XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ja staat inderdaad vaak aangegeven

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 17:00 ----------

Ben bezig met een vliegtuigrace hosten aardig wat mensen al

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg ook uitnodiging van lloydatoni, maar kon race niet joinen. Was niet beschikbaar stond er...

Als je eens leest wat er staat wanneer je online gaat.. Daar staat precies wat je wel of niet moet doen wanneer je mannetje verdwenen is.[/QUOTE]

De tv waar mijn ps3 nu op aangesloten staat is zo slecht dat je amper de letters dan lezen, srs.

Ben er weer :wl:

@loyd kun je mij nog opnieuw invite? Had connection time out

Ben er weer guys

Dat met die straaljagers was wel vet. Ik ben Brigadier yayo trouwens, maar mijn headset lag aan de lader.

Jammer dat dat met de straaljagers zo weinig geld oplevert

Is goed, moet je mss inzetten om ste beurt,

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 18:45 ----------

Weet niet wat dat dan oplevert?

Ah jammer, zou een mooi gat zijn

Wie zet steeds die bountys op mijn hoofd? :(

lloyd de verneuker van criminal records

Ok omdat men vroeg hoe ik aan een shitload cash kom:

1: zoek een buddy, doe Criminal Records races (super/sports gaat het snelst) tot je alle vehicle upgrades hebt unlocked (1 lap, om de beurt laten winnen). Dat duurt 2-3 uur en je verdient er best veel mee. Had na afloop 150k en +9 levels (27-36).
2: Koop een pegassi bati online voor 15k. Koop vervolgens zoveel mogelijk upgrades (kost zo'n 150k in totaal)
3: doe de bike glitch, mijn bike verkoopt nu voor 54k, elke 30 sec.

Waarom doe ik dit? Omdat het kan! Ik koop straks een Annihilator en Rhino tank en dan kunnen we met de crew public games onveilig maken :D

Als je puur voor RP wil gaan, moet je de criminal records trick proberen die hier gepost is.

Ok omdat men vroeg hoe ik aan een shitload cash kom:

1: zoek een buddy, doe Criminal Records races (super/sports gaat het snelst) tot je alle vehicle upgrades hebt unlocked (1 lap, om de beurt laten winnen). Dat duurt 2-3 uur en je verdient er best veel mee. Had na afloop 150k en +9 levels (27-36).
2: Koop een pegassi bati online voor 15k. Koop vervolgens zoveel mogelijk upgrades (kost zo'n 150k in totaal)
3: doe de bike glitch, mijn bike verkoopt nu voor 54k, elke 30 sec.

Waarom doe ik dit? Omdat het kan! Ik koop straks een Annihilator en Rhino tank en dan kunnen we met de crew public games onveilig maken :D

Als je puur voor RP wil gaan, moet je de criminal records trick proberen die hier gepost is.

Hoe doe je dit motor?? Bij mij verkocht die maar voor 1500,- Terwijl ik het deed zoals op het filmpje!

Terug
Naar boven