XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik ga stuk hier. Sta al anderhalf uur op daken met een sniper rifle spelers af te knallen. Ze zijn zo pissig als wat, aangezien ik ook de enige met een sniper rifle ben. Heb inmiddels 120 kills of zo :roflol:

Ik ga stuk hier. Sta al anderhalf uur op daken met een sniper rifle spelers af te knallen. Ze zijn zo pissig als wat, aangezien ik ook de enige met een sniper rifle ben. Heb inmiddels 120 kills of zo :roflol:

Hoe dan??! Welk level ben je haha

Gisternacht 7 uren gespeeld. Shit is fokking leuk als je een groep vrienden met headsets hebt. Misschien deze crew maar joinen als 2e.

Edit: aangemeld. Online naam Neph1lis

Moet ik daar eerst op komen :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet ook maar eens een headset aanschaffen. Ik zal je in de lijst zetten Framedrop!

ik join een vriend via online, wordt ik van die server gekicked en krijg nu steeds de melding dat me character niet geladen kan worden omdat de cloud servers niet werken, gelijk geen zin meer.

Wie is akonnmg?? Waarom doe je crew member afschieten :/

Wie is akonnmg?? Waarom doe je crew member afschieten :/

ja dat was ik dus :D ik wist niet hoe dat zat met crew members schijnt dus dat blauwe rondje om de player te zijn. ik dacht dat dat een maat van mij was want ik had via select "highlight player" gedaan en dacht dat hij dat dus was.

im sorry.

Echt he sommige mensen snappen het niet.... Ik ben rond 5e weer online denk ik.

jij snapte het direct in het begin wel toch.

Is het mogelijk om een crew-only session te starten? Ik word af en toe gek van randoms. Ook als ik public games joins: of mijn teamgenoten gaan aan het begin van de ronde AFK, OF de teams zijn niet gebalanceerd (6v2 ipv 4v4).

jij snapte het direct in het begin wel toch.

Dat wist ik toevallig omdat dat eerder al was aangegeven in zo'n balkje bovenin :)

Werd laatste ook doodgeschoten door iemand waarmee ik een missie deed an denk ik toch van hmm :o

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 17:22 ----------

Is het mogelijk om een crew-only session te starten? Ik word af en toe gek van randoms. Ook als ik public games joins: of mijn teamgenoten gaan aan het begin van de ronde AFK, OF de teams zijn niet gebalanceerd (6v2 ipv 4v4).

FF sessie doen?

Ik doe mee! Als ik er in kom.. Krijg steeds een time out

Terug
Naar boven