Hello is het jullie niet opgevalen dat er de laatste dagen veel klachten komen over Generics Supplements? Vele die pijn hebben bij het inspuiten? Heb ook produkten van gs gekocht, zal jullie op de hoogte houden en dan ook de lotnummers doorsturen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loo zei:ik ga morgen met GG beginnen en laat mijn vial GS ff door een maatje testen, aan de hand daarvan kan ik een betrouwbare uitspraak doen over het drama wat ik met die laatste vials GS heb meegemaakt...
wie zelf de detective wil uithangen; als je hier ff met de zoekfunctie gaat spelen en; koorts, of pijnlijke spuitplekken, etc. in gaat vullen, dan kom je er vanzelf achter dat het veel, behoorlijk veel voorkomt dat er na het zetten van GS stuff geklaagd wordt over goed pijnlijke spuitplekken en koortsachtige verschijnselen.
zeg alsjeblieft niet dat het wel meevalt, want dan moet ik m'n gelijk halen door 5 of meer quotes uit andere topics te gebruiken, en daar heb ik weinig zin in.
philippe_no zei:Geloof mij de primo kun je ook effe lekker mank van lopen hoor...
Maar dit hoort er gewoon bij, je lichaam wordt het na een aantal keer prikken wel gewoon.
Ben wel is benieuwd hoe die igf(gg) gaat aanvoelen maar dat zal ook wel meevallen denk ik...
kevinlorenzin zei:fera is over en uit alleen een stom kind die er nog in trapt....