AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

lukt het terug op ps3?

bij mij nog niet helemaal, ben me character nog steeds kwijt.
op socialclub site staat nog wel hoeveel ik op me bank heb, maar verder ben ik nog helemaal 0 rp en geen character. dus er klopt iets nog niet :(

ik probeer het dinsdag wel weer opnieuw

Paar keer retry doen als hij zegt dat cloud servers down zijn, op een gegeven moment kom je erop.

Paar keer retry doen als hij zegt dat cloud servers down zijn, op een gegeven moment kom je erop.

krijg niet meer de foutmelding dat de cloud servers down zijn. maar moet opnieuw een character aanmaken. maar als ik dan op de site van social club kijk staat er wel de juiste hoeveelheid geld op me bank account. en dat ik al een race heb gedaan. dus ergens klopt er iets niet

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk, DJR89 stuurde een uitnodiging.. Ik ging joinen maar gek genoeg niemand van de crew daar. Heb met een andere gast die paar ranken hoger was een missie gedaan. Alleen ik ging dood :o

Nog geen uitnodiging gezien...

edit: cloud server is dood. mijn character is niet beschikbaar. prachtig...

Laatst bewerkt:
hoop dat de mijne nog terug komt. ik was nog niet ver, maar toch. is bale als ik het opnieuw zou moeten doen

maak in ieder geval GEEN nieuwe character aan. cloud is down, dus je krijgt je character wel terug, behalve als je een nieuwe maakt en dus een 'overwrite' hebt.

kga wook weer ff proberen

anders maar weer verder met storymode

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:03 ----------

kben online, join me

**** dit, ik probeer het morgenavond nog wel een keer. Meanwhile: bf4!

nee kom gwn lullo

Mijn excuses aan de mensen die mij uitnodigen voor een online sessie.
Ik wil namelijk eerst de single player helemaal uitspelen, daarnaast moet ik nog een character maken voor online voordat ik kan spelen. Dus ik zal in de loop van de week vanzelf een keer joinen of een berichtje sturen.

Fuarkkk wanneer komt GTA V op pc uit?? Cant waitt goshhh

kzat net met allemaal homies van dbb

maar toen k die jobba startte was iedereen loeseo

@drj, hoe is bf4?

ik zat net in een missie met die invite :(

Terug
Naar boven