Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

In principe komen alle type missies op hetzelfde neer: "Haal x, kill y, breng naar z", maar dat kon je verwachten. Ik verwacht wel dat ze komende maanden heel veel toe gaan voegen. Dit is slechts de basis, zoals ze zelf ook al zeiden.

Ah ik zie dat die Heists plannen nog moet komen, wellicht dat er dan toch nog veel meer mogelijk gaat zijn straks. Wel is het dom dat je maar 1 huis kunt kopen.

Heb je alles nu cash? Dan moet je even je GPS instellen op een ATM en dan kun je geld storten. GPS instellen is met select inhouden als je dat niet wist.

Mijn fout, ik dacht dat de onderste je rekening was, niet de bovenste :o

Zal ongetwijfeld veel content gaan komen.
Heists zijn nog niet beschikbaar, maar zouden volgens R* wel op korte termijn beschikbaar worden.

Oh ik steeds maar naar een ATM rijden terwijl het gewoon via je telefoon kan dus.

^idd.

Anyways, ze mogen echt wel shit toe gaan voegen inderdaad, ik ben in ieder geval al vrij snel verveeld nu.

Haha, die stickybombs, zijn echt te ****ing episch, je kan er ook omin ver mee gooien xD.

Zit wel veel solo te kloten en constant mensen over hoop te schieten, maar dat ben je na een uur ook beu xD.

"For those asking about other forthcoming GTA Online content such as Heists, those are indeed in the works and we hope to provide an update with release timing soon.
Thanks all

just wait for next week or less "

Ik zie net dat R* gaat bannen voor die motor glitch.

Had a good time guys.. :roflol:

Als dat zo is, stop ik direct met GTA online.

Zou maar undercover blijven met die tank tankbrah :D

Is niet alleen dat topic, kijk maar eens rond op dat forum. Niet gelijk zo butthurt hé omdat je ook geglitched hebt.

Terug
Naar boven