MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Er staat: this item will unlock when you win x more races in this class of car.

Betekend dit dat je races met specifiek deze auto moet winnen of moet je mee doen aan in mijn geval off road races (omdat ik een truck heb) en die winnen?

Er staat: this item will unlock when you win x more races in this class of car.

Betekend dit dat je races met specifiek deze auto moet winnen of moet je mee doen aan in mijn geval off road races (omdat ik een truck heb) en die winnen?

Inderdaad in die class van je auto..

Dan is het voor jou niet handig denk ik stefan.. Of je moet ook een dikke aso truck pakken :p

kwilde ook glitchen met die motor, maar werkt niet.. dag 15k

Headset is leeg :(

gvd loop alleen maar te kloten vandaag
fkajsdlf;jasdfkl;jasdf;
jasdf

gisteravond werkte het nog, echter hadden ze de verkoopprijs terug gebracht van 7500 naar 1500

Nee man, dat is bullshit. Je krijgt 1500 als je niet in een invite only sessie zit.
Heb het gisteravond met motor gedaan tot ik 700k had en toen een wagen gezocht en uitgebouwd, kreeg toen 45k per keer. Heb nu 4 mil, is wel genoeg. Had al bugatti en vacca en dik appartement, dus meer heb ik ook niet meer nodig..

Nee man, dat is bullshit. Je krijgt 1500 als je niet in een invite only sessie zit.
Heb het gisteravond met motor gedaan tot ik 700k had en toen een wagen gezocht en uitgebouwd, kreeg toen 45k per keer. Heb nu 4 mil, is wel genoeg. Had al bugatti en vacca en dik appartement, dus meer heb ik ook niet meer nodig..

Dus wil je aub uitleggen wat ik nu moet doen :)

check ff dat filmpje van drj89 op de vorige pagina stefano,

ik ga t ook nog ff paar keer proberen xD kmoet ff die loot hebben

Ben weer online trouwens! Moest ff kip halen en klaarmaken :p

Krijg maar $1500 voor me motor :(

Zit je wel in invite only sessie? Soms moet je ook een andere motor of auto proberen. Maat van me lukt het alleen met de pegassi en niet met andere motoren/autos, terwijl ik het met alles kon.
Musical horn 5 + bulletproof tires tripled de waarde van je vehicle.

Echt een bazen auto :D

Zullen we binnenkort ff wat races doen en elkaar laten winnen? Vind het wel tijd worden voor wat meer snelheid met dat ding :) door races speel je onder andere de turbo vrij.

Yeah vind ik goed, ben je nog on? Of anders later vanavond ofzo.

Die truck is inderdaad niet bepaald snel maar is gewoon een tank, rijdt iedereen plat en perfect voor cover.

ikz it 100% zeker in inv only, toch krijg ik maar 1500 voor die bike

levert t wat op?

ga het vanmiddag ook even proberen met die bike. hopen dat eht een beetje werkt bij mij

$2800 en de race duurt anderhalve minuut ;)

samen doen stefano of kan t niet?

Terug
Naar boven