AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Weinig mensen weer Online

Zo ja invite me :(

Ik kom na het avond eten wss met een vriend van me online. Hij moet alleen wel nog de intro doen met Lamar.

En als ze er achter komen word je character verwijderd :roflol:

00-I%252520also%252520like%252520to%252520live%252520dangerously.png

Maar goed, ik denk dat de 'beste' sport auto toch de Infernus is, die stuurt HEERLIJK. De Adder en Entity zijn weliswaar snel, maar ze sturen niet lekker, alsof je een vliegtuig probeert te draaien.

Heb die glit h net geprobeerd en kreeg maar 1500 voor die pegassi bati 801?

Heb die glit h net geprobeerd en kreeg maar 1500 voor die pegassi bati 801?

Ik heb de pegassi bati met bulletproof tires = waarde gaat omhoog naar 14k. Het belangrijkste is dat je eerst naar LS customs gaat (doe verder niets), druk op start, ga naar ps store en ga terug. ALS je buiten OP je bike spawnt, kun je verder gaan met de verkoopmethode. Maar ALLEEN als je OP je bike spawnt nadat je uit de PS store komt, anders werkt het niet.

Ik heb de pegassi bati met bulletproof tires = waarde gaat omhoog naar 14k. Het belangrijkste is dat je eerst naar LS customs gaat (doe verder niets), druk op start, ga naar ps store en ga terug. ALS je buiten OP je bike spawnt, kun je verder gaan met de verkoopmethode. Maar ALLEEN als je OP je bike spawnt nadat je uit de PS store komt, anders werkt het niet.

Ja dat snapte ik al uit dat filmpje, spawnde er ook achter op de bike, alleen waarde was maar 1500.. Vaag.

1500 is de stock waarde. Heb je er upgrades op gedaan?

filmpje?

iedereen die in die app groep wilt

karma je nummer maar ff

Potverdomme, met bulletproof tires is ie evengoed 1500 waard. Mooi 25k verdoet -.-

he wie komt zo online beetje chillen?

Mijn account is deze week gereset lijkt het, kan dit nog herstelt worden? ;s ??:oo

Tip: bij Legendary Motorsports kun je de Elegy RH8 gratis bestellen. Zit op 2.7 sec op 100 (sneller dan stock Adder), 197km/u topsnelheid en is al redelijk gepimpt. Best nice dus.

@barebald

Raar man. op fora zei men dat je de waarde kon verhogen middels upgrades (incl bulletproof tires). bij mij was die dan ook 14k waard.

@barebald

Raar man. op fora zei men dat je de waarde kon verhogen middels upgrades (incl bulletproof tires). bij mij was die dan ook 14k waard.

Ja klopt, als ik hrt zonder die glitch doe issie idd 14k waard.. Daarna maar 1500.

edit: ik lees net dat die voor xbox gepatched is, maar voor ps3 nog niet -.-'

welk forum heb je dat trouwens van? Misschien staan daar nog wat meer exploits oid

edit2:
zat niet in een invite only sessie, lees ik nu pas :roflol: dalijk nog maar eens proberen

je kan het ook met een auto doen zie ik net, MAX 50K mag de auto kosten

Laatst bewerkt:
Die anti-farm upgrade is vrij lame. Als ik wil grinden voor upgrades, laat mij. Ik ga niet 150 uur spelen voor level 100. Zit al op 40 uur of zo voor level 38 :roflol:

Haha nice, leecher!!!

eindelijk 100k! zonder te farmen dus heb hard me best gedaan :p

inb4 100k = easy.

Terug
Naar boven