Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?
ALs ik niet thuis train, dan train ik in de Basic Fit van Dendermonde. Maar als het daar niet beter wordt, dan ga ik naar Aalst beginnen gaan.
Trouwens, waarom "hoop" je dat?
Ik vraag ze altijd netjes het op te ruimen. Vaak doen ze dat wel. Doen ze het niet en geven ze een grote mond dan geef ik ze twee keuzes of alsnog opruimen of ze kunnen het pand verlaten.
ALs ik niet thuis train, dan train ik in de Basic Fit van Dendermonde. Maar als het daar niet beter wordt, dan ga ik naar Aalst beginnen gaan.
IK heb zonet hun facebookpagina bekeken. Dat ziet er echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed uit. Ik vraag me af wat een maandabonnement kost. Train je daar zelf ook?