AndroidHealthClinic

GS probleem??

Wij zijn geen huisartsen of wat dan ook wij zijn BB'ers ,kuur schema kunnen we samen stelen maar spuitje zetten niet ,toch denken de meeste dat ze dat heel goed kunnen ,huisartsen, doktoren en noem maarop moeten een opleiding volgen om goed een spuitje kunnen zetten (voor een nadelen kennen)dus ik denk dat de meeste de spuit verkeerd in zetten in de reet of in de borst of in de schouder enz,SPUL IS GOED maar priken is minder

Er valt niet te ontkennen dat er wat ervaren kuurders opeens pijn krijgen van test van GS

rafael25 zei:
Wij zijn geen huisartsen of wat dan ook wij zijn BB'ers ,kuur schema kunnen we samen stelen maar spuitje zetten niet ,toch denken de meeste dat ze dat heel goed kunnen ,huisartsen, doktoren en noem maarop moeten een opleiding volgen om goed een spuitje kunnen zetten (voor een nadelen kennen)dus ik denk dat de meeste de spuit verkeerd in zetten in de reet of in de borst of in de schouder enz,SPUL IS GOED maar priken is minder

dikke bullshit kerel,

ik hoor het links en rechts dat er mensen klachten hebben over pijnlijke spuitplekken na GS-spullen, nu kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit waar is (al moet je je afvragen, waarom zullen mensen hierover liegen...)

dan ga ik even kijken naar mijn eigen ervaringen;

**********************, deze kerel is een ervaren kuurder, heeft al zoveel verschillende shit gezet dat hij een glasbak vol kan vullen van de lege ampullen en vials.

Binnen een dag belde hij om te klagen dat hij zo'n gruwelijk pijnlijke spuitplek had. Hij heeft die week nog wel vijf keer gebeld, dat hij echt ****ing pijn had, en dat die GS-spullen de grootste rotzooi was die hij ooit in zijn fl**ker heeft gespoten, en nooit meer van z'n leven die test prop van GS gaat zetten.

Nu dacht ik nog; "tja test prop is wel een beetje pijnlijk ja".

Nu ga ik zelf primo zetten; vorig jaar ook gedaan, geen centje pijn.
Deze keer zet ik weer, afgezien van het feit dat ik helemaal verkeerd reageer een doodziek werd van die primo, heb ik 4x ****ing, echt ****ing pijn gehad op de spuitplek.En dan bedoel ik; gewoon pijnstillers slikken omdat ik anders niet normaal kan lopen.

Nu ben ik bezig met GG, en zowaar; geen brute koorts-aanvallen, geen centje pijn in m'n reet.
En ik voorspel je het volgende; als die maat van mij die vial primo GS van mij gaat zetten, dan loopt ie er net zo verrot bij (en waarschijnlijk wordt ie ook zo ziek als een hond). Maar dat krijgen jullie dan nog uitgebreidt te horen.

Ga mij niet vertellen dat wij met z"n allen verkeerd lopen te injecteren, want dat is net zo'n grote onzin als;

"painless injections due to BA/BB (of weet ik veel wat er precies opstaat) "

Laatst bewerkt door een moderator:
Loo zei:
dikke bullshit kerel,

ik hoor het links en rechts dat er mensen klachten hebben over pijnlijke spuitplekken na GS-spullen, nu kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit waar is (al moet je je afvragen, waarom zullen mensen hierover liegen...)

**************************, deze kerel is een ervaren kuurder, heeft al zoveel verschillende shit gezet dat hij een glasbak vol kan vullen van de lege ampullen en vials.

Binnen een dag belde hij om te klagen dat hij zo'n gruwelijk pijnlijke spuitplek had. Hij heeft die week nog wel vijf keer gebeld, dat hij echt ****ing pijn had, en dat die GS-spullen de grootste rotzooi was die hij ooit in zijn fl**ker heeft gespoten, en nooit meer van z'n leven die test prop van GS gaat zetten.

Nu dacht ik nog; "tja test prop is wel een beetje pijnlijk ja".

Nu ga ik zelf primo zetten; vorig jaar ook gedaan, geen centje pijn.
Deze keer zet ik weer, afgezien van het feit dat ik helemaal verkeerd reageer een doodziek werd van die primo, heb ik 4x ****ing, echt ****ing pijn gehad op de spuitplek.En dan bedoel ik; gewoon pijnstillers slikken omdat ik anders niet normaal kan lopen.

Nu ben ik bezig met GG, en zowaar; geen brute koorts-aanvallen, geen centje pijn in m'n reet.
En ik voorspel je het volgende; als die maat van mij die vial primo GS van mij gaat zetten, dan loopt ie er net zo verrot bij (en waarschijnlijk wordt ie ook zo ziek als een hond). Maar dat krijgen jullie dan nog uitgebreidt te horen.

Ga mij niet vertellen dat wij met z"n allen verkeerd lopen te injecteren, want dat is net zo'n grote onzin als;

"painless injections due to BA/BB (of weet ik veel wat er precies opstaat) "

Kerel ik zeg niet dat we alemaal niet kunnen spuiten of vreten of wat dan ook ,maar je ziet vak ook in ziekenhuizen dat zusters ,doktoren een spuitje moeten zetten...in je reet of in je schouder of in je ader of wat dan ook ,en toch hebben veel mensen veel last van van dat spuit ,zelfs in ziekenhuis(opgeleide mensen)maar wat ik niet begrijp is dat er 100 man GS gebruiken en er zijn 30 die pijn hebben.... of allemaal pijn of niemand ....maar pijn is lekker :P

Laatst bewerkt door een moderator:
rafael25 zei:
Kerel ik zeg niet dat we alemaal niet kunnen spuiten of vreten of wat dan ook ,maar je ziet vak ook in ziekenhuizen dat zusters ,doktoren een spuitje moeten zetten...in je reet of in je schouder of in je ader of wat dan ook ,en toch hebben veel mensen veel last van van dat spuit ,zelfs in ziekenhuis(opgeleide mensen)maar wat ik niet begrijp is dat er 100 man GS gebruiken en er zijn 30 die pijn hebben.... of allemaal pijn of niemand ....maar pijn is lekker :P

Zo simpel werkt het natuurlijk nooit. Niemand is hetzelfde en niet elk lot nr. is hetzelfde.

Loo zei:
"

Loo, ik ben hier heel nieuwsgierig naar, goed dat je ons op de hoogte gaat houden. :thumb:

Laatst bewerkt:
rafael25 zei:

jij weet echt niet waar je over praat gozer, met je "pijn is lekker", en je; "ja maar in het ziekenhuis komt het ook weleens voor dat je last hebt van een injectie".

als mensen nou aan de pijnstillers moeten omdat ze zo'n pijn hebben, en niet eens op 1 bil kunnen zitten of compleet mank lopen 3 dagen lang, dan hebben we het hier toch niet over "een gevoelig prikkie".

praat niet wijs met je pijn is lekker en de dokter kan ook weleens verkeerd prikken, want je doet net alsof wij kleine kinderen zijn die ons maar aanstellen.

Loo zei:
jij weet echt niet waar je over praat gozer, met je "pijn is lekker", en je; "ja maar in het ziekenhuis komt het ook weleens voor dat je last hebt van een injectie".

als mensen nou aan de pijnstillers moeten omdat ze zo'n pijn hebben, en niet eens op 1 bil kunnen zitten of compleet mank lopen 3 dagen lang, dan hebben we het hier toch niet over "een gevoelig prikkie".

praat niet wijs met je pijn is lekker en de dokter kan ook weleens verkeerd prikken, want je doet net alsof wij kleine kinderen zijn die ons maar aanstellen.

Nou moet ik wel even eerlijk bekennen dat ik dit ook een keer gehad na een injectie van GG. Ook echt 3 dagen last gehad en amper kunnen zitten en mank lopen..

Ik heb het tijd geleden ook gehad met zelfs HG-gear...maar gedurende de kuur werd het steeds minder totdat ik er nix meer van voelde...

die stijf heid en pijnlijke plekken zou ik niet zo zeer aan een merk toekennen. Ik heb zelf wat betreft stijve inject plekken veel narigheid gehad met alle merken en HG zowel als UG labs.

ik ben daarintegen wel benieuwd wat de preciese ervaringen zijn van de mensen die slecht gaan op een bepaald merk.

Van de dboll van g.s heb ik het wel eerder gehoord. Maar daarintegen heb ik nu een harde schijf onder me rechter tepel na een potje van hun dus die werkte gewoon goed hahaha.

Loo, misschien voortaan even nadenken voordat je iets post. Heb het niet zo op editen van posts.

nu net 5 ml gezet
tren test en prop van GS en geen centje last
vorig jaar ook GS en ook geen last

EricR zei:
Loo, misschien voortaan even nadenken voordat je iets post. Heb het niet zo op editen van posts.

ja ik moest eerst ff een goed nadenken wat je ook al weer had weggelaten, maar nu weet ik het ineens ja.

foutje in de haast, en bedankt he!

Loo je hebt gelijk .....ik heb niet veel ervaring met spuiten sry ,ik zal me gedragen

rafael25 zei:
Loo je hebt gelijk .....ik heb niet veel ervaring met spuiten sry ,ik zal me gedragen

no hard feelings bro, wat ik bedoel is dus dat je echt wel het verschil voelt tussen een pijn omdat de injectie niet helemaal lekker is gegaan, of een (heivge ) pijn die echt veroorzaakt wordt door de vloeistof.

Loo zei:

**********************, deze kerel is een ervaren kuurder, heeft al zoveel verschillende shit gezet dat hij een glasbak vol kan vullen van de lege ampullen en vials.

ik had er toevallig een topic over ge-opend een hele tijd geleden, kijk ik heb hem terug gevonden;

(http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=47120)

Loo zei:
Beste mensen,

een maat van mij is enige tijd geleden begonnen met test prop. van GS.

Nu klaagde hij al over veel pijn tijdens prikken.

Net belt hij me op en klaagt hij steen en been; er zit een pijnlijke schijf van +- 5 bij 5 centimeter op z'n kont.

Hij zegt dat de stof gewoon niet opgenomen wordt, of het zou een ontsteking kunnen zijn....

Het rare van het verhaal is het volgende; deze man kuurt al een 10 jaar, en heeft nog nooit zo'n pijn ervaren tijdens het zetten, en nog nooit een complicatie gehad. Ook tijdens deze kuur heeft hij ook andere middelen gezet; deze geheel probleemloos.

Ik weet dat test prop als pijnlijk bekend staat (behalve die van virmone dan), en die maat van mij was hier ook op van de hoogte, hij had er dus al rekening mee gehouden, maar hij zegt dat deze pijn gewoon niet te harden is...

hij gaat maandag naar de dokter, ik laat wel ff weten hoe of wat.

Commentaar?

En hoest afgelopen met je maat?

Glenn GX zei:
En hoest afgelopen met je maat?

het was geen ontsteking, het was gewoon een ****ing pijnlijke spuitplek die pas na een aantal dagen weg begon te trekken.

hij durft die test prop nooit meer te zetten, ik weet niet wat ie met die andere vials heeft gedaan, misschien kapot geslagen uit woede ofzo....

Loo is dat nou je eigen ervaring of van je vrinden ...heb je dat zelf gevoeld of alleen maar je vrinden (en later na bellen ze jou op om te zeggen dat ze pijn hebben ????)

rafael25 zei:
Loo is dat nou je eigen ervaring of van je vrinden ...heb je dat zelf gevoeld of alleen maar je vrinden (en later na bellen ze jou op om te zeggen dat ze pijn hebben ????)

oke oke jongens, ik zwicht onder de druk, ik geef het toe.

mijn neef die me belde, die is niet te vertrouwen en loog maar wat, het is een aanstellert die niet tegen pijn kan. Wat een acteur!

en ik zelf, ik ben ook een mietje, pijn hoort erbij, niet zeuren. En die plots opkomende koorts die ik ineens kreeg, die kwam gewoon omdat ik kou heb gevat, vandaar dat ik er nu met GG geen last meer van heb. Het was gewoon ff een opkomend griepje iedere keer na het zetten.
En die gevoelige tepels, dat kwam omdat die 0,5ml test enth. van GG al binnen een week goed begon te werken.
Het lag in ieder geval niet aan die primo van GS.
En ik ben ook dom geweest, ik heb de vials voor het zetten in de koelkast gezet, en ik heb een botte treknaald gebruikt en de vloeistof er met hoge druk in gezet.

en die anderen die speciaal een topic openen om te melden dat ze zo'n ongeloofelijke pijn hebben, die jongens hebben niks beters te doen en vervelen zich dus gaan ze een verhaal verzinnen over pijnlijke spuitplekken om aandacht te krijgen, en ze kunnen gewoon niet zetten.

en ik vermoed ook; dat ander UG-labs jongens betalen om slechte verhalen rond te hangen over GS op de forums. Ik vermoed dat Fera-labs erachter zit.

Het spijt me GS :bow: , ik zal nooit meer een negatieve ervaring posten, want ik word compleet afgedaan als een leugenaar.

nee ff serieus dit is het laatste wat ik erover zeg want ik begin het zat te worden;

meer dan de helft van de boards heeft zijn kilo's te danken aan spullen van UG-labs, met name GS. Zonder twijfel een geschenk dat die labs bestaan.

Maar zodra er een negatief verhaal wordt gepost, krijg je meteen de wind van voren en wordt je afgedaan als een leugenaar of no no.

Zodra er een negatief verhaal over GS komt proberen sommigen op een vervelende manier de vertegenwoordiger uit te hangen door die persoon naar beneden te halen, en dat zuigt gewoon zwaar.

Accepteer gewoon dat ook UG-labs fouten maken, en dat die fouten ook gewoon naar waarheid gepost worden, net zoals er zat goede verhalen zijn, en ga niet meteen in de tegen-aanval.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven