AndroidHealthClinic

Gym Amsterdam

Rob22

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m80
Massa
40kg
Ben opzoek naar een nieuwe gym in Amsterdam,
Nu zat ik te denken aan Ultimate Fitness Amsterdam ben hier 1 keer geweest om te kijken (hier trainen toch wel de grote jongens), iemand anders misschien nog ideeën ?
er moet sowieso een squatrek in de gym zijn anders gaat het voor mij al snel over, en ruime openingstijden zullen ook fijn zijn aangezien ik ploegendiensten werk. ;)

kom fitforfree lijnbaansgracht, echt prima. ik train er zelf ook. maar 15 euro per maand, en squatreck

• Topic Starter Topic Starter
Is het druk bezocht? want bij sportcity waar ik momenteel sport is het vaak zo druk dat je moet wachten voordat je kan bpen e.d.
of zijn er genoeg losse gewichten en benchpresses ?

Laatst bewerkt:
Bij sciencepark zit een mooie, van de Uva. Squatrek, powercage, en een heel gedeelte met rubber vloer voor olympische lifts en dergelijke

sciencepark is me net iets te ver, woon in oost dus zou graag omgeving centrum willen.

Is het druk bezocht? want bij sportcity waar ik momenteel sport is het vaak zo druk dat je moet wachten voordat je kan bpen e.d.
of zijn er genoeg losse gewichten en benchpresses ?

ligt echt aan de tijden waarop je gaat, maar soms heb ik wel dat ik idd moet wachten tot ik kan bpen.

Ziet er niet-hetero uit.

Heb me zojuist ingeschreven bij fit4free op lijnbaans ;)
Morgen maar even borst biceps pakken in de ochtend.

Laatst bewerkt:
fit4less aan 't ij, naast panama. prima gym, je hebt er alles wat je nodig hebt..

het zit in een oud pakhuis, waardoor er echt zo'n een hardcore raw uistraling is..

als je gwn rond openingstijd (7 uur ) daar bent is er echt niemand. :D

7 uur wordt me wat te vroeg moet vandaag tot 00:00 werken dus zal er rond 10e zijn morgen :P

fit4less aan 't ij, naast panama. prima gym, je hebt er alles wat je nodig hebt..

het zit in een oud pakhuis, waardoor er echt zo'n een hardcore raw uistraling is..

heb me al bij Fit4free ingeschreven, was daar vandaag gaan kijken en lijkt me een prima gym, niet te groot niet te klein wel redelijk druk op zondag overdag maar dat is het overal.

Terug
Naar boven