritiek maar als een tip:

Je hebt soms zinnige punten en die kan je dan ook redelijk correct overbrengen.Maar meestal spuug je gewoon je gal en neem je letterlijk dingen over die je ergens opvangt. Of het nu op café is of dat je op een of ander forum hebt gelezen. Het doet er niet toe, het is gewoon onzin.

Als het probleem rond allochtonen, integratie, politiek enz jou echt interesseert, zou ik me echt beginnen inlezen in de problematiek. Je zult je minder belachelijk maken als je feiten correct en op een intelligente manier kan overbrengen. En je zult zelf een heel andere kijk krijgen op het echte probleem.

alsof dat de oplossing is....

Ja is een oplossing hun doen het daarna niet meer dat is zeker ;). En dan mogen ze nog blij zijn als het bij een mes blijft van mij mogen ze tegen de muur gezet worden en een paar kogels door kop heen jagen voor de zekerheid daarna in de oven fl*kkeren. Gewoon als waarschuwing zodat er niemand anders nog ooit zoiets zou proberen. Daarom in hun eigen land hebben ze een heel mooi systeem oog om oog tand om tand heerlijk zouden ze hier ook moeten. Of vastbinden op een stoel en die jongen zijn familie een uurtje op ze los laten gaan met een rubber hamer :D

Fakking gezellig daar. Geef die jongens een lekker kopje Marokkaanse mint thee.

De mensen die daar achter vrolijk staan te kijken, zijn imo net zo waardeloos als de daders.

Ja is een oplossing hun doen het daarna niet meer dat is zeker ;). En dan mogen ze nog blij zijn als het bij een mes blijft van mij mogen ze tegen de muur gezet worden en een paar kogels door kop heen jagen voor de zekerheid daarna in de oven fl*kkeren. Gewoon als waarschuwing zodat er niemand anders nog ooit zoiets zou proberen. Daarom in hun eigen land hebben ze een heel mooi systeem oog om oog tand om tand heerlijk zouden ze hier ook moeten. Of vastbinden op een stoel en die jongen zijn familie een uurtje op ze los laten gaan met een rubber hamer :D

Zucht...dit is voor mij het bewijs dat je mentaal nog onder de 12 zit, zoiets zeg je toch niet en al zeker niet op die manier?

Trouwens, denk je dan wel aan de gevolgen voor jezelf? We leven niet in een samenleving waar zoiets kan, waarom dan zo'n uitspraken doen?

Btw, je spreekt er toch altijd over dat jij zo'n goede kerel bent en dat iedereen jou real life kan hebben. Waarom dan tough guy act?

Over dat een wapen bij je hebben alleen maar voor problemen voor jezelf zou zorgen. Want hier ging het toch over?

Maar als ik al die taakstraffen zie valt dat best mee.

Lees het Edit Bij mijn post,

ik werd verordeeld voor poging tot moord,beslaglegging en illegaal wapenbezit .....
terwijl ik enkel gevochten had met de agressor en hem 2 uur heb laten creperen in mijn kelder, (soit lang, verhaal pm voor meer info)

Niet gedacht dat ik dit ging moeten uitleggen

zal het dan toch maar doen

Door het idiote links(extremisme) in Nederland, en het afdoen van de PVV alsof het een onnozel carnavalsclubje is, is het zover kunnen komen. Dus direct is yasmine niet verantwoordelijk, maar indirect wel
Indirect? Heb ik invloed op de Nederlandse politiek? Ik ben Belg!

Toen de politieke partijen stemden en beslisten de Marokkaanse overheid te vragen arbeidskrachten naar hier te sturen, was ik nog niet geboren. Niemand weet wat we hadden kunnen doen om dergelijke jongeren niet te creëren.
Ik denk dat dergelijke jongeren ook in landen bestaan waar de linkse partijen bijna nooit aan de macht zijn geweest. Dergelijke jongeren ontstaan niet door een teveel aan "links" of "rechtse" overheden.

Ik heb je trouwens, net als velen gerapporteerd bij de moderator want jouw aantijging is echt heel zwaar!!
Iedereen op dit forum weet dat men elkaar wel eens beledigt. Maar dit is beneden alle peil en ik denk dat het beter voor het forum zou zijn als je jezelf, al dan niet tijdelijk, terugtrekt uit dit forum. Ik kan je zeggen dat ik jouw opmerking heel erg kwetsend vind.

Ik ging vantevoren van beschrijvingen als deze uit:
En dat is gewoon niet juist.

Maar neemt niet weg dat het laf is en je ervan kunt kotsen.

erger dan het vorige filmpje:rolleyes:...pls...same shit

je k*t ook maar wat raak he? het waren Marokkanen. het maakt eigenlijk niet wat welke ras....
tis gewoon TUIG of het nou turk, marokaantje, chinees, NEDERLANDER (in eindhoven) of domme mensen met k*t opmerkingen.

dit

Hier ga je echt full r*tard.

was al het geval...dit is gewoon beyond r*tard...far beyond.

Zucht...dit is voor mij het bewijs dat je mentaal nog onder de 12 zit, zoiets zeg je toch niet en al zeker niet op die manier?

Trouwens, denk je dan wel aan de gevolgen voor jezelf? We leven niet in een samenleving waar zoiets kan, waarom dan zo'n uitspraken doen?

Btw, je spreekt er toch altijd over dat jij zo'n goede kerel bent en dat iedereen jou real life kan hebben. Waarom dan tough guy act?

Ik hou niet van zulke laffe actie's mijn bloed kookt al als ik het zie. Zulke (mensen) moet je behandelen zoals ze andere doen. Ik vind dat zo laf zo stiekem ja in mijn ogen ben je je leven dan niet waard. Waarom zomaar onschuldige mensen zo aanpakken kom op zeg als je dat graag doen zoek dan iemand anders een prof boxer ofzo ga die lastig vallen dan hebben ze wat te doen. Maar nee dit soort kakkerlakken durven dat niet.

Deze jongeren komen zichzelf nog wel tegen.

29w1r9t.jpg

Daar ben ik zeker van.

Een positieve noot: in Gent stellen we met onze jeugdverenigingen vast dat de Marokkaanse jongeren dan 14 zich veel meer mengen met de autochtonen, en dat die kliekvorming veel minder uitgesproken is. En wat verrassend is, dat de Marokkaanse jongeren onder elkaar Nederlands praten, en het Marokkaans niet meer machtig zijn. De integratie, zoals we nu al een jaar of dertig zien met de Italianen, is nu aan het plaatsvinden onder de jongeren in Gent. We hopen dat deze trend zich verder zet.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 21:12 ----------

No offence maar hoeveel % van de allochtone jeugd zit in Gent in een jeugdbeweging?
Ik bewonder je inzet voor een betere samenleving maar je leeft wat in een droomwereld denk ik, ze zijn in Gent grotendeels even rot als elders... En het spijt me om dat te zeggen en ik ken best ook een paar "goede" jongens maar het is gewoon zo dat de generatie van nu schijt heeft aan alle normen en waarden...

Terug
Naar boven