AndroidHealthClinic

Gym Gear: Schoenen

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Mijn favoriete trainers, Reebok Classic Leather Black's, zijn toch minder 'houdbaar' dan gedacht. De opkomende zool over de neus laat snel los en da's doodzonde van de schoen.
Ze lopen beter en comfortabeler dan de duurste Air Max maar ja, als ze zo snel stukgaan...

Wie heeft échte fitness/aerobic-trainers, (aerobic-trainers hebben vaak goede demping), donkere kleur liefst, en wat voor merk?

Jouw tips graag!

• Topic Starter Topic Starter
Mooie hoor, dat lijkt me wel wat, in het zwart dan :D :thumb:

Alleen de afwerking van Nikies laat vaak te wensen over, veel lijmranden/resten en oneffenheden...

heb er nog niks mis mee kunnen ontdekken, misschien moet dat nog komen....

je moet van die oude converse kopen.

IK heb dees: :cool:

[Link niet meer beschikbaar]

ik train altijd op sokken :cool:

Ik train blootvoets. Voor het hardlopen heb ik een stel niet al te comfortabele New Balance schoenen.

Ik heb ook mooie zwarte leren adidas gympen, daarvan liet de neus ook los. Dat is niets wat een beetje secondelijm niet kan repareren. Dus hup, een beetje plaksel erop en klaar is kees.

Ik train altijd op witte Reebok Classics, heb ze nu ruim 2 jaar en zijn niet kapot te krijgen.

Converse zijn het beste geloof ik ja, zit een goede zool onder. Heb zelf gewone Reeboks zaalschoenen, gaat prima :)

Ik heb simpele puma's voor gewone training. Adidas gewichthef schoenen voor benen werk.

Ik train op kistjes :)

Niet zo mauwen joh, wat doe jij met die schoenen? ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Altijd goed :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Ik train altijd op witte Reebok Classics, heb ze nu ruim 2 jaar en zijn niet kapot te krijgen.

Dat zijn dezelfde die ik heb, alleen heb ik ze in zwart.
Na 4-5 maanden gaat de zool rond de neus loszitten en wordt het een eeuwig plakverhaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Maar dan in het zwart :)

Ik heb echte celtics! Ik druk er minstens 20kilo meer door! :eek:

Terug
Naar boven