- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zoek een gewicht waarmee ik 10x10 kan doen, zo hebben ze het mij geleerd. Dus 10 setjes hetzelfde gewicht.
Viel wel mee, goed als shocktraining, maar wordt heel snel saai.
Okee naja zo zie je maar dat het verschillend word uitgelegd door verschillende mensen. Terwijl er word verwacht dat die personen er toch alle verstand van hebben... Maar zoals al eerder vertrouw ik meer op de meningen van jullie

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Uhmmmm als je zo doorgaat met je schema, zal het niet veel zoden aan de dijk zetten.
Het is de bedoeling dat je een heel lich gewicht pakt, waarmee je in een frequente tijd de 10 setjes haalt met 10 HERHALINGEN. Het kan best dat je bij set 8,9 en 10 niet aan de 10 herhalingen komt, maar het moet zeker wel in de buurt komen/blijven van de 10! De eerstvolgende training, verhoog je dat gewicht met 3-5%, en je blijft proberen die 10x10 te halen, no mather what.
Het is een leuk schema. Heb het ook eens gedaan!
Dan ga ik volgende keer het gewicht gewoon verlagen en dan zorgen dat ik indd tot set 7/8 die 10 herhalingen haal!
Aan jou natuurlijk ook de vraag, hoe is het jou bevallen?