Fitness Seller

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Ik hou niet van zulke laffe actie's mijn bloed kookt al als ik het zie. Zulke (mensen) moet je behandelen zoals ze andere doen. Ik vind dat zo laf zo stiekem ja in mijn ogen ben je je leven dan niet waard. Waarom zomaar onschuldige mensen zo aanpakken kom op zeg als je dat graag doen zoek dan iemand anders een prof boxer ofzo ga die lastig vallen dan hebben ze wat te doen. Maar nee dit soort kakkerlakken durven dat niet.

beter zoek jij dan ook iemand uit die een mes draagt anders is het ook niet echt eerlijk he. en omstebeurten prikken.

Maar wanneer er 1 wordt neergeschoten omdat hij een mes trekt op een agent, dan staat de hele gemeenschap op straat te janken dat de jongen zo'n lieverdje was en nooit iets kwaad deed.

Die hele gemeenschap is zo rot en hypocriet als de daders zelf. Van mij part mogen ze allemaal verrotten. K*t volk, k*t geloof, k*t cultuur.
Tja, heb jij wel gelezen wat ik schreef. Tjonge jonge, zo racist dat je zelf geen simpele tekst eerlijk kan interpreteren.

Het is wat met dat "links extremisme" van al die linkse kabinetten die we de afgelopen decennia níét gehad hebben...
Zolang mensen bezig blijven met links of rechts de schuld te geven wordt er in elk geval niet aan de oplossing gewerkt.

Ik hou niet van zulke laffe actie's mijn bloed kookt al als ik het zie. Zulke (mensen) moet je behandelen zoals ze andere doen. Ik vind dat zo laf zo stiekem ja in mijn ogen ben je je leven dan niet waard. Waarom zomaar onschuldige mensen zo aanpakken kom op zeg als je dat graag doen zoek dan iemand anders een prof boxer ofzo ga die lastig vallen dan hebben ze wat te doen. Maar nee dit soort kakkerlakken durven dat niet.

Ja ja..oog om oog ,tand om tand werkt perfect:rolleyes:.
Zorgt zeker niet voor een escalatie van geweld en een verharding van de samenleving(nog meer dus) en nog geweldadiger gedrag waardoor we in een vicieuze cirkel van nog extremer geweld vallen zonder enige uitweg zoals in de middeleeuwen.
Toen was er ook geen crime. Exact.
En in hun land van herkomst is er idd ook geen geweld dat zeker niet barbaars is -_-.
Allemaal peace and love daar.

:sukkeltje:

Zorgt zeker niet voor een escalatie van geweld en een verharding van de samenleving(nog meer dus) en nog geweldadiger gedrag waardoor we in een vicieuze cirkel van nog extremer geweld vallen zonder enige uitweg zoals in de middeleeuwen.
En in hun land van herkomst is er idd ook geen geweld dat zeker niet barbaars is -_-.

Haha het is beter dan een taakstraf haha :D

Ja is een oplossing hun doen het daarna niet meer dat is zeker ;). En dan mogen ze nog blij zijn als het bij een mes blijft van mij mogen ze tegen de muur gezet worden en een paar kogels door kop heen jagen voor de zekerheid daarna in de oven fl*kkeren. Gewoon als waarschuwing zodat er niemand anders nog ooit zoiets zou proberen. Daarom in hun eigen land hebben ze een heel mooi systeem oog om oog tand om tand heerlijk zouden ze hier ook moeten. Of vastbinden op een stoel en die jongen zijn familie een uurtje op ze los laten gaan met een rubber hamer :D

In Marokko is de weet gebaseerd op de Code Napoléon. Oog om oog staat niet in hun wetboek.

Dit soort mensen moet duidelijk gemaakt worden dat we het niet meer pikken als geweld hieraan kan bijdragen heb ik geen enkel probleem met geweld tegen de daders.

ik ben absoluut geen vechttalent (kan hoogstens blocken en tikken uitdelen) maar dit zag er wel erg simpel uit. durf volgende keer met uitgaan weer zelfverzekerder langs mocros te lopen nu ik dit zie :roflol: wel sterkte voor slachtoffer.. klotentuig. ze zijn jaren ouder dan ik en dan nog kinderachtig tegen zwakkeren inslaan omdat ze niks anders vermakend te doen hebben.

Een positieve noot: in Gent stellen we met onze jeugdverenigingen vast dat de Marokkaanse jongeren dan 14 zich veel meer mengen met de autochtonen, en dat die kliekvorming veel minder uitgesproken is. En wat verrassend is, dat de Marokkaanse jongeren onder elkaar Nederlands praten, en het Marokkaans niet meer machtig zijn. De integratie, zoals we nu al een jaar of dertig zien met de Italianen, is nu aan het plaatsvinden onder de jongeren in Gent. We hopen dat deze trend zich verder zet.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 21:12 ----------

No offence maar hoeveel % van de allochtone jeugd zit in Gent in een jeugdbeweging?
Ik bewonder je inzet voor een betere samenleving maar je leeft wat in een droomwereld denk ik, ze zijn in Gent grotendeels even rot als elders... En het spijt me om dat te zeggen en ik ken best ook een paar "goede" jongens maar het is gewoon zo dat de generatie van nu schijt heeft aan alle normen en waarden...

Woon jij in Gent? Ik denk het niet. Ik ken die gemeenschap daar heel goed en het feit dat je ze rot noemt terwijl je ze niet kent, toont aan wat een houding je aan zou nemen moest je ooit eens tegen een Genste voetbalploeg zou moeten spelen. En de jongeren en de vereniging waar ik het over heb is geen beweging zoals de Chiro. Neen, we doen veel andere zaken.
Naschoolse begeleiding voor jongeren: er is een speelzaal, een zaaltje met een playstation, een kickertafel, ping pong tafel, ... en diegenen die willen krijgen hulp bij het maken van hun huiswerk. Hoe gaat dit in zijn werk? We hebben 5 vrijwilligers, studenten van de Universiteit ven Gent, die elk, 1 uurtje per week, aanwezig zijn en helpen. Ze laten het kind het huiswerk maken, en kijken waar hij twijfelt; Ze vragen waarom en herhalen dan dat deel van de theorie (bijv stelling van Thales). Dit project loopt sinds 2001 toen ik daar mijn stage deed. Met die jongeren doen we ook uitstappen, ook in het weekend, en ook tijdens de vakanties; Als een jongere zich 2 keer slecht gedraagt, krijgt hij een gele kaart en mag hij een week niet meer binnen. Daarna mag hij terugkomen. Stelt hij terug slecht gedrag binnen de maand, dan krijgt hij een rode kaart en mag hij een maand niet meer binnen,... Wat we vaststellen is dat deze jongeren echt belang hechten aan ons acties en dat ze niet uitgesloten willen worden; Het werkt echt.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 21:47 ----------

het is wat met dat "links extremisme" van al die linkse kabinetten die we de afgelopen decennia níét gehad hebben...
Zolang mensen bezig blijven met links of rechts de schuld te geven wordt er in elk geval niet aan de oplossing gewerkt.

amen

Woon jij in Gent? Ik denk het niet. Ik ken die gemeenschap daar heel goed en het feit dat je ze rot noemt terwijl je ze niet kent, toont aan wat een houding je aan zou nemen moest je ooit eens tegen een Genste voetbalploeg zou moeten spelen. En de jongeren en de vereniging waar ik het over heb is geen beweging zoals de Chiro. Neen, we doen veel andere zaken.
Naschoolse begeleiding voor jongeren: er is een speelzaal, een zaaltje met een playstation, een kickertafel, ping pong tafel, ... en diegenen die willen krijgen hulp bij het maken van hun huiswerk. Hoe gaat dit in zijn werk? We hebben 5 vrijwilligers, studenten van de Universiteit ven Gent, die elk, 1 uurtje per week, aanwezig zijn en helpen. Ze laten het kind het huiswerk maken, en kijken waar hij twijfelt; Ze vragen waarom en herhalen dan dat deel van de theorie (bijv stelling van Thales). Dit project loopt sinds 2001 toen ik daar mijn stage deed. Met die jongeren doen we ook uitstappen, ook in het weekend, en ook tijdens de vakanties; Als een jongere zich 2 keer slecht gedraagt, krijgt hij een gele kaart en mag hij een week niet meer binnen. Daarna mag hij terugkomen. Stelt hij terug slecht gedrag binnen de maand, dan krijgt hij een rode kaart en mag hij een maand niet meer binnen,... Wat we vaststellen is dat deze jongeren echt belang hechten aan ons acties en dat ze niet uitgesloten willen worden; Het werkt echt.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 21:47 ----------

amen

Dat de jongeren van 14 in jouw vereniging hun best doen geloof ik allemaal wel en vind ik mooi, maar hoeveel % is dit van de totale allochtone jongerengemeenschap in Gent? Ik woon op 5 minuutjes van Gent, heb familie in centrum Gent wonen, heb vrienden in centrum Gent wonen, geloof me ik ken Gent wel zo een beetje. En oja heb al VAAK tegen een voetbalploeg uit Gent gespeeld, wat voor houding zou ik volgens jou dan aannemen?

Het zijn alweer buitenlanders, oh nee wacht, dat is racistisch....

Dat de jongeren van 14 in jouw vereniging hun best doen geloof ik allemaal wel en vind ik mooi, maar hoeveel % is dit van de totale allochtone jongerengemeenschap in Gent? Ik woon op 5 minuutjes van Gent, heb familie in centrum Gent wonen, heb vrienden in centrum Gent wonen, geloof me ik ken Gent wel zo een beetje. En oja heb al VAAK tegen een voetbalploeg uit Gent gespeeld, wat voor houding zou ik volgens jou dan aannemen?

Tja, als je al denkt dat ze rot zijn, dan zal je houding niet al te positief zijn.

Tja, als je al denkt dat ze rot zijn, dan zal je houding niet al te positief zijn.

Lekker kort door de bocht redeneer je ook of had je verwacht dat ik niet zou weten hoe het er in Gent aan toe gaat? Nogmaals ik bewonder je inzet en heb respect daarvoor. Maar ook jij kan niet ontkennen dat het ergens fout aan het lopen is met een groot deel van de allochtone jongeren. Ik ben echt de minste racist, heb mensen in mijn vriendenkring van vreemde origine, gaan allemaal nog naar school en doen geen vlieg kwaad maar als zij zelf al gaan zeggen dat het gigantisch aan het fout lopen is dan denk ik dat er toch een beetje waarheid moet achter zitten...

Lekker kort door de bocht redeneer je ook of had je verwacht dat ik niet zou weten hoe het er in Gent aan toe gaat? Nogmaals ik bewonder je inzet en heb respect daarvoor. Maar ook jij kan niet ontkennen dat het ergens fout aan het lopen is met een groot deel van de allochtone jongeren. Ik ben echt de minste racist, heb mensen in mijn vriendenkring van vreemde origine, gaan allemaal nog naar school en doen geen vlieg kwaad maar als zij zelf al gaan zeggen dat het gigantisch aan het fout lopen is dan denk ik dat er toch een beetje waarheid moet achter zitten...

Dit klopt voor de jongeren in Gent ouder dan 20.
De meeste jongeren die jonger zijn, bevinden zich vaak aan st Jan baptist op de Bevrijdingslaan. Die jongeren zijn heiligen als ik die vergelijk met mezelf toen ik die leeftijd had.
En de jongeren, jonger dan 14 gaan echt de goede weg op. We zijn er nog niet maar we zijn goed op weg. Dat geloof ik echt, en ik ben alles behalve naief.

PS: ik apprecieer je appreciatie. Het is leuk ook eens wat intelligentere reacties te krijgen, die op zijn minst iets of wat zijn ondersteund met echte argumenten;

Ik ken Gent redelijk goed, daar zitten vooral Turken, weinig mocro's hoor

off topic geblabla

Volgens mij echt allemaal e-hero's hier die alleen maar achter hun pc zitten allochtonen af te kraken en het nieuws in de gaten houden of er weer een Marokkaan de fout in is gegaan.
Werk zelf in een achterstands wijk met 80% allochtoon maar kan met iedereen gewoon goed opschieten.
Zullen heus niet allemaal heilige boontjes zijn hoor, maar het is ook hoe je er zelf mee omgaat.

En nu staat er gelijk bij het filmpje ''allochtonen'', Eindhoven incident staat er toch ook niet bij autochtone of westerse jongens tegen 1 persoon.

Ik ken Gent redelijk goed, daar zitten vooral Turken, weinig mocro's hoor

Ah man, wat ken jij Gent slecht. De hele Brugsepoort tot aan de Bargiekaai is een Marokkaanse buurt.
De Turken zitten rond de Dampoort en Sleepstraat. Jij kent niks.

Terug
Naar boven