- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met die auto glitch, kun je dat met elke auto doen?
Ben er even uit geweest vandaar![]()

Hoe zit het met die auto glitch, kun je dat met elke auto doen?
Ben er even uit geweest vandaar![]()
Nee kan nietet elke auto. De default value moet onder de 50k zijn.
Beste auto om te pakken is de Karin Futo sport. Die kan je upgraden tot 130k.
hele wagenpark staat al vol met dikke waggies en 2 miljoen op de bank.Haha netjes! Alles maximaal geupgrade of kan je dat nog niet?
Je wagenpark lijkt op die van mij alleen ik heb nét iets mooiere auto's
Voeg me trouwens ff toe op PSN, mijne staat in de beginpost.
Iemand op het gta forum had een 'bug'
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5101/Ng3jsO51x06HEANEUIbs5g/0_0.jpg

haha ik ben level 45 ofzo dus heb wel bijna alle upgrades ja, ik voeg je toe. ben zo werken dus wordt van het weekend.
ah ben jij die mooijboy, ik ben ak0nnmgn heb wel eens met jou gespeeld al!
Dan heb je niet alle upgrades dus. Armor bijvoorbeeld
Zijn er nog mensen die vanmiddag online zijn op PSN en de freemode onveilig willen maken? Headset is wel verplicht anders kan je amper communiceren.
Misschien tussendoor een race of survival.
Ik hoorde trouwens dat je met die 50 stukjes die je in de story mode kan verzamelen in een side mission een UFO krijgt die je online kan gebruiken!! Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Zijn er nog mensen die vanmiddag online zijn op PSN en de freemode onveilig willen maken? Headset is wel verplicht anders kan je amper communiceren.
Ik hoorde trouwens dat je met die 50 stukjes die je in de story mode kan verzamelen in een side mission een UFO krijgt die je online kan gebruiken!! Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?