Fitness Seller

Gym Gent

Bezoekers in dit topic

Mrtndc

Novice
Lid geworden
25 dec 2016
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een gym in gent waar er personeel/mensen trainen die bereid zijn om bodybuilding advies te leveren. Ik stop hier veel tijd en energie in, maar denk dat ik met de juiste begeleiding nog veel beter kan ontwikkelen. Mochten er beesten zijn in Gent waar ik eens mee mag trainen, graag!
 
First class gym
 
Thanks Bulker80
 
First class gym of jacky's gym in evergem.
maar de beste is toch First class gym
 
Volg je zelf begeleiding bij FCG? Tevreden over?
 
Neen zelf niet maar ik ken redelijk wat mensen die daar trainen en die geven mij niets anders dan goede waarderingen over die gym.
Moest die gym dichter bij mijn deur zijn dan was ik daar zeker naartoe gegaan.
 
Tja, veel hardcore gyms zijn er niet in Gent. Ben zelf aan het twijfelen om daar te gaan trainen. Maar is ook niet tegen mijn deur.
 
ik train momenteel in basic fit aan watersportbaan en deze is nog chill.
de jacky's gym is ook goed maar de uren zijn daar klote voor mij.
 
Bij Basic Fit ben ik nog nooit geweest: ik hoor vaak verhalen dat het er veel te druk is. Ik zal toch maar eens kijken bij FCG. Heb ik ook goede verhalen over gehoord.
 
Bij Basic Fit ben ik nog nooit geweest: ik hoor vaak verhalen dat het er veel te druk is. Ik zal toch maar eens kijken bij FCG. Heb ik ook goede verhalen over gehoord.
de basic aan de watersportbaan hebben ze allemaal nieuwe toestellen laten plaatsen.
hij is open van maandag 9uur tot vrijdag 22.30. int weekend tot 16uur.
er zijn wel drukke periodes maar op de periodes dat het te doen is dan kun je wel alles trainen wat je wilt.
maar als ik toch een gym moet aanraden en dicht bij de deur ligt dan is het toch de First class gym
 
Back
Naar boven