AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

wij zijn echt str8 pimpin met onze oranje waggie g

Bf4 is nice. Ben nu weer ff met crewies aant gamen, paar tegengekomen. Ik spam bij elke missie gewoon mass invite, zo joint er nog iemand.

Bf4 is nice. Ben nu weer ff met crewies aant gamen, paar tegengekomen. Ik spam bij elke missie gewoon mass invite, zo joint er nog iemand.

ik speelde met jou toch? zieke missie die laatste, black420lung is een pro. nooit afk.

Ja ik ook man, cloud doet weer vaag. Peace.

kga ook ff bf4 doen

ben benieuwd

ja en de ****ing besturing ook man

wie zijn er vanavond on?

wel vervelend dat als ik steeds level, en ik stop en weer begin dat me level vaak weer lager is. ik was vanochtend 10 geworden en ben nu weer level 9, maar me cash is wel gebleven.

heb nu 50k and I don't know what to do with it, doorsparen voor leuk appartement?

je waggie wreed goor maken

alle pipa's kopen

ik ga vanmiddag nog ff naar de mediamarkt om zo'n el cheapo headsetje van 18eutjes ben vanaaf wel paraat

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer ook nog wel om vanavond online te komen, kan alleen niet zo lang. En ik kan er nu beter niet op, moet nog trainen en van gamen word ik echt gigantisch lui :o

wie zijn er vanavond on?

wel vervelend dat als ik steeds level, en ik stop en weer begin dat me level vaak weer lager is. ik was vanochtend 10 geworden en ben nu weer level 9, maar me cash is wel gebleven.

heb nu 50k and I don't know what to do with it, doorsparen voor leuk appartement?

leuke wapens kopen?

Ik ben vanavond wel on denk ik, ik probeer vandaag of morgen ook ff een headset te fixen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoppatee, net 100k verdient door paar missies met een level 65 mee te doen. 20k per missie, lol

Ik ben door de tutorials heen geraakt, als ik een online sessie join kan ik me niet bewegen :roflol:

Ik kan wel de map checken e.d. maar dat is het dan ook...iemand die weet wat ik hieraan kan doen? omdat ik niet kan bewegen kicken ze me uit de sessie en flaggen ze me als Bad Player :roflol: :sad:

Terug
Naar boven