XXL Nutrition

GVT Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zoek een gewicht waarmee ik 10x10 kan doen, zo hebben ze het mij geleerd. Dus 10 setjes hetzelfde gewicht.

Viel wel mee, goed als shocktraining, maar wordt heel snel saai.

Okee naja zo zie je maar dat het verschillend word uitgelegd door verschillende mensen. Terwijl er word verwacht dat die personen er toch alle verstand van hebben... Maar zoals al eerder vertrouw ik meer op de meningen van jullie ;)

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Uhmmmm als je zo doorgaat met je schema, zal het niet veel zoden aan de dijk zetten.

Het is de bedoeling dat je een heel lich gewicht pakt, waarmee je in een frequente tijd de 10 setjes haalt met 10 HERHALINGEN. Het kan best dat je bij set 8,9 en 10 niet aan de 10 herhalingen komt, maar het moet zeker wel in de buurt komen/blijven van de 10! De eerstvolgende training, verhoog je dat gewicht met 3-5%, en je blijft proberen die 10x10 te halen, no mather what.

Het is een leuk schema. Heb het ook eens gedaan!

Dan ga ik volgende keer het gewicht gewoon verlagen en dan zorgen dat ik indd tot set 7/8 die 10 herhalingen haal!

Aan jou natuurlijk ook de vraag, hoe is het jou bevallen? ;)

Neem nu trouwens alleen Whey Isolaat na de training... Is het verstandig (ook met het oog op de cut) om hier nog iets bij te nemen zoals glutamine, dextrojuice of iets anders?

Ik zou zeggen van niet. Als je even de zoekfunctie gebruikt vindt je steeds meer en meer onderzoeken die bewijzen dat dextro naar je workout niets toevoegt.

Klopt!! Heb inderdaad laatst ook iets gelezen dat het nutteloos is om na de training koolhydraten te eten ;)

Hangt ervan af hoe je die "na" opvat natuurlijk, 5 uur later is ook nog na je training :D

Hahah je snapt me wel ;)

Zit momenteel ook aan een very low carb dieet dus eet eigenlijk geen koolhydraten na me training.

Zat er wel aan te denken om BCAA te nemen maar zag dat in me whey isolaat meer aminozuren zitten dus dat vond ik beetje overbodig ;)

Laatst bewerkt:
Was nogal een domme vraag ja :D Hoewel ik wel altijd bulk op low carbs, aangezien ik een extreme endo ben.

Haha kan gebeuren ;) Okee ja ik kom zelf moeilijk aan zit tussen ecto en meso in denk ik... Sinds ik ben begonnen met trainen ben ik 21kg aangekomen. Wil nu eindelijk me vet% ff goed laten zakken en dan verder cleanbulken richting de 100kg :D

Ik weet niet hoe lang je traint, maar 21 kg is toch al netjes ;)

Ja nu toch wel 1,5 jaar consequent ongeveer. Tijdje gestopt geweest enzo...
Maar sinds de zomer van vorig jaar een trainingsmaatje gevonden met dezelfde doelen. Dat scheelt een hoop en gaat nu de goede kant op mag ik wel zeggen. Alleen dat vet moet der ff af :D

Ja nu toch wel 1,5 jaar consequent ongeveer. Tijdje gestopt geweest enzo...
Maar sinds de zomer van vorig jaar een trainingsmaatje gevonden met dezelfde doelen. Dat scheelt een hoop en gaat nu de goede kant op mag ik wel zeggen. Alleen dat vet moet der ff af :D

Oké, op 1,5 jaar zoveel bijkomen, dan is er inderdaad wel flink wat vet bijgekomen ja ;) Maar dan ben je toch zeker geen hardgainer.

Niet normaal die spierpijn.... Alles doet nu echt pijn! Borst, benen, rug, armen :D

Je zou toch zeggen dat dit een goed teken is ookal haalde ik me 10x10 niet ;)

Nogsteeds veel spierpijn... Ook in me armen (biceps) denk dus dat ik vandaag maar niet het laatste deel doe van de training. Dan kan ik me toch niet maximaal geven of moet ik het toch proberen? Anders ga ik morgen...

Nogsteeds veel spierpijn... Ook in me armen (biceps) denk dus dat ik vandaag maar niet het laatste deel doe van de training. Dan kan ik me toch niet maximaal geven of moet ik het toch proberen? Anders ga ik morgen...

Dagje extra rust kan geen kwaad, maar ik zou toch eens gaan proberen. Als je voelt dat je je niet voldoende kan geven weet je dat voor volgende keer.

Ben indd toch maar gegaan ;) Aankomend weekend kan ik niet dus moest van mezelf wel gaan. Maandag weer dus nu lekker 2 dagen rust :)

Zal vanavond even mijn training posten

Vandaag weer getraint en heb de opmerkingen meegenomen in de training:

Squat met 52,5 kg
10-10-10-10-10-9-8-9-10-8

Leg curl met 30kg
10-10-10-10-10-10-10-10-9-8

Calf raises met ...?
15-13-11

Hanging leg raises
15-11-9

Ennnn... Als klap op de vuurpijl kwam THE ROCK ook nog even een uurtje benen trainen toen ik bezig was :D (de worstelaar/filmster)

Laatst bewerkt:
Training van woensdag:

Decline bp met 55kg
10-10-10-10-10-10-10-10-9-9

Optrekken (echt zwak)
10-8-6-5-4-5-5-5-4-4

Incline flys met 14kg
15-14-14

Dumbbell row met 22kg
15-13-14

Ik heb GVT voor 9weken gevolg in totaal en ik moet zeggen dat het indd hard is..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven