MuscleMeat

gvd verveel me helemaal ziek

heb ook pijn met dingen tillen enzo.. gister voor t eerst in een fitnesszaal gestaan.. en net en zometeen weer met dozen slepen.. AU!! die spierpijn voel ik wel :eek: nou niet echt een motivatie om dr ff tegenaan te gaan..

Get used to it :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ff getrained. nu weer verder vervelen tot vanaaf :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

Ik train tussen m'n werk door. Moet ik nu ook nog voetbal erbij gaan doen?

ok... ik zie ik zie op deze pagina wat jij niet ziet.. en het is.. ROOD!

GO!

nu jij

nee geen wtf.. (het is een spelletjuh) maar dan niet in de ruimte waarin je zit.. omdat jij aan de andere kant vant scherm niet kan zien.. dus ik zie ergens op deze webpagina iets ROODS:P en jij mag raden wat het is.. dan ben jij weer aan de beurt XD :p

lol er zijn 2 banners met wat roods, linksonder ieder profiel een rode exlamination, en op de autoruit van die pica zit een sticker met wat roods.. zow... :p

bij het bookmark gedeelte :P nu jij! haha

zie mijn vorige post ;)

of dat rode kruisje rechts bovenin om 't scherm af te sluiten, die heeft ook iedereen

lol urgh.. blauw?

Ben ff eten

;)

heb ook pijn met dingen tillen enzo.. gister voor t eerst in een fitnesszaal gestaan.. en net en zometeen weer met dozen slepen.. AU!! die spierpijn voel ik wel :eek: nou niet echt een motivatie om dr ff tegenaan te gaan..

p*ssy!!

@topicstarter: welke job doe je?
lijkt me leuk :D

Spierpijn wordt op een gegeven moment een verslaving en een must :)

Terug
Naar boven