AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik ben nu joining

Ik ben niet meer actief in DBB crew :o

Mijn actieve crew is momenteel Grove Street Revival. Veel te weinig DBBers met een 360 :p

Zit nu in een missie, kun jij een gesloten sessie starten?

Ok even kijken hoe. Ik stuur mensen even een invite (ik ben in_VERSE).

Werkt online bij jullie al fatsoenlijk dan?

Hah, nog niemand. Ik verstuur ze nog eens.

****, ik ben er weer uitgegooid. Denk dat het op het moment ff te druk is voor die servers.

Ja ik nu ook, servers temporarily unavailable. Probeer straks nog wel een keer, heren. Ik zag net wel dat er 15-20 mensen online zijn in de crew, dus ik hoop dat we wat games kunnen doen!

Gaat lekker met PSN :roflol:

Ik ben nog steeds 1e in DBB crew, nice.

Ja ik nu ook, servers temporarily unavailable. Probeer straks nog wel een keer, heren. Ik zag net wel dat er 15-20 mensen online zijn in de crew, dus ik hoop dat we wat games kunnen doen!

ah ben jij in_verse, ik dacht dat dat iemand van de game was die mij invite. ik kwam er net weer op! alleen heb heel vaak dat de job niet gedownload kan worden.

btw ik heb die 0DBB nametag niet meer ingame, maar op de rockstar site nog wel, GG rockstar.

Ik ga weer online :cool:

ah ben jij in_verse, ik dacht dat dat iemand van de game was die mij invite. ik kwam er net weer op! alleen heb heel vaak dat de job niet gedownload kan worden.

btw ik heb die 0DBB nametag niet meer ingame, maar op de rockstar site nog wel, GG rockstar.

Moet je ff opnieuw DBB als actieve crew zetten.

Ik zit gewoon online nu. Wel weinig mensen te vinden atm.

Jij invite weer iedereen?

Edit: kom er weer niet op
Edit2: Ik ben online

Laatst bewerkt:
ik heb zojuist "join crew" gedaan.

hopen dat die het doet

EDIT\

niet dus, ik ga film kijken, te veel gezanik met rockstar.

Ja ik probeer het zo nog eens

Terug
Naar boven