MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch niks aan om te glitchen haha zit toaal geen uitdaging meer in het spel

Ik vind het hartstikke leuk als mensen bij een race "custom vehicles on" doen en dan helemaal zoek worden gereden door mijn debiel snelle entity. En in freemode oneindig veel kogels en wapens te hebben en alles kunnen kopen als je iets wilt.
Marcel hoe veel geld heb je gestoken in die Futo?
Ik rijd nu achter mijn glitch auto op de A9: range rover evogue![]()

Ik heb zelf ook een wagen geglitched maar nu kap ik ee weer mee en ga legaal spelenhaha![]()
Doe het nu met een land rover, elke keer 95k.
Ben je wel in invite only sessie gestart?
Geen idee eigenlijk hoeveel ik erin heb gestoken maar het kan sowieso wel uit natuurlijk. Die Futo heeft veel meer upgrades waardoor hij meer waard is. Als je alles vol kunt tunen moet ie 130k ofzo waard zijn. En daarnaast kun je de Futo gewoon jatten wat je dus het geld van een auto kopen scheelt.
Ik heb al een motor weg gedaan..Haha, ik heb nog 1 plek nuGaat vrij snel als je genoeg geld hebt. Hopelijk komen ze met een update dat je meerdere garages kunt kopen ofzo.

Maar sowieso vind ik het maar dom dat je 1 gebouw mag hebben.die gast van streamerhouse heeft van een hacker 930 mil gestort gekregen.
http://www.twitch.tv/streamerhouse
Ik vind het hartstikke leuk als mensen bij een race "custom vehicles on" doen en dan helemaal zoek worden gereden door mijn debiel snelle entity. En in freemode oneindig veel kogels en wapens te hebben en alles kunnen kopen als je iets wilt.
Marcel hoe veel geld heb je gestoken in die Futo?
Ik rijd nu achter mijn glitch auto op de A9: range rover evogue![]()
Dit.
Vond dit in de gewone gameplay ook zo, had echt veel heists verwacht.