Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik heb hem gekocht. Toen paar keer voor 9k verkocht toen paar upgrades, en nu zover als ik kon geüpgraded en krijg 74k per keer.

Weet ik zo niet, gewoon doen zoveel je kan. Ik moet nu hoger level zijb voor meer upgrades

Hij werkt tot dus ver bij mij ook.

Ik ben nu aan het glitchen -> upgraden -> glitchen tot hij genoeg is.

Irritant is wel dat ik telkens een bounty van 9000 op mijn hoofd krijg als ik de game join.

En hij is nog steeds maar 30k waard.

Laatst bewerkt:
Heb je ook kogelvrije banden eronder gezet? Je moet volgens mij wel dezelfde upgrades als mij kunnen doen

Bedankt voor alle karma die ik heb gekregen voor alle glitches en exploits die ik hier post

NOT

Karma is overrated.

De nieuwe glitch eist wel wat meer investering, maar is wel beter dan de motor glitch.

Met die wannebe Range Rover pak je toch al gauw 85k per glitch.

30k kreeg je toch maar?

Ja ik dacht dat je um niet verder kon upgraden net. Ja ik wordt af en toe ineens afgemeld van PSN, ****ing irritant. Paar 100k kwijt weer. Snap er niks van, ik kan direct weer inloggen en mijn gewone internet vliegt er ook niet af.

Ja ik dacht dat je um niet verder kon upgraden net. Ja ik wordt af en toe ineens afgemeld van PSN, ****ing irritant. Paar 100k kwijt weer. Snap er niks van, ik kan direct weer inloggen en mijn gewone internet vliegt er ook niet af.

Had niet goed gekeken. Hoe veel heb je al bij elkaar geglitched ?

Oh ik zie nu pas dat de duurste claxon ook extra geld oplevert, 86k per keer nu. Zo'n 4miljoen nu.

Het is gezellig druk nu bij LS Customs :roflol:

Bij de 3+ mil ga ik stoppen. Dat is nog een paar keer.

Ik heb nu in de 5mill en ben gestopt. Geen idee hoeveel ik overhoud nadat ok een huis heb gekocht en de garage vol heb gezet. Niet erg veel ben ik bang

Doen jullie ook missies en zo? :p

Normaal wel vaak races en af en toe survival. Missies zijn vrij saai. Vandaag echter alleen die glitch aangezien ik de vorige keer niks had gedaan en het toen niet meer kon, overkomt me geen 2e keer ;)

Ik heb nu in de 5mill en ben gestopt. Geen idee hoeveel ik overhoud nadat ok een huis heb gekocht en de garage vol heb gezet. Niet erg veel ben ik bang

Hangt er vanaf. Ik heb nu zo'n 7 - 8 mil bij elkaar geglitched en heb ervan kunnen kopen:
- 4 supercars alles fully modded
- Army truck
- 3 motors full modded
- alle wapens met alle upgrades
- 4 ton appartement
- 3 b klasse auto's fully modded.

Is er een nieuwe glitch???

Terug
Naar boven