Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik kan ook alleen private online idd via het start menu als ik niet online ben :( Wel beetje geld bij elkaar sprokkelen, stores overvallen en elk uur een auto verkopen bij los Santos customs. Geen extreem dure auto verkopen die accepteren ze niet maar wel 1tje die redelijk duur is. Net een SUV verkocht voor 7k :)

nice, ga zometeen ook wer ff stores robben

lekker doekoe maken

ik wil ook wel in die crew, PSN: RuudNL

• Topic Starter Topic Starter
ik wil ook wel in die crew, PSN: RuudNL

Je bent welkom! Via social club joinen, of je naam van social club hier melden.. Ze hebben nu eindelijk de optie toegevoegd om anderen te inviten. :D

Moet binnekort ook maar weer ranken in private.. Is alleen minder leuk :o

aaasdjfl+asjdfio¨jasdfsdfklasdjf
asdf
asdf
hoerenscheti oneline godvd

k word serieus helemaal ****ing gestoord hier

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 19:50 ----------

blijft ook constant op die schrale k*t alert timed out locating session hangen potverdomme nog aan toe zeg

hoe kan ik sessie met alleen crew members doen zonder randoms en samen jobs doen?

Had nu iets met join crew gedaan en toen kwma ik in een sessie waar ook een crew member zou moeten zitten, alleen geen idee hoe ik kan zie wie van de crew het is en hoe we iets samen kunnen doen

hoe kan ik sessie met alleen crew members doen zonder randoms en samen jobs doen?

Had nu iets met join crew gedaan en toen kwma ik in een sessie waar ook een crew member zou moeten zitten, alleen geen idee hoe ik kan zie wie van de crew het is en hoe we iets samen kunnen doen

Kan het nu niet nakijken (shit werkt niet), maar volgens mij moet je Start -> Online -> en dan host game o.i.d. en dan crew only selecteren.

Progressie via solo mode, word die wel opgeslagen nu dat de servers down zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, probeerde net weer een solo sessie.. Missie laden wou niet, zat al ruim 10 min te wachten. Word er soms echt ziekelijk gestoord van :fuu:

Ik ga COD spelen, daaaaag!

Werkt online weer?

ik zit in de crew, alleen de servers werken niet mee:mad:

nah boys, server down.

Progressie via solo mode, word die wel opgeslagen nu dat de servers down zijn?

Ik twijfel hierover. Laatste uur dat ik speelde deed de save het niet ben toen ook maar gestopt. Wou weer een keer een missie proberen, dit mislukte dus moest restarten en toen was de save een half uur terug.

Shiiit man, dat racen ging me niet zo goed af haha. Ik ben lill-ploert :p

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 17:38 ----------

Ik kom ook niet online :( zal wel weer druk zijn..

Haha okee top man :D

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 22:39 ----------

Wie is squirt-queen?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 22:40 ----------

Net even gespeeld, was wel leuk

Alleen hoe kan ik sessie met alleen crew members doen zonder randoms en samen jobs doen?

Gewoon zo''n wit balletje maar dan zit er een blauw randje om :)

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 22:41 ----------

Weer level 1 ???

WTF!!!!!

Alles is weg? **** YOU ROCKSTAR EN **** YOU GTA! wat een k*t spel, verbranden die zooi! ik ga wacht wel op BF4...

1234931504682.jpg

Terug
Naar boven