MuscleMeat

Guy leeft 1 maand zonder toegevoegde suikers en alcohol

Ongezond of niet ongezond; sinds ik op mn kwark na geen suiker meer eet ben ik een stuk fitter geworden en niet meer moe overdag.
Alleen hierom valt al te concluderen dat het dus zeker niet gezond is...

Over de E-nummers: er zijn genoeg schadelijke e-nummers. De meest voorkomende is E621 aka Monosodium glutamaat aka MSG aka 'natuurlijk aroma'. Dit zit zo'n beetje in alle prodocten die al op smaak zijn gebracht zoals chips/pizza/gekruid gehakt/sauzen noem maar op. Je moest eens weten wat deze rotzooi met je hersenen doet. MC Donalds is ook groot fan van dit e-nummer...

Wat betreft dat filmpje: de reacties op facebook onder dat filmpje waren ziekmakend. 1 persoon was er zelfs zeker van dat je hersenen suiker nodig hebben, en ja hij doelde echt op suiker suiker...

Laatst bewerkt:
Ongezond of niet ongezond; sinds ik op mn kwark na geen suiker meer eet ben ik een stuk fitter geworden en niet meer moe overdag.

Mag ik dit als bron gebruiken als ik ooit een discussie voer over de nadelen van suiker?

:roflol:

do you even proper research to back up claims.

Bevat je kwark suiker of suikers?

Over de E-nummers: er zijn genoeg schadelijke e-nummers. De meest voorkomende is E621 aka Monosodium glutamaat aka MSG aka 'natuurlijk aroma'. Dit zit zo'n beetje in alle prodocten die al op smaak zijn gebracht zoals chips/pizza/gekruid gehakt/sauzen noem maar op. Je moest eens weten wat deze rotzooi met je hersenen doet. MC Donalds is ook groot fan van dit e-nummer...
Monosodium glutamate is the sodium salt of glutamic acid, one of the most abundant naturally occurring non-essential amino acids. Glutamate is found in tomatoes, Parmesan cheese, potatoes, mushrooms, and other vegetables and fruits.
Independent expert panel confirms safety of Monosodium Glutamate (MSG).

Ben jij ook zo iemand die denkt dat vaccinaties adhd en autisme veroorzaken en dat op facebook discussieerd met andere verwarde huisvrouwen met kort pittig kapsel die hun heil vinden in new-age webblogs?

Ik moet wel zeggen, sinds ik geen suiker en e nummers meer eet is m'n pijnappelklier lekker schoon. Jammer dat dit voordeel niet in het filmpje benoemd wordt.

@basmca
Waarom onderzoek? ik zeg enkel dat ik kk fit ben de laatste tijd en het enige wat ik veranderd heb is suikerinname ;)

@chrisk
Eerlijk gezegd denk ik niet zoveel.. wat ik wel doe is E621 vermijden en suiker tot een minimum beperken! ga jij nou maar gauw sausjes met MSG door je pasta gooien brah :)

4,5 kilo afvallen waarvan maar 1 kilo vet is, liever niet :d

ik ga ook een keer zo iets doen. ik houdt mijn poep in voor 2 dagen (meer lukt echt niet) en drink de dag er voor 3L chocomel zodat ik veel vocht vasthoudt.

dan ga ik een week zonder groente en fruit en zorg dat mijn darmen leeg zijn en ik minder vocht vasthoudt. dan ben ik 5-6kg lichter na 1 week en kan ik concluderen dat groente en fruit dik makers zijn toch?

@basmca
Waarom onderzoek? ik zeg enkel dat ik kk fit ben de laatste tijd en het enige wat ik veranderd heb is suikerinname ;)

@chrisk
Eerlijk gezegd denk ik niet zoveel.. wat ik wel doe is E621 vermijden en suiker tot een minimum beperken! ga jij nou maar gauw sausjes met MSG door je pasta gooien brah :)

leuk dat dat zo voor je werkt, maar lang niet genoem om claims te maken als '' Alleen hierom valt al te concluderen dat het dus zeker niet gezond is.''

@chrisk
Welke whey en andere proteine bronnen neem je dan?

Ik eet geen pasta trouwens, gaat niet samen met mijn geloof.

@chrisk
Ik denk dat ik je grap mis maar wat heeft e621/suiker met eiwitten te maken?

huh, wat is jouw geloof dan?
nooit eerder gehoord dat mensen geen pasta mogen eten voor hun geloof.
pastafarian, hoewel die het niet verbieden te eten en sommigen het juist met genoegen tot zich nemen vind ik dat je de gelijkenis van de schepper niet moet consumeren.

Laatst bewerkt:
ik ga ook een keer zo iets doen. ik houdt mijn poep in voor 2 dagen (meer lukt echt niet) en drink de dag er voor 3L chocomel zodat ik veel vocht vasthoudt.

dan ga ik een week zonder groente en fruit en zorg dat mijn darmen leeg zijn en ik minder vocht vasthoudt. dan ben ik 5-6kg lichter na 1 week en kan ik concluderen dat groente en fruit dik makers zijn toch?
Hahaga

Jammer dat er allemaal onzin wordt gekoppeld aan zulke 'onderzoekjes'. Je valt af door minder calorieën binnen te krijgen dan je lichaam verbruikt, of daar nu wel of geen suikers inzitten dat maakt voor het afvallen geen donder uit. Zelfde als dat je van natuurlijke en 'gezonde' producten ook gewoon dik kan worden, als je er constant teveel van eet..

Jammer dat er allemaal onzin wordt gekoppeld aan zulke 'onderzoekjes'. Je valt af door minder calorieën binnen te krijgen dan je lichaam verbruikt, of daar nu wel of geen suikers inzitten dat maakt voor het afvallen geen donder uit. Zelfde als dat je van natuurlijke en 'gezonde' producten ook gewoon dik kan worden, als je er constant teveel van eet..

Dit is niet helemaal waar. Kijk maar eens naar The Sugar Film documentaire.

Terug
Naar boven