Fitness Seller

Gsm abonnement met internet

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Welke Belgische forumleden hebben een gsm abonnement met internet?
Zoja, bij welke provider zit je, en hoeveel betaal je?
Ik heb begrepen dat dit in het buitenland meestal voor 20-30 euro all-in is.
Hier worden we natuurlijk weer achterwaarts in de kont genaaid.
Dus ik zoek naar de goedkoopste formule.

Ik ben eergisteren overgestapt naar Mobile Vikings.
Mobistar heb ik opgegeven aangezien ik te dure rekeningen kreeg als ik nog maar eventjes roamde of op internet zat. Plus ik kom van een abonnement, en ik wil er vanaf!

Mobile Vikings, waarom? Voor 15 euro krijg je:
1000 gratis smsen
1 gig internet
En met je 15 euro kan je ongeveer 45 min bellen.

Telkens als je een vriend overtuigt, krijg je 15 euro erbij.
Ik was overtuigd nadat enkele vrienden ook Mobile Vikings werden. Met 1 gig kan je namelijk echt wel veel doen via je GSM, 1000 smsen is ook perfect, en bellen doe ik toch niet veel.

www.mobilevikings.be

heb ook mobilevikings ben er zeer tevreden over :) die 1gig internet krijg je echt moeilijk op;)

en ik ben net naar mobistar gestapt en best tevreden. my 15 + mobile surf & relax = totaal 30€ per maand. 500mb per maand te verbruiken, haal ik niet met mobiel surfen

en ik ben net naar mobistar gestapt en best tevreden. my 15 + mobile surf & relax = totaal 30€ per maand. 500mb per maand te verbruiken, haal ik niet met mobiel surfen

Hmm klinkt dus slecht?
Jij betaalt 15 euro extra op je 'my 15' voor 500MB, terwijl ik een Gig gratis krijg per 15 euro herlaadbeurt.
Mobistar is afrip, en het is niet makkelijk om van je abonnement af te raken aangezien je meestal te lui bent om een aangetekende brief te schrijven.

Het voordeel van mobilevikings is ook dat zij voor jou je oude abonnement opzeggen etc. Nummer kan je zonder problemen behouden.

Hmm klinkt dus slecht?
Jij betaalt 15 euro extra op je 'my 15' voor 500MB, terwijl ik een Gig gratis krijg per 15 euro herlaadbeurt.
Mobistar is afrip, en het is niet makkelijk om van je abonnement af te raken aangezien je meestal te lui bent om een aangetekende brief te schrijven.

Het voordeel van mobilevikings is ook dat zij voor jou je oude abonnement opzeggen etc. Nummer kan je zonder problemen behouden.

en wat zijn de kosten en het bereik in het buitenland met mv?

eerste 12 maanden betaal ik trouwens 0€ voor my15 ip 15€ en 7.5€ voor internet ipv 15€

Hmm klinkt dus slecht?

Beurt, ik zou de site maar eens goed doorlezen als ik jou was: je abonnement opzeggen en mobile Vikings worden moet je zelf regelen!
Er staat dat ze je nummer overzetten, maar indien je nog vast hangt aan een abonnement, je zelf moet horen wat de voorwaarden daaromtrent zijn. Ze zijn niet verantwoordelijk voor de opzegging.

Ik wou zelf Vikings worden, maar men abbo bij Mobistar loopt nog tot 2011 en het zou me 150€ kosten om het te verbreken. Nog ffe wachten dus. Die 1GB voor mobile internet is echt wel nice.

Edit: ik lees dat je ook van Mobistar komt en nog een abonnement had. Heb je er echt niets voor moeten doen om dat te verbreken?

Laatst bewerkt:
en wat zijn de kosten en het bereik in het buitenland met mv?

eerste 12 maanden betaal ik trouwens 0€ voor my15 ip 15€ en 7.5€ voor internet ipv 15€

Roaming en internationaal bellen doe ik eigenlijk amper.. maar even opgezocht.

Calls made to a country of the European Union whilst roaming in the European Union €0,42 per minute,
counting per second from the 31st second.

Sending an SMS from outside of Belgium, but in the European Union €0,13 per message

Calls received in a country outside of the European Union €2,50 per minute,

Dus ik vermoed dat het bereik de gehele wereld is, met een korrel zout natuurlijk.

Beurt, ik zou de site maar eens goed doorlezen als ik jou was: je abonnement opzeggen en mobile Vikings worden moet je zelf regelen!
Er staat dat ze je nummer overzetten, maar indien je nog vast hangt aan een abonnement, je zelf moet horen wat de voorwaarden daaromtrent zijn. Ze zijn niet verantwoordelijk voor de opzegging.

Ik wou zelf Vikings worden, maar men abbo bij Mobistar loopt nog tot 2011 en het zou me 150€ kosten om het te verbreken. Nog ffe wachten dus. Die 1GB voor mobile internet is echt wel nice.

Edit: ik lees dat je ook van Mobistar komt en nog een abonnement had. Heb je er echt niets voor moeten doen om dat te verbreken?

Ze zeggen je abonnement voor jou op. Echter moet je wel zeker zijn dat je geen opstapkosten moet betalen, dat is logisch. Anders zal mobilevikings die kosten aan jou doorrekenen.
Toen ik een mobistar abonnement aannam, had ik ook de optie om 1a2 jaar klant te blijven met extra voordelen, of zonder verplichtingen het abonnement te nemen. Ik koos voor het laatste zodat ik zonder opstapkosten altijd naar een andere provider kan overstappen. Algoed heb ik deze gedaan.

Ik heb vandaag mijn nieuwe sim aangekregen (behoud van nummer weliswaar) en nu moet ik simpelweg een activatiecode sturen waarmee de nummeroverdracht van mobistar naar MobileVikings gebeurt. Ik ga wel nog enkele dagen wachten, aangezien ik nog voor deze maand heb betaald bij mobistar..

Nog een tip: ga nooit voor mobistar. Pure afrip

Laatst bewerkt:
Maat van me zit ook bij Mobile Vikings en is er erg tevreden over.
1GIG krijg je echt niet op, dus hij staat altijd aangemeld op FB e.d.

Dacht dat ze met Base samenwerkten of masten huurden...

Terug
Naar boven