AndroidHealthClinic

GS probleem??

Ik moet toegeven dat ik er ook last van gehad heb. Enkel was die test enanthate van GG... heb een dag of drie als een kreupele gelopen. Persoonlijk til ik er niet te zwaar aan aangezien ik dezelfde ervaring had met HG sustanon en die was van de apotheek! Ik dacht voor aanvang van dit topic dat UG labos meer BA tot hun roids toevoegden en dat dat de pijn-verharding veroorzaakte. No big deal volgens mij. Wat die koorts van Loo betreft das me ook een raadsel

Je moet wat AAS verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan injecteren.

Sorry kerel. :p

Zo werkt het inderdaad voor de volle 100%

Een van mijn suppliers die zelf in GS en GG handelt vertelde mij dat de financiele belangen hier op het board heel hoog wegen. En dat je altijd geflamed zult worden wanneer je niet reageert op hun AAS. Het zal altijd aan jezelf liggen.

Natuurlijk is het helemaal logisch dat je niks merkt met 1250 mg AAS/week als volledige AAS noob. :rolleyes:

Wanneer je diezelfde ervaringen hebt gehad met een UG lab, zou iedereen er van overtuigd zijn dat je fakes hebt.
Zodra de naam GG of GS wordt genoemd, heb je 100% zeker echte roids....

Ik zie ook dat de meerderheid er blijkbaar wel goed op reageert. Het is dan ook niet de bedoeling om onze UG labs met de grond gelijk te maken.
Maar o wee, als je kritiek hebt. En ook nog spreekt uit eigen ervaring.

Voor zover ik weet is het bij GS toch nog altijd zo geregeld dat als je ergens klachten over hebt en je geeft dit bij je dealer aan, dat ze altijd zorgen dat je een tevreden klant mag zijn door vervolgens zonder gezeik de goodies om te ruilen? Althans, dat is wat ik van die gasten gewend ben hoor.

Dus als je ergens last van hebt en je irriteerd je daaraan, dan ga je toch gewoon terug naar je dealer????

Heb ooit ook wel eens last van een stijve bil na een inject zowel met HG als UG en altijd van test enanthaat. Van primo pijn hebben heb ik nooit eerder gehoord dan moet er mijns inziens echt iets mis zijn geweest met die vials.. maandagmorgen gevalletje misschien

yupp, test enanth is a b*ch

nuff said toch dit topic?

Toch vindt ik dat we dat klachten van LOO serieus moeten nemen.Ikzelf heb tot op heden geen klachten op een paar vervelende spuitplekjes na maar dat kan aan het bewegen van de naald liggen.Kijk als ik Loo,s topics volg en metname over de Primo merk ik wel dat ie weet waar ie mee bezig is en zeker niet hier is om enkel GG/GS afte zeiken,nee zelfs ik vind het toch merkwaardig als je zoveel klachten van je gear krijgt.
Hoge koortsaanvallen,dagen niet kunnen lopen.kijk een paar bijwerkingen zoals hooftpijn de eerste dag ok,maar dit gaat toch wel iets te ver.
Wat ik wil zeggen is dat ik vindt dat we loo(en nog een paar anderen)toch wel serieus moeten nemen.Deze jongen loopt hier niet voor z,n lol z,n gal te spugen maar heeft gweoon hele nare ervaringen en ik vindt het persoonlijk een beetje zwak dat er mensen zijn die hem daarmee gelijk een GG/GS afzeiker noemen.
Ik vindt het een goede zaak dat ervaren gebruikers die slechte ervaringen/bijwerkingen hebben gehad deze posten om zo toch onze aandacht op een toch al redelijk verheiligd ug lab scherp te houden.
Jongens het is toch normaal dat er iets mis kan gaan er worden tenslotte daglijks meldingen in de krant gedaan over bv danoontje die wegens een productiefout uit de schappen moet worden gehaald wegens evt gezondheids risicos.Dus waarom zou dit niet met een ug lab kunnen gebeuren.
Het is zoiezo al klote genoeg voor hem dus laten we wel een beetje begrip tonen en ik zou zeggen het is tenslotte wel onze eigen gezondheid waar we mee bezig zijn dus vindt ik het een goede zaak om dit soort topics toch te blijven volgen(mits het geen afzeik verhalen worden).
Het is tenslotte toch een UG product en vindt het een goede zaak om kritisch te blijven dat kan ook de jongens van GG/GS scherp houden aangezien ze toch hun goede naam hoog te houden hebben;)

Nogmaals ik heb geen slechte ervaringen maar mocht ik ook dit soort problemen krijgen zal ik ze ook zeker posten het is immers wel voor onze eigen bestwil.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hello ik heb de produkten gebruikt en heb nergens last van, eigenlijk had ik gewoon een normale vraag gesteld en heb zeker geen vage bijbedoelingen zoals hier iemand schrijft.Ik krijg hier wel het gevoel dat er hier een paar dealers zijn van gs te zien aan de antwoorden die ik hier krijg. Vind het ook stom dat sommigen onder jullie van mening zijn dat gs niet nagemaakt kan worden, denk niet dat dat moeilijk is met hun eenvoudige verpakking.

hardgainers zei:
Heb ooit ook wel eens last van een stijve bil na een inject zowel met HG als UG en altijd van test enanthaat. Van primo pijn hebben heb ik nooit eerder gehoord dan moet er mijns inziens echt iets mis zijn geweest met die vials.. maandagmorgen gevalletje misschien

dit is echt het laatste wat ik er voor nu over zeg, want het begint langdradig te worden dan.

Ik durf met redelijke zekerheid dat die vial primo die ik heb gezet, niet uit primo of in ieder geval niet voor 100 % uit primo bestond.

ik heb vorig jaar primo only gekuurd, ik weet precies wat die lekkere en milde handel doet, en deze keer was het geheel anders.

- heftige koorts enkele uren na het zetten
- ****ing pijnlijke spuitplekken
- binnen een week gevoelige tepels
- twee keer een spontane bloedneus
- binnen een week een betere pomp + kracht (die paar x dat ik trainde).
- binnen twee weken 1,5kg erbij ondanks die ziekte

dit is echt geen primo, of ik heb de vorige keer iets anders gehad, of het is deze keer anders.

Ik persoonlijk zat te denken dat ik iets van test prop aan het injecteren was ofzo, of een andere snelwerkende esther of zoiets. Nu zal de helft me wel weer voor gek verklaren, maar dat zegt mijn gevoel gewoon. Het klopt gewoon niet.

Misschien heb ik fake gear gehad, of misschien is het bij productie niet helemaal goed gegaan. Ik weet het niet.

Ik ben enorm benieuwd hoe die andere jongen erop reageert, als hij ook zo'n reactie heeft is het helemaal klaar voor mij.

ciao

GS Tren

Ik heb dus laatst behoorlijke problemen gehad met de Tren Ace. van GS. Injectie s gingen opzich prima. Maar ene soms na een uur al(2 keer in mijn linkerbeen waarbij het uitstraalde naar mijn knie wat voelde voelde of mijn bot zeer deed, leek wel uit elkaar te knallen) een zere poot meestal pas na 24 uur. Een keer was het zo erg dat ik ik echt helemaal kreupel was en mijn hele bovenbeen dik werd en ik vocht in mijn knie kreeg. Kon niet eens meer fietsen. Kreeg die nacht ook koorts.. Mijn maat met wie ik de kuur deed, echter die kreeg de naald in zijn kont had diezelfde dag precis hetzelfde koorts en een enorm dik ei (tennis bal) op zijn kont. Al die andere injecties weer een ei en een paar dgn een zere kont,been. Het rare was dat het de 1e keer echt misging in mijn linker been en daarna nog 1 keer in linkerbeen heb gesporten en het weer zo erg was...rechts ging wel wat beter.

Ik zette tegelijkertijd test prop van viromone en om uit te zoeken waar het van kwam ben ik ze apart gaan zetten. Die test prop was echter totaal pijnloos....

wel 3.5 kg in 2.5 week gepakt...
wel erg jammer want wil graag met tren ace kuren maar dit doe ik echt niet meer..ohja deed 75mg eod

Loo zei:
ik heb vorig jaar primo only gekuurd, ik weet precies wat die lekkere en milde handel doet, en deze keer was het geheel anders.
beetje offtopic..maar hoe reageerde je hiervoor op primo en op wat voor dosis...wil eigenlijk ook een keertje gaan primo-en...dus vandaar
zag trouwens net dat primo GG onlangs getest is....107mg/ml...
grtz

1977Marc zei:
Ik heb dus laatst behoorlijke problemen gehad met de Tren Ace. van GS. Injectie s gingen opzich prima. Maar ene soms na een uur al(2 keer in mijn linkerbeen waarbij het uitstraalde naar mijn knie wat voelde voelde of mijn bot zeer deed, leek wel uit elkaar te knallen) een zere poot meestal pas na 24 uur. Een keer was het zo erg dat ik ik echt helemaal kreupel was en mijn hele bovenbeen dik werd en ik vocht in mijn knie kreeg. Kon niet eens meer fietsen. Kreeg die nacht ook koorts.. Mijn maat met wie ik de kuur deed, echter die kreeg de naald in zijn kont had diezelfde dag precis hetzelfde koorts en een enorm dik ei (tennis bal) op zijn kont. Al die andere injecties weer een ei en een paar dgn een zere kont,been. Het rare was dat het de 1e keer echt misging in mijn linker been en daarna nog 1 keer in linkerbeen heb gesporten en het weer zo erg was...rechts ging wel wat beter.

Ik zette tegelijkertijd test prop van viromone en om uit te zoeken waar het van kwam ben ik ze apart gaan zetten. Die test prop was echter totaal pijnloos....

wel 3.5 kg in 2.5 week gepakt...
wel erg jammer want wil graag met tren ace kuren maar dit doe ik echt niet meer..ohja deed 75mg eod

Het lijkt er hier toch op dat je een foutje met injecteren hebt gemaakt,waarschijnlijk je naald bewogen of het bot geraakt dan kan je IDD dit soort pijn verwachten dit is normaal en doe je niks aan.

Ik hoop wel dat er in deze topic dusdanig onderscheid word gemaakt tussen de problemen van de gear(waar dit topic over gaat) en over mogelijke fouten die gemaakt worden met injecteren.
Verkeerd prikken kan iedereen gebeuren maar laten we wel bij de feiten blijven;)

PS: probeer volgende keer wat rustiger te typen...Je lijkt wel hyper:D

Laatst bewerkt:
Goede posts Pure-Tech...karmawaardig!

Het is imo geen lulverhaal wat Loo ophangt want hoe je het went of keert...van primo hoor je gewoon die bijwerkingen niet te hebben.

Ik heb die bijwerkingen van alle soorten test UG of HG,maakt niks uit maar primo is gewoon milde shit en ik heb nog nooit gehoord van zulke bijwerkingen van iemand die primo gebruikte...

Big'r zei:
Het is dan ook niet de bedoeling om onze UG labs met de grond gelijk te maken.
Maar o wee, als je kritiek hebt. En ook nog spreekt uit eigen ervaring.

Dat is niet helemaal waar,kerel....jouw geval ligt imo toch net ff anders want je kan me nog steeds niet wijsmaken dat je van zowel GG en GS fake gehad hebt.

Of ze maken allebei gewoon een zooitje bagger wetende dat ze er dan met een jaar uitleggen...:rolleyes:

hehe dat met die vochtknie heb ik ook wel al gehad, weet niet meer wat, ik denk HCL, had niets met verkeerd injecteren te maken en is wel ON-topic

er is niks mis met gs,het is de manier van spuiten die het hem doet,verwarm je vail eventjes voor het spuiten neem een lekkere warme douche,maseer alvorens het spuiten het gedeelte dat je gaat spuiten en neem je tijd bij het injecteren en die het het liefs ligend zo span je je bil spier niet en doet het dus ook geen pijn,na een dag zal je heus wel je bil spier voellen maar dat is geen echte zware pijn het is best lekker eigelijk,zieke shit he:p als je mijn tips opvolgd is er niks aan het handje,met geen enkel merk trouwens:nana:

.. ja dat zal het zijn^ .. nu is het opgelost - dank u ..

klaas zei:
beetje offtopic..maar hoe reageerde je hiervoor op primo en op wat voor dosis...wil eigenlijk ook een keertje gaan primo-en...dus vandaar
zag trouwens net dat primo GG onlangs getest is....107mg/ml...
grtz

Ik vind het wel geil spul.

Ik heb vorig jaar 8 weken primo GS op 400mg gezet, met de laatste weken 30mg anavar. Gewoon "ff kijken" wat het deed.

Maar viel zeker niet tegen; uithoudingsvermogen ging bruut omhoog en met die anavar erbij was de kracht helemaal niet normaal.

vanaf week 4 kwamen er goeie kilo's bij, 7 droge kilo''s gepakt, viel me niet tegen voor zo'n vrouwenmiddel.

Geen bijwerkingen, behalve dat m'n plasser de laatste paar weken minder zin had. **** it, ik heb de schade later wel ingehaald.
Vandaar dat ik er nu wat test bij zet.

Aantal jongens bij mij in de buurt hebben ook met primo GS/sustanon gekuurd, die kregen er ook mooie echte kilo's bij.
Twee daarvan hebben eerder met deca gekuurd, maar die werden een beetje niet lekker van die onderdrukking en die valse kilo's.

Zeker een aanrader, ik zou wel op 600mg zetten, en doortrekken naar 9 of 10 weken ivm langzame werking.
Duur geintje dan....maar beter dan uitgeven aan BrEeZaH's.

Die laatste batch GG is inderdaad getest, laat wel ff weten wat ie doet, pijn en koorts doet ie in ieder geval niet.

hmpfff

opwarmen had ik ook gedaan zelfs opgewarmd daarna koelkast en weer opgewarmd om eventuele bactierieen te doden....

niks hielp..Gemasseerd tot mijn benen er vanaf vielen..

Geloof me nou maar had niks met manier van spuiten te maken. Deed het samen met Test prop van viromone...Apart links en rechter been..

die viromone voelde ik dag erna niet eens..niet eens een beurse plek...

Zelfde bij mij maat...Na elke spuit een tennisbal....Kan het niet zijn dat het werkzame bestanddeel te snel uit de oplossing valt..waardoor het lichaam er heftig op reageert met inkapseling en onstekingsreactie.

Ik had wel resultaat (kan ook alleen van de testo zijn), dus wil niet op voorhand zeggen dat het spul zijn werk niet deed wil alleen zeggen dat er iets niet goed mee was . Niet steriel of geen goede oplossing..

ik had batchnr:998578

Terug
Naar boven