rafael25 zei:
Loo is dat nou je eigen ervaring of van je vrinden ...heb je dat zelf gevoeld of alleen maar je vrinden (en later na bellen ze jou op om te zeggen dat ze pijn hebben

?)
oke oke jongens, ik zwicht onder de druk, ik geef het toe.
mijn neef die me belde, die is niet te vertrouwen en loog maar wat, het is een aanstellert die niet tegen pijn kan. Wat een acteur!
en ik zelf, ik ben ook een mietje, pijn hoort erbij, niet zeuren. En die plots opkomende koorts die ik ineens kreeg, die kwam gewoon omdat ik kou heb gevat, vandaar dat ik er nu met GG geen last meer van heb. Het was gewoon ff een opkomend griepje iedere keer na het zetten.
En die gevoelige tepels, dat kwam omdat die 0,5ml test enth. van GG al binnen een week goed begon te werken.
Het lag in ieder geval niet aan die primo van GS.
En ik ben ook dom geweest, ik heb de vials voor het zetten in de koelkast gezet, en ik heb een botte treknaald gebruikt en de vloeistof er met hoge druk in gezet.
en die anderen die speciaal een topic openen om te melden dat ze zo'n ongeloofelijke pijn hebben, die jongens hebben niks beters te doen en vervelen zich dus gaan ze een verhaal verzinnen over pijnlijke spuitplekken om aandacht te krijgen, en ze kunnen gewoon niet zetten.
en ik vermoed ook; dat ander UG-labs jongens betalen om slechte verhalen rond te hangen over GS op de forums. Ik vermoed dat Fera-labs erachter zit.
Het spijt me GS

, ik zal nooit meer een negatieve ervaring posten, want ik word compleet afgedaan als een leugenaar.
nee ff serieus dit is het laatste wat ik erover zeg want ik begin het zat te worden;
meer dan de helft van de boards heeft zijn kilo's te danken aan spullen van UG-labs, met name GS. Zonder twijfel een geschenk dat die labs bestaan.
Maar zodra er een negatief verhaal wordt gepost, krijg je meteen de wind van voren en wordt je afgedaan als een leugenaar of no no.
Zodra er een negatief verhaal over GS komt proberen sommigen op een vervelende manier de vertegenwoordiger uit te hangen door die persoon naar beneden te halen, en dat zuigt gewoon zwaar.
Accepteer gewoon dat ook UG-labs fouten maken, en dat die fouten ook gewoon naar waarheid gepost worden, net zoals er zat goede verhalen zijn, en ga niet meteen in de tegen-aanval.