hardgainers zei:
Heb ooit ook wel eens last van een stijve bil na een inject zowel met HG als UG en altijd van test enanthaat. Van primo pijn hebben heb ik nooit eerder gehoord dan moet er mijns inziens echt iets mis zijn geweest met die vials.. maandagmorgen gevalletje misschien
dit is echt het laatste wat ik er voor nu over zeg, want het begint langdradig te worden dan.
Ik durf met redelijke zekerheid dat die vial primo die ik heb gezet, niet uit primo of in ieder geval niet voor 100 % uit primo bestond.
ik heb vorig jaar primo only gekuurd, ik weet precies wat die lekkere en milde handel doet, en deze keer was het geheel anders.
- heftige koorts enkele uren na het zetten
- ****ing pijnlijke spuitplekken
- binnen een week gevoelige tepels
- twee keer een spontane bloedneus
- binnen een week een betere pomp + kracht (die paar x dat ik trainde).
- binnen twee weken 1,5kg erbij ondanks die ziekte
dit is echt geen primo, of ik heb de vorige keer iets anders gehad, of het is deze keer anders.
Ik persoonlijk zat te denken dat ik iets van test prop aan het injecteren was ofzo, of een andere snelwerkende esther of zoiets. Nu zal de helft me wel weer voor gek verklaren, maar dat zegt mijn gevoel gewoon. Het klopt gewoon niet.
Misschien heb ik fake gear gehad, of misschien is het bij productie niet helemaal goed gegaan. Ik weet het niet.
Ik ben enorm benieuwd hoe die andere jongen erop reageert, als hij ook zo'n reactie heeft is het helemaal klaar voor mij.
ciao