- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Sinds vandaag begonnen met mijn GVT training en *#&*" wat was dat zwaar zeg!
Het leek me een leuk om voor mezelf en ook voor andere om een logje bij te gaan houden over deze toch wel aparte manier van trainen. Heb hier en daar wel wat gevonden op het forum maar of ze stopte met GVT door te weinig ervaring of ze reageerde niet meer in hun log. Ik wil dit anders gaan aanpakken en elke trainen goed en overzichtelijk hier neerzetten tot ik ermee klaar ben. Ik ga dit 6 trainingen doen dus dat is ongeveer 4 weken.
Ik zeg maar alvast dat ik weet dat de Squat iets aan de lage kant is. Maar dat komt omdat ik sinds kort van sportschool ben verhuisd en hier hebben ze gelukkig wel 2 squatrekken. Dus het is nog even wennen (balans).
Mijn schema is als volgt:
Dag 1
A1 Decline bench press
A2 Pull-ups
B1 Incline flyes
B2 Dumbbell rows
Dag 2
A1 Deep squat
A2 Lying leg curl
B1 Calf raises
B2 Hanging leg raises
Dag 3
A1 Hammer curls
A2 Dippen
B1 Lateral raises
B2 Reverse lateral raises
Alvast veel lees plezier
* A= 10x10 met 40/20 methode B= 3x12-15 met 30/20 methode
Alles met 60 sec rust
Het leek me een leuk om voor mezelf en ook voor andere om een logje bij te gaan houden over deze toch wel aparte manier van trainen. Heb hier en daar wel wat gevonden op het forum maar of ze stopte met GVT door te weinig ervaring of ze reageerde niet meer in hun log. Ik wil dit anders gaan aanpakken en elke trainen goed en overzichtelijk hier neerzetten tot ik ermee klaar ben. Ik ga dit 6 trainingen doen dus dat is ongeveer 4 weken.
Ik zeg maar alvast dat ik weet dat de Squat iets aan de lage kant is. Maar dat komt omdat ik sinds kort van sportschool ben verhuisd en hier hebben ze gelukkig wel 2 squatrekken. Dus het is nog even wennen (balans).
Mijn schema is als volgt:
Dag 1
A1 Decline bench press
A2 Pull-ups
B1 Incline flyes
B2 Dumbbell rows
Dag 2
A1 Deep squat
A2 Lying leg curl
B1 Calf raises
B2 Hanging leg raises
Dag 3