MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik zie de uitdaging niet in 1000x een race doen voor je wat leuke dingen kunt kopen en doen. Ik doe alsnog races enz on levels omhoog te gaan en voor de fun, maar nu kan ik wel rondrijden in vette bakken.

Is toch niks aan om te glitchen haha zit toaal geen uitdaging meer in het spel

Ik vind het hartstikke leuk als mensen bij een race "custom vehicles on" doen en dan helemaal zoek worden gereden door mijn debiel snelle entity. En in freemode oneindig veel kogels en wapens te hebben en alles kunnen kopen als je iets wilt.

Marcel hoe veel geld heb je gestoken in die Futo?

Ik rijd nu achter mijn glitch auto op de A9: range rover evogue :roflol:

Ik vind het hartstikke leuk als mensen bij een race "custom vehicles on" doen en dan helemaal zoek worden gereden door mijn debiel snelle entity. En in freemode oneindig veel kogels en wapens te hebben en alles kunnen kopen als je iets wilt.

Ik heb zelf ook een wagen geglitched maar nu kap ik ee weer mee en ga legaal spelenhaha ;)

Yeaahh money glitche. Vandaag flink wat bij elkaar glitche voor het gepatched is

Geen idee eigenlijk hoeveel ik erin heb gestoken maar het kan sowieso wel uit natuurlijk. Die Futo heeft veel meer upgrades waardoor hij meer waard is. Als je alles vol kunt tunen moet ie 130k ofzo waard zijn. En daarnaast kun je de Futo gewoon jatten wat je dus het geld van een auto kopen scheelt.

Geen idee eigenlijk hoeveel ik erin heb gestoken maar het kan sowieso wel uit natuurlijk. Die Futo heeft veel meer upgrades waardoor hij meer waard is. Als je alles vol kunt tunen moet ie 130k ofzo waard zijn. En daarnaast kun je de Futo gewoon jatten wat je dus het geld van een auto kopen scheelt.

True. Maar mijn garage staat vol :o Ik heb al een motor weg gedaan..

Haha, ik heb nog 1 plek nu :p Gaat vrij snel als je genoeg geld hebt. Hopelijk komen ze met een update dat je meerdere garages kunt kopen ofzo.

kan je een custom vehicle selecteren bij een race wanneer die gewoon in je garage staat?

Ja

Maar weer eens een upgrade van de garage, waar blijven jullie selfies?

0_0.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.056
Ik heb al heel wat dagen geen online meer gedaan. Had er ook meer van verwacht, alleen die survivals zijn leuk voor een halfuurtje maar dan houd het ook wel op.

no heists = no fun

Zolang er maar 1 of meerdere mensen online zijn die ik ken vermaak ik me prima..

Terug
Naar boven