Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga stuk hier. Sta al anderhalf uur op daken met een sniper rifle spelers af te knallen. Ze zijn zo pissig als wat, aangezien ik ook de enige met een sniper rifle ben. Heb inmiddels 120 kills of zo![]()
Gisternacht 7 uren gespeeld. Shit is fokking leuk als je een groep vrienden met headsets hebt. Misschien deze crew maar joinen als 2e.
Edit: aangemeld. Online naam Neph1lis
Ik moet ook maar eens een headset aanschaffen. Ik zal je in de lijst zetten Framedrop!
Zeker doen man 2 tientjes en maakt het echt stukken leuker!
Ook van belang wat voor soort? Gewoon zo bluetooth ding voor ps3 zeker?

Wie is akonnmg?? Waarom doe je crew member afschieten :/
Wie is akonnmg?? Waarom doe je crew member afschieten :/
ik wist niet hoe dat zat met crew members schijnt dus dat blauwe rondje om de player te zijn. ik dacht dat dat een maat van mij was want ik had via select "highlight player" gedaan en dacht dat hij dat dus was.Echt he sommige mensen snappen het niet.... Ik ben rond 5e weer online denk ik.

Is het mogelijk om een crew-only session te starten? Ik word af en toe gek van randoms. Ook als ik public games joins: of mijn teamgenoten gaan aan het begin van de ronde AFK, OF de teams zijn niet gebalanceerd (6v2 ipv 4v4).