XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

kga morgen ook weer ff een paar uurtjes online pakken

kijken of er nog wat leuke missies te doen zijn, en een beetje levellen.

Ik zal morgen ook maar even glitchen. Toch wel vet al die wagens!

Ik zal morgen ook maar even glitchen. Toch wel vet al die wagens!

Moet je wel ff dat goede filmpje erbij pakken.

En tip van mij: koop eerst appartement, dan 1 dikke auto (entitity / adder) en dan nog die crusader of zo. Dan kan je die twee beide upgraden, want ik had best wat meer geld voor die twee willen hebben op dit moment :p

Ik ga niet glitchen ga het spel gewoon normaal spelen veel leuker ;)

Voor online maakt glitchen het spel minstens 2x leuker. En je kan het nog enorm snel doen ook.

Maar ga eerst maar eens online spelen :p

dat denk je

tot dat je 6000 keer een auto mag repo´en

Iemand zin in een vette missie bij het vliegveld?

Iemand zin in een vette missie bij het vliegveld?

Ik kom straks even.. Over +- 2 uurtjes.

Waar blijven trouwens die andere foto's van andere DBB members zoals Barebald?

Ik ben wel benieuwd hoe jullie wonen, naar jullie auto's of andere leuke foto's.

yo stevanovich brb ff kippetjes eten zo paar missies doen dan? i need cash brah.

Vette auto's kopen en tunen zodat je met je maten de stad onveilig kan maken. Zo'n 400k appartement en een aantal getunede auto's kost je miljoenen. Dan stel je het lol maken in de stad dus alleen maar uit omdat je het via de normale weg wil doen. Verder blijven de races en missies enz. toch gewoon gelijk of je die glitch nou doet of niet, behalve dat je soms met je custom auto kunt rijden.

nee, dat duurt gewoon te lang

meer money = meer mogelijkheden

als je dat allemaal legaal moet gaan doen kun je wel stoppen met trainen en fullltime gta gaan doen

Moet je voor die glitch nou eerst een garage kopen?

Edit: ja dus anders kunnen ze je motor niet bezorgen. Maar goed dat ik nog wat geld heb.

Iedereen straks gebanned :roflol:

Ik deed hem net fout, motor verkocht maar niet terug erop gespawned. Je drukt toch sell, dan als er staat sold druk je start en ga je naar de ps store. Dan als je in de store bent ga je er weer uit en spawn je op je motor

Nu ik het opnieuw probeer zegt ie sorry we don't need any vehicles right now.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik deed hem net fout, motor verkocht maar niet terug erop gespawned. Je drukt toch sell, dan als er staat sold druk je start en ga je naar de ps store. Dan als je in de store bent ga je er weer uit en spawn je op je motor

Nu ik het opnieuw probeer zegt ie sorry we don't need any vehicles right now.

Dat had ik de vorige keer dus ook. Heb het niet weer geprobeerd, want was gelijk 30k kwijt. :o Misschien vanmiddag even testen

Oh oh oh Marcel...

Je moet eerst een test spawn doen, zonder verkopen.

En als ze ie moter niet moeten, moet je zelf eerst wat anders doen. Kwestie van tijd.

Terug
Naar boven