MuscleMeat

Gym Gear: Schoenen

DBC01 zei:

HAHAHJA die zijn heel fout ja :D

Wat doe je in godsnaam met die schoenen man daar heb ik nou geen last van met mn air max. Oke, na een jaar of 1.5 ja en dan nog maar een klein beetje, stukje bij beetje. Misschien na een jaar al, als je ze dagelijks draagt en er buiten mee voetbalt.

Maar toch niet als je er alleen mee traint :scratch:

Santoz zei:
nog niet zo dom, ze geven geweldig veel steun bij bvb het squatten

Ach ...steun bij het squatten is niet nodig..
Heb je wel eens gezien waar schwarzenegger mee squatte ? ..Op zn blote poten of op zeemanschoentjes van 2 euro :D

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus DBC je weet waar nu waar je je schoenen moet kopen om als hardcore bb'er door de gym te lopen

de beste schoenen om te liften zijn schoenen met een dunne platte stevige zool. Boksschoenen, worstelschoenen, etc.

Zelf train ik op de beste ooit! Chuck Taylors, Converse dus. :D ERg fijn, je kan bij die schoenen als je squat tenminste op de zijkant van je voeten rollen zodat je heupen mee komen spelen :)

De slechtste zijn we hardloop schoenen, en dan al helemaal die air max zooi. Dat komt omdat die bij de hiel dempen, en dat wil je niet als je met zware gewichten staat te zwaaien of squatten. Dan ben je de hele tijd bezig met (een klein beetje) corrigeren omdat je hielen 'veren'

frietbakker zei:
de beste schoenen om te liften zijn schoenen met een dunne platte stevige zool. Boksschoenen, worstelschoenen, etc.

Zelf train ik op de beste ooit! Chuck Taylors, Converse dus. :D ERg fijn, je kan bij die schoenen als je squat tenminste op de zijkant van je voeten rollen zodat je heupen mee komen spelen :)

De slechtste zijn we hardloop schoenen, en dan al helemaal die air max zooi. Dat komt omdat die bij de hiel dempen, en dat wil je niet als je met zware gewichten staat te zwaaien of squatten. Dan ben je de hele tijd bezig met (een klein beetje) corrigeren omdat je hielen 'veren'

Dat lijkt idd te kloppen, ik train er altijd op, behalve als ik los squat dan zijn het idd standaard zeemanschoentjes, anders wankel ik alle kanten op :D

geef mij maar kisten of anders de old skool adi's of reebok :D

ik train op ouwe adidasjes :P

Als we dan toch foto's gaan plaatsen :D
Deze heb ik. Erg prettig moet ik zeggen. Enorm stevig ook. Die verslijt je niet in een jaartje.

Terug
Naar boven