MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Is niet alleen dat topic, kijk maar eens rond op dat forum. Niet gelijk zo butthurt hé omdat je ook geglitched hebt.

Butthurt, lol? Ik weet niet of je net op dat forum zit, maar daar posten ze bij elke glitch, exploit en farm missie dat je er voor gebanned word. Is gewoon onzin.

Ik ga straks gewoon weer lekker glitchen hoor, ik wil wat upgrades hebben :o

Het is de fout van Rockstar, niet van mij :p

/care. Over 2 weken ga ik toch BF4 spelen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dat glitchen werkt niet bij mij, ****ing jammer :o Had ook best wel domme fouten gemaakt, had nog maar 2k totaal.. Vanmiddag een paar uurtjes wezen racen, van rank 14 naar 18. Heb met alleen racen al 45k gepakt, daarna paar keer survival gedaan. Heb nu weer 100k bij elkaar gescharreld in een paar uur tijd :p

Ze gaan echt niet bannen hoor. Ze hadden beter actie kunnen ondernemen m.b.t. de replay glitchers die na een week level 150 waren. Zoveel boeit het niet als je een Adder op level 20 hebt :')

---------- Post added 15 October 2013 at 21:00 ----------

Dat glitchen werkt niet bij mij, ****ing jammer :o Had ook best wel domme fouten gemaakt, had nog maar 2k totaal.. Vanmiddag een paar uurtjes wezen racen, van rank 14 naar 18. Heb met alleen racen al 45k gepakt, daarna paar keer survival gedaan. Heb nu weer 100k bij elkaar gescharreld in een paar uur tijd :p

You're doing it wrong.

Koop Pagassi 801, mod tot dat de sell waarde tegen de 50k ligt. Verkoop hem NIET, maar blijf in de garage, druk op start en open de store. Wacht tot die geladen is, sluit die daarna. Als het goed is kom je of buiten op je motor, of je staat binnen en je motor buiten. Loop naar je motor, rij naar binnen, verkoop, ga direct naar store, sluit en repeat.

Die 100k heb je binnen 3 minuten met die glitch :o

You're doing it wrong.

Koop Pagassi 801, mod tot dat de sell waarde tegen de 50k ligt. Verkoop hem NIET, maar blijf in de garage, druk op start en open de store. Wacht tot die geladen is, sluit die daarna. Als het goed is kom je of buiten op je motor, of je staat binnen en je motor buiten. Loop naar je motor, rij naar binnen, verkoop, ga direct naar store, sluit en repeat.

Dan deed ik het idd verkeerd, ik probeerde het met die goedkoopste bike. Zal straks proberen of het nu wel lukt, thanks! :D

Met 5 DBB'ers in de race :roflol:

Deze foto is echt geniaal :roflol:

0_0.jpg

Loool xD jammer dat je idd die characters niet buff kan maken :P

0_0.jpg

Selfie in mijn garage :)

Level 28 nu volgens mij.

Ze gaan echt niet bannen hoor. Ze hadden beter actie kunnen ondernemen m.b.t. de replay glitchers die na een week level 150 waren. Zoveel boeit het niet als je een Adder op level 20 hebt :')

---------- Post added 15 October 2013 at 21:00 ----------

You're doing it wrong.

het is me nu ook gelukt (eindelijk)
kon de bike alleen niet verder modden dan een waarde van 22k
inmiddel 1,1mil op de bank. straks nog even verder modden en dan voor meer verkopen :D

Idd.. In San Andreas was mijn CJ buffer dan 99% van DBB. True story. :(

Haha ik ken die cheat voor pc nog uit mn kop; BUFFMEUP :roflol: Erg jammer idd dat je niet kan trainen, of roids zetten zou ook wel nice zijn. En om de kwartier (GTA tijd) naar de burger shot voor je cheat meal.

Hoe veel cash heb je geglitcht :o

2.5 mil of zo :o

Geld is op.. Moet morgen weer even een kwartiertje glitchen.

Al het geld is op gegaan met Marcel en zijn praktijken xD

Ik beb nu ook een crusader gekocht om te modden en daarna met 4 man de stad terroriseren.

Terug
Naar boven