Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ja ik vroeg em net ook wat dingen maar die dude reageerde niet... Ik vertrouw em niet :cool:

Wat heb jij trouwens? Xbox?

grafk*t is een maatje van mij, ik had verteld dat ik in de DBB crew zat en hij is er ook in gekomen. chille gast hoor,heeft ook mic enzo begrijp niet waarom die iemand van de crew gekilled heeft.

grafk*t is een maatje van mij, ik had verteld dat ik in de DBB crew zat en hij is er ook in gekomen. chille gast hoor,heeft ook mic enzo begrijp niet waarom die iemand van de crew gekilled heeft.

Haha ja maakt niet uit verder. Maar ik vroeg em paar keer wat en hij reageert niet, vond ik apart ;)

Maakt mij niet uit hoor :D heb 'm teruggepakt :cool:

ben ik de enigste die elke keer maar een tijdelijk poppetje kan maken :S ?

ben ik de enigste die elke keer maar een tijdelijk poppetje kan maken :S ?

Nee, terug naar story mode en vervolgens opnieuw online laden.

Oja heren, de laatste patch stopt waarschijnlijk farmen in zijn geheel. Dus ook de level 45 en 75 missies. Succes met levelen :roflol:

Iemand enig idee waarom ik steeds kaal ben??? Heb gewoon een legit fauxhawk haircut gekozen. Maar als ik een helm op heb gehad ofzo dan heb ik random weer een kale bolus.

Die kapperkosten gaan nu al aardig oplopen.

Net ook $25000 uitgegeven aan een nieuwe claxon voor mn auto.

Not even mad.

Iemand enig idee waarom ik steeds kaal ben??? Heb gewoon een legit fauxhawk haircut gekozen. Maar als ik een helm op heb gehad ofzo dan heb ik random weer een kale bolus.

Die kapperkosten gaan nu al aardig oplopen.

Net ook $25000 uitgegeven aan een nieuwe claxon voor mn auto.

Not even mad.

Ik gister iets van 150k aan me bugatti
Nu zwaar spijt omdat ik nog maar 270k heb en grinden niet meer mogelijk is :roflol:

Maar 2 mensen die gta spelen is het ook nog es gra 5 ipv online

• Topic Starter Topic Starter
Dat farmen lukt bij mij niet meer, kreeg een update. :P

ik kom zo ook ff online. gaat wel traag money maken en exp

Heb het nog niet geprobeerd, maar mocht er iemand easy cash willen..

Of als je legit money wil, doe survival op Boneyard. Vet easy en je krijgt 20k $ en ~3.5k RP in ~30 minuten als je met vrienden bent.

http://www.youtube.com/watch?v=eN9Y2Nwx0IA

Heb gisteren survival gedaan met Sticky, lill-ploert en jou, echt te gemakkelijk. Easy cash. Heb nu eindelijk ook de AR unlocked, dus kan ik verder dan 20 meter schieten. Ben vanavond online, moet eerst wat voor school doen + trainen en vanavond the Conjuring kijken (ben eigenlijk heel benieuwd naar die film).

Lol die bike methode is belachelijk. In ~40 minuten genoeg gefarmd voor een $795k Entity XF + upgrades.

0_0.jpg

Ik ga nu wel normaal spelen, want dat is echt geen f*ck aan op deze manier.

Terug
Naar boven