XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

WTF!!!!!

Alles is weg? **** YOU ROCKSTAR EN **** YOU GTA! wat een k*t spel, verbranden die zooi! ik ga wacht wel op BF4...

1234931504682.jpg

Ja dat kan toch niet man!

Gvd ben mijn char ook kwijt. Maar goed, ik was pas rank 7, so I don't give a ****. Wel lullig voor de mensen die er meer tijd in gestoken hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Wtf is dit voor slechte zaak... ??? Was gelukkig ook maar rank 4.. Maar erg lullig idd, red dead redemption was leuker zoals het nu gaat met GTA.. :o

Ja dit is echt niet normaal man, wat een k*tzooi zeg :mad:

En nu ??? Gaan we het weer proberen of....

Ik ga hier geen tijd meer in steken wat een k*tspel!

Ik ga hier geen tijd meer in steken wat een k*tspel!

Nouuuuu eerlijk het was wel lache ;) Maar dit demotiveert wel gigantisch, had echt zin om nu uit me werk nog ff lekker uurtje of 2 te spelen...

Lees net dat die cloudservers eruit liggen dus hoop dat het gefixt wordt.

Heb het zeker naar mijn zin gehad! Maar dit is al de 2e keer dat dit gebeurt, misschien dat ik het over een maandje oppak als die servers een keer normaal lopen. Maar gok dat ik dan al kwijlend BF4 speel.

• Topic Starter Topic Starter
We wachten tot alles vlekkeloos loopt. En anders kan Rockstar mijn rug op.. Kan nog wel even duren ben ik bang voor.

jviezer goredikkekkkscheit gewoon

fix die gimma

betaald r potverdomme niet voor niets een halve bar voor

Boys ik heb mn char terug, kan weer spelen!
Srs!

Edit: net kon ik mijn char spelen (we zijn ze dus niet kwijt, lijkt me) de cloud server heeft nu wel kuren.

Laatst bewerkt:
Ik heb net een nieuwe aangemaakt haha. Was maar lvl 7, maar toch.

Kijk even boxen, ga het zo proberen :cool:

Edit: ik stop ermee voor vandaag

Laatst bewerkt:
mrgen ff vriendin wegbrengen en dan goor gaan

Yep

"Update -- 5:30 PM ET 10/5/13:
We have worked with Sony to stabilize connection on PlayStation 3 but have been experiencing some network service issues over the past hour. We are working on fixes and you should see improvements shortly."

5:30 PM is 11:30 voor ons.

ja daar heb ik dus geen ene k*tscheit moer aan ik wilde vanmiddag en vanaaf playen maar toen kon het weer niet

mag ik alleen playen wanneer het hun uitkomt ofzo?

Lol, kan ik eindelijk eens spelen, dondert mijn PS3 telkens random uit.

Ik probeer met me dronke hoofd te connecten, maar lukt niet.. Misschien wel beter ook

Geld is terug maar me character + rank niet....

Terug
Naar boven