Fitness Seller

Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?

Hoop dat je niet bij dezelfde gym traint als ik:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag ze altijd netjes het op te ruimen. Vaak doen ze dat wel. Doen ze het niet en geven ze een grote mond dan geef ik ze twee keuzes of alsnog opruimen of ze kunnen het pand verlaten.

ALs ik niet thuis train, dan train ik in de Basic Fit van Dendermonde. Maar als het daar niet beter wordt, dan ga ik naar Aalst beginnen gaan.
Trouwens, waarom "hoop" je dat?
Waarom ga je niet bij HNS in Lebbeke? Is toch niet ver van Aalst en Dendermonde.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je niet bij HNS in Lebbeke? Is toch niet ver van Aalst en Dendermonde.
IK heb zonet hun facebookpagina bekeken. Dat ziet er echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed uit. Ik vraag me af wat een maandabonnement kost. Train je daar zelf ook?

De prijzen vallen heel goed mee.
Ik ga er af en toe eens trainen ja. Ik ken er wel enkele mensen.
Dat is de gym van Orhan Bilican.

ALs ik niet thuis train, dan train ik in de Basic Fit van Dendermonde. Maar als het daar niet beter wordt, dan ga ik naar Aalst beginnen gaan.
Trouwens, waarom "hoop" je dat?

Citaat miste. Was de bedoeling Ijzer te citeren.

Als iemand 100kg laat hangen pak ik de stang overhead zonder sluiters en leun ik even over als diegene in de buurt is terwijl ik alles eraf donder
Zou mij zomaar kunnen overkomen :grinny:

Maar als iemand me zou vragen gewicht eraf te halen (nog nooit gebeurd btw) zou ik dit altijd doen. Mensen die dit weigeren snap ik ook niet

Terug
Naar boven